Hävettää hirveästi,montako kertaa saa aloittaa alusta?

Mulla meni hienosti tuon tupakan kanssa ja sitten se nikkis iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja LANKESIN SIIHEN.Polttelin yli kuukauden,mutta nyt olen ollut VIIKON ilman savuja ja todellakin toivon,että nyt alkaisi se tupakaton elämä.Mulla on niin paha keuhkosairaus,että ei saisi leikkiä ollenkaan koko homman kanssa.Hävettää tosiaan kun olen monta kertaa lopettanut ja taas kirjoittelen näin.Vaikeaa on ollut tämä lopetus taas.KUDZU STRONG on käytössä ja nikkispurkkaa menee. :thumbup:
«1

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2007
    Rebekka, niin kauan täytyy jaksaa aloittaa alusta, että pysyy savuttomana. Hurjasti tsemppiä sinulle!!!!!!! Toivotaan että nyt onnistuu :)
  • editoi heinäkuu 2007
    Ei siinä mitään häpeämistä ole,reilusti vaan uudella yrityksellä,tiedätpähän yhden kohdan lisää, missä pitää olla varuillaan.Tsemppiä :thumbup:
    Muuten mikä kudzu strong :shock:
  • editoi heinäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:Kyllä se varmaan jossain kohtaa"kolahtaa", muutaman kerran kun menee pyllylleen :XD::Nyt vaan taas niskasta itteään kiinni, sähän jo tiedät,miltä tupakka maistuu,yäks,eikö vaan?Tsemppiä REBEKKA :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Joo, se on vain aloitettava niin monta kertaa kuin tarve vaatii ja aikaisempia kokemuksia voi aina hyödyntää seuraavalla (ja toivottavasti viimeisellä) kierroksella 8)
  • editoi heinäkuu 2007
    Nixulle tiedoksi,että se Kudzu on luontaistuote ja auttaa tupakan ja alkoholin vieroitukseen ja saa luontaistuote kaupasta maksaa 12,90 40tabl ja kaksi tabua pvä.Olen aikaisemmin kokeillut ja auttoi silloin,mutta nyt olen vasta aloittanut niiden syönnin.
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Älähän Rebekka siellä mitään häpeile,tuu vaan uudestaan rohkeesti mukaan!Kaikkihan me tiedetään,ettei se tupakoinnin lopettaminen mitään piece off cake-juttua ole.Ja se kenelle on,ei tämmösiä foorumeita tarvii.Jotkut tarvii useempia yrityksiä kuin toiset.Ja missäs sitä sanottiinkaan,että on tyhmää olla edes yrittämättä... :roll: ...jostain on tommonen lause jäänyt mieleen.Siis tsemppiä ja voimia sulle kovasti uuteen yritykseen!
    Tuo olikin muuten mielenkiintonen toi Kudzu.En ole koskaan kuullut aikasemmin moisesta.
  • editoi heinäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup:Tervetuloa Rebekka. Löytyyy niitä muitakin langenneita mutta uutta yritystä pukkaa :lol: :lol: :lol:. En ole koskaan kuullut Kudzuzta - toivottavasti auttaa tupakoimisen lopettamisessa :thumbup: :thumbup:
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi heinäkuu 2007
    Teretulemast Rebekka :thumbup:! Rohkenen epäillä, että aika moni meistä on langennut tai tulee vielä lankeamaan.
