Tumppasin 17.7

Täällä yksi lisää joka tulee lopettaneiden joukkoon :)
Tumppasin 17.7 ja röökiä tuli vedettyä 26 vuotta ilman mitään aikaisempia lakko yrityksiä.
Asia oikeastaan alkoi kypsyy siitä kun todellakin aloin huomata että hengittäminen ja kaikki muu alkoi tökkii.
Sitten tämä tupakka laki tuli voimaan joka oli kyllä paras juttu mitä vaan voi olla, mutta suurin syy lopetus päätökseen oli se että halusin oman terveyteni takia lopettaa.
Helppoa tää ei varmaan tule olemaan ja siksi sitten tänne kirjauduin jos täältä näitä tsemppauksia sais sitten kun oikein tökkii :twisted: ja kivempi vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia sellaisten henkilöiden kanssa jotka tietää mistä puhuu eikä tarvi tota kiukuttelua tohon omaan ukkoon purkaa :lol: :lol: :lol:

Viestejä yhteensä

• justinejustine