Tupakan himo

on AIVAN järkyttävä. Olen lopettanut Zybaneilla 6.1 kuluvaa vuotta ja tunnustan, että eilen poltin salaa mieheltäni yhden tupakan(häneltä sen myös otin). Suunnittelin jo pitkän aikaa miten saan sen tupakan otettua ja missä poltettua. Ja niin se onnistui, ikävä kyllä. Miehelleni en kyllä tunnusta polttaneeni tupakkaa.

Tänään pöhnäspäissäni olen polttanut muutaman, ja taas mulla on yksi tuossa jemmassa, kun tilaisuus tulee aion sen polttaa. Tyhmää.

Mikä kumma on tehnyt tämän tupakan himon tässä kohtaa aivan valtavaksi? Pahalta se maistui, mutta silti vaan piti polttaa ja pääkin meni siitä sekaisin. En halua olla niin luuseri, että näin pitkän polttamattoman kauden jälkeen aloittaisin uudelleen... Tsempatkaa mua, sitä tarvitsen!!!!

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2007
    Mikä ihme pistää tupakoimaan puolen vuoden savuttomuuden jälkeen :evil: Nyt lopetat ja heti :evil: Typerää ja ennenkaikkea toi salailu on tyhmää,ei mitään järkee :evil: Toivottavasti nyt aamulla sulla olis "krapula" ja hirvee morkkis :mrgreen: Mä oon nyt ilkee,mut ollaan oltu puoli vuotta tupakoimatta,se on hienoo,älä heitä sitä hukkaan :thumbdown: Nyt tsemppiä ja uudet haasteet,ja se tupakka,sehän maistuu kamalalle,eikös vaan :thumbdown: Tässä vähän "POTKUA" tupakoimattomuuteen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Annaskirsikka, se on kauhee se tupakan himo. Miten olis, jos et jois yhtään(eli kaikki viedään) KOSKA SILLON se ottaa vallan ja saa sut toimimaan itsellesi pahalla tavalla.
    Jos sä et polta, sä et polta.
    Sul on jo pitkät kärvistelyt takana, ei muuta kun eteenpäin.
    Toisaalta, jos sä haluut polttaa, niin sitten sä poltat::))
    Toivottavasti jaksat valita oikein. Hauskaa viikonloppua.
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi heinäkuu 2007
    Musta tuntuu,että sä nyt kyllä ruokit sitä himoas polttelemalla.Ja se,että poltat salaa ei pienennä sen tupakan vaikutusta yhtään.En väheksy millään lailla sitä,että on tehnyt tupakkaa mieli.Niitä mielitekoja saattaa tulla pitkänkin ajan
    kuluttua,sanovat minua viisaammat (mulla savuttomuutta vasta 1,5 kk takana).Mutta tuo on nyt kyllä sellasta,että heität bensiiniä nuotioon...Mikäli et halua ruveta taas tupakoitsijaksi,niin lopetat heti!!!Ei mitään jemmattuja savukkeita ja suunnitelmia milloin sen pääsis polttamaan.Voimia!!!
  • EsaEsa Turku
    editoi heinäkuu 2007
    Niin, tupakan himon tekee valtavaksi tupakka. Herätit sen polttamalla ja nyt pahennat sitä polttamalla lisää. Joko lopetat nyt heti kokonaan tai poltat kohta taas askin päivässä ja joudut aloittamaan taas koko homman alusta asti, ei siinä muita vaihtoehtoja ole.

Puolen vuoden paikkeilla tulee useimmille hieman vaikeampi jakso, jolloin tupakanhimot iskevät kovemmin kuin mihin on tottunut. Jos ei ole enää varautunut sellaisiin, voi käydä niinkuin sinulle. Ei muuta kuin yhtä kokemusta viisaampana nouset pystyyn taas ja jatkat vanhaan malliin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.