    Tärkeää on, että pysyt nyt täällä palstalla, etkä polta sitä ensimmäistäkään. Useinhan siinä käy niin, että kun nikkis alkaa voittaa, niin ei viitsi lukea myöskään palstaa, ja irtautuu yhteisöstä, ja jää sitten sille tielleen polttelemaan. Eli vaikka vielä lankeaisitkin, niin pysy vaan palstalla ja korjaa erehdys heti.
    Viikko on jo hieno suoritus ja nyt vaan samaa rataa eteenpäin! :P
    Jessus sentään, että väsyttää... milloinkohan tämä nuutumus menee ohi??? :cry:
  • editoi heinäkuu 2007
    Langenneita riittää. :roll: Olin 2v.savuttomana ja sit pöhlö "kokeilin". :thumbdown:
    Kohta tulee 1 1/2 savutonta elämää taas täyteen. :thumbup:
    Se täytyy sanoa muille neuvoksi,mitä useampi "lopetus" sen vaikeampaa se on :!: :roll: Puhun vain omasta puolestani.
  • editoi tammikuu 2009
    T
  • EsaEsa Turku
    editoi heinäkuu 2007
    Lopettamisen saa aloittaa täsmälleen yhtä monta kertaa kuin tupakoinninkin :wink: Häpeä siten vasta jos lakkaat yrittämästä. Paljon hyödyllisempi tunne on kiukku. Kiukku viheliäistä orjuuttajaasi kohtaan, joka taas kerran sai huijattua sinut ansaan.
  • editoi heinäkuu 2007
    Unohda se häpeä, ja ole ylpeä siitä että aloitit alusta! Itse olen huomannut, että Ylpeydellä se on helpompi voittaa kuin häpeällä! Tsemppiä!
  • editoi heinäkuu 2007
    Minusta tosiaan tuntuu,että joka kerta kun lopetat sen savuttelun niin aina vaan on vaikeimmat nuo vieroitusoireet.Tämä kerta oli tosi vaikea 5pvää hikoilin ja olin ahdistunut,mutta nyt alkaa olla helpompaa jo.ONNEKSI.Ja sekin on totta,että kun lankeat polttelemaan niin unohtuu tämä stumppi,mutta minä olen kyllä ollut poissa netin lähettyviltä,kun ollaan oltu mökillä,eikä ole sähköjä siellä.Taistellaan taas.VOIMIA MUILLEKKIN TAISTELIJOILLE. :lol:
  • editoi heinäkuu 2007
    Tänään 10 savutonta päivää takana ja hengitys kulkee jo paljon paremmin.Kyllä ihminen on hullu kun alkaa tuon pirun kanssa pelleilemään.Ei oo kyllä nyt tehnyt mielikään.Varmaan nuo kudzutkin on auttanut asiaa.Eiköhön tämä taas iloksi muutu.Hirveän väsynyt olen aamuisin,mutta valvonkin myöhään,kun ei uni tuu oikein.Onneksi ei ole nuo työ hommat enään kuviossa.VOIMIA KAIKILLE. :-)
  • editoi heinäkuu 2007
    Lämpimät onnittelut sitkeydestäsi! Puhdin puutetta ja yleistä tympäytyneisyyttä täälläkin liikkeellä. Itselläni jäi muuten tuo kudzujen syönti kesken kun en mitään vaikutusta huomannut. Mutta eteenpäin sanoi mummo....
  • editoi heinäkuu 2007
    REBEKKA kirjoitti:
    Mulla meni hienosti tuon tupakan kanssa ja sitten se nikkis iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja LANKESIN SIIHEN.Polttelin yli kuukauden,mutta nyt olen ollut VIIKON ilman savuja ja todellakin toivon,että nyt alkaisi se tupakaton elämä.Mulla on niin paha keuhkosairaus,että ei saisi leikkiä ollenkaan koko homman kanssa.Hävettää tosiaan kun olen monta kertaa lopettanut ja taas kirjoittelen näin.Vaikeaa on ollut tämä lopetus taas.KUDZU STRONG on käytössä ja nikkispurkkaa menee. :thumbup:

