10 kuukautta

Taas vilahti kuukausi tupakatta. Juhannus teki hetkittäin tiukkaa. Motivaatioita olen joutunut rakentelemaan uudestaan.

Pieneen juhlaan lienee syytä, sillä enempää kirjoiteltavaa ei ole: tupakka saattaisi alkaa hitaasti siirtyä unohdettujen taitojen listalle.

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2007
    perässä tullaan 7. kk menossa ja mullaki motivaayio aika huonolla kantimilla,nyt tiukkaa ku poika tänään armeijan kuulemma vihreisiin ei enää harmaisiin sodankylään :cry:
  • editoi heinäkuu 2007
    Onnea 10 kuukaudesta, melkein vuosi kasassa :thumbup:Minulla 7. kuukausi menossa ja kyllä tää on välillä vaikeeta, pitää muistella tupakan myrkkyjä.
  • editoi heinäkuu 2007
    Onnea 10 kuukaudesta, mulla kans 7:s kuukausi käynnissä :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Onnea KarskiKauko!!!!
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi heinäkuu 2007
    Onnea karskikauko! Mies on ollut nimensä arvoinen :roll: Montakohan meitä suunnilleen samoihin aikoihin lopettaneita,jotka tupakkiverkossa pyörittiin alussa on jäljellä? Mulla tuleekin 21päivä 11kuukautta,mihkäköhän tuo aika on mennyt :shock:
  • mollamaijamollamaija Tampere
    editoi heinäkuu 2007
    Lehmän kokoiset onnittelut Karskikauko! 8) Ihailtava suoritus tuo 10 kk. Itse oon vielä niin nyyppä, että 3 kk tuli täyteen just. Jotenkin oon kuvitellut, että se tupakka pian unohtuis, mutta ilmeisesti se ei oo ihan niin yksinkertaista :shock:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.