huimaa?

Moikka!
nyt on reilu viikko savuttomana :D olo ei ole tällä hetkellä kovin hyvä. Onko muilla tullu huimausta? Maa liikkuu joka askeleella ylös alas.. kauhee tunne. Mun niskat on kyllä menny jumiin ja sekin aiheuttaa huimausta. Onko muilla? Nyt kolmatta päivää keinuttaa :?:

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2007
    Yksi tupakoinnin lopetukseen liittyvä vierotusoire on kuulema huimaus ja "keinutus".. itselläkin oli keinutusta ja luulin Zyban-lääkkeen aiheuttavan sen, mutta joku täällä tiesi keroa että viekkareitahan ne.... niska jumi ei varmasti paranna tilannetta, niska-jumppaa varovasti jos pystyisit tekemään...
  • asandraasandra hki
    editoi heinäkuu 2007
    Hei!

Mulla oli huimausta paljon ensimmäiset pari viikkoa, lopetuskertoja on aika monta... joka kerran on huimausta ollut..kuin olisi keinuvassa laivassa kävellyt.
    Joku joskus kertoi mulle sen johtuvan siitä kuinka aivot saavat enemmän happea yhtäkkiä, joten vaatiihan se totuttelua : ) Enkä edes ollut mikään kaikista kovin tupakoitsija..max 10 kpl vuorokaudessa poltin.

Menee varmasti ohi ja olo muuttuu muutenkin selkeämmäksi kokoajan !
  • nuununuunu JKL
    editoi heinäkuu 2007
    Mulle on nyt tullut huimausta ja hieman sellaista etovaa oloa, liittyyköhän tääkin tupakoinnin lopettamiseen...? Nyt on menossa 17 päivä ilman tupakkaa. Eilen oli ekaa kertaa huono olo ja huimas, nyt taas tänään. :(
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.