En voi jakaa täysin tuota tilannettasi koska itse olen (ainakin toistaiseksi) täysin terve yksilö, kuitenkin voin sanoa että häpeään on aihetta itse kullakin kun kuvioihin astuu tämä tupakan lopetus...

Tällä suunnalla lakko meni suht koht hyvin päälle kuukauden kunnes iski suunnaton morkkis, joten allekirjoittanut otti ja lampsi kauppaan hakemaan muutama olusen ja "vain" pikkuaskin verran tupakkaa. Lienee selvää että tämän jälkeen sauhu onkin noussut tasaseen tahtiin jo puoisen vuotta v-kertoimen sanelemana...

Aina aik'ajoin hävettää se "voittajafiilis" joka yleensä iskee siinä 3-4 aikaan aamuyöstä kun imailen pikkuaskin viimosta tupakkia ja päätän että "tämä on nyt se viimonen", juuri sillä hetkellä se ei tunnu mitenkään mahdottomalta ;)

Todellisuus iskee kuitenkin auvosen aamun myötä kun kroppa käy toimimaan ennen ajukoppaa ja lampsii parvekkeen puolelle vaimon kovasti asiaa kummastellessa. Sytkäriä kaivellessa tietty aivo herää ja seurauksena iskee muistikuva öisestä päätöksestä ja siitä pikkuseikasta että tosiaankin polttelin sen viimeisen kessuni yöllä.

prkl... :evil:

Tämä sama kuvio on toistunut jo sen verran monta kertaa että en osaa enää itsekkään ottaa tuota päätöstäni vakavasti kun sellaiseen päädyn :/

Hävettää indeed...

Parasta onnea sille suunnalle, eiköhän se tästä
  • editoi heinäkuu 2007
    Täällä on nyt yksi... joka koko kevään vekslaamisen jälkeen on ollut kuudetta päivää ilman. Luulin, etten pysty enää päivääkään. EN vaan jaksa vatkata sitä asiaa enää... menee korvienväli huonoon kuntoon. Vierotukset on ollu mahtavat... tilattu kolmenkymmenen tupakin päivävauhtia... :twisted: Huomenta kaikille :)
  • editoi heinäkuu 2007
    Kyllä täälläkin on käyty sitä taistelua illalla,että se on viimeinen kunnes huomaa aamulla olevansa ulkona tupakka suussa,mutta sitten aloin ihan tosissani miettimään tuota omaa huonoa keuhkojen tilaa ja tosiaan päätin,että se yksi ilta oli viimeinen ja nyt on kohta 12pvä takana ja KUDZUISTA on ollut mulle apua.Ei ole tehnyt yhtään mieli savuja,että kokeilkaa ihmeessä sitä ja muutama nikkis purkka menee päivässä.Kaikille taistelua käyville toivon voimia siihen viimeiseen tupakkaan ja päätöksen tekoon. :D
  • editoi heinäkuu 2007
    Nyt on ilmeisesti jäänyt jotain huomaamatta vaikka olen eri viestejä lukenut viimeviikkoina hyvinkin ahkerasti

eli mikä on KUDZU :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Please kertokaa tietämättömälle
  • editoi heinäkuu 2007
    googleta sanat Kudzu strong, niin löytyy tietoa, se on luontaistuote tupakan ja miksei alkoholinkin vieroitukseen,
  • editoi heinäkuu 2007
    Niin sitä KUDZU STRONGIA saa luontaistuote kaupasta ja maksaa 12,70 40tabl ja 2 tabua pvässä.Toisille se ei ala heti vaikuttaa vaan joutuu ostaa toisenkin paketin.Itse olen syönyt viikon ja tupakanhimo on vähentynyt.Itsellä alkaa 13 savuton päivä ja olen siitä hyvin onnellinen ja keuhkot kiittää,henki kulkee ihan mukavasti,kun astmakin painaa sairautena päälle,mutta ei kun sinnittellään eikä poltella yhtään savua niin hyvin menee. :-)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    :lol: :lol: Onnittelut Rebekka, se taitaa olla pari viikkoa teikätytöllä täysi :) :) HIENOA!!! Motivaatiot vaikuttaisi nyt olevan kohdillaan siellä. Itse onnistuin lopettamaan noin kymmenennellä yrityksellä, mutta jotenkin tiesi jo heti alusta, että tämä on nyt sitten ns. tosissaan tehty ja omat ennätykset onkin jo rikottu moneen kertaan. Toivon sydämestäni, että tupakka on myös sun osalta ohi :) Tsemppiä ihan hurjasti :)
  • editoi heinäkuu 2007
    taas pikaterkut, töissä koko ajan ja nyt vapaata niin lähetään rovaniemelle hotelliin yöksi ja huomenna sodankylään alokasta tapaamaan
  • editoi heinäkuu 2007
    Tänään tulee 2vkoa täyteen ja yrityksiä on ollut kyllä ainakin 10 ja toivon sydämmestäni,että tämä on se viimeinen.Eikä mua enään hävetä kirjoitella tänne kun tiedän,että muillakin on monia yrityksiä ollut.Pitäisi kohta lähteä mökille käymään,huomenna takaisin.Täytyy kasvillisuus käydä tarkistamassa.
    Äsken tuli "hyvät" tuoksut parvekkeelta,kun ukkoni tuli sieltä sätkältä.Sehän tässä vähän paha onkin kun tuo mieheni käryyttää tuossa vieressä.Oikein hyvät viikonloput kaikille. :thumbup: :D
  • editoi heinäkuu 2007
    Oltiin mökillä viikonloppuna ja siellä on tosi vaikea vastustaa nikkistä,kun näkee kun toinen savuttelee vieressä.Kotona on helpompaa,kun mieheni menee parvekkeelle ja ei näe sitä.Oli vaikea lauantai ilta.Koko ajan mietin savuja,mutta onneksi sain hiillittyä itseni ja olen edelleen savuton 15pvää kohta takana.Ei kun jatketaan taistoa,eikä anneta PIRUN voittaa. :shock:
  • editoi heinäkuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi heinäkuu 2007
    Onnittelut Rebekka! :thumbup:
    On varmaan normaalia vaikeampi olla savutta, kun toinen polttaa. Toisaalta sitä polttamista katsoessa voisi yrittää projisoida ajatuksia niin, että katsonpa nyt, miten tyhmää on ravata tuonne parvekkeelle tupakalle. Mutta varmaan helpompaa on mulla, kun ukko ei polta (tosin käyttää nuuskaa, mutta se ei vaikuta minun tupakanhimooni mitenkään).
    Itsellä päivä meni tosi hyvin - tupakkaa ei kovin paljon muistanut. Olin mm. urheilukilpailuissa, eikä siellä kukaan polttanut ja olisi pitänyt käydä vessakoppien takana tupakalla, jos olisin polttanut. Suoraan sanottuna tupakka oli kyllä mielessä ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä nukahtaessa. Ei välttämättä kuitenkaan niin, että ihan hirveästi olisin sitä kaivannut, mutta sellaisena ajatuksena tuli aamulla ensimmäisenä mieleen, että en enää polta ja ehkä sekin, että hengitystä ei ahdista. Illalla taas tunsin lähinnä ylpeyttä tupakoimattumattomasta päivästä ja useampiviikkoisesta savuttomuudesta.
    Huomenna pitäisi kolahtaa postilaatikkoon se Carrin toinen tupakkakirja. Sen "Vihdoinkin vapaa tupakasta" aion uuden kirjan saatuani lainata äidilleni.
    Heissulivei kaikille! :P
  • LipsuLipsu Pohjois-suomi
    editoi heinäkuu 2007
    Ei sinun tarvi hävetä yhtään, niin kävi minullekin..monta lopetusyritystä, mutta sitten se vaan loksahti ja siihen loppu poltteleminen ja olen kyllä tyytyväinen...kyllähän se on hankalaa aluksi, mutta kun motivaatio on kohdallaan niin kyllä se onnistuu, ihan varmasti. Ei muuta kun onnea oikein paljon...älä aloita enää..
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi heinäkuu 2007
    Hienosti sulla Rebekka menee! Tottakai on kiusallista kun toiset polttaa mökillä vieressä...
    Eikä tarvitse häpeämään kun aloittaa aina vaan uudestaan, niinhän meille monelle on käynyt. Mä oon kanssa aloittanut taas uudestaan... Kyllä se päivä tulee jolloin tulee lopullinen loppu eikä me siihen tupakkaan enää sitten ikinä kosketa uudestaan. Tsemppiä kovasti!!!! Kyllä sä siihen pystyt!!! :P :thumbup:
    Kovasti onnea 15 päivästä!! Se on jo aivan upea alku!!!! :D
    Lohdutukseksi vielä - mun mieheni polttaa myös, ja paljon. Eikä se halua edes lopettaa.... Mutta me näytetään niille - vai mitä ?? :P
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    :shock: :shock: Tsuuuhh,,, viuuhhh, lakaisenpas teiltä häpiät pois :) Ei tarvii stumpissa häpeää yllä pitää, jos sellainen tunne tulee niin pyydä vaan reippaasti; Nyt tarttis tukea ja paljon :):) Ja mehän annetaan :):)

On se itekin myönnettävä, että ne mökkeilyt ja ukon vieressä polttaminen on niitä kaikista tiukimpia hetkiä, mut oon nuuskinu sitä tupakan jälkeen ja kun se haisuu niin pahalle niin aina itellä iskee helpotus kun ei tarvii enää haista tuhkikselle. Tsemppiä hurjasti sinne ;)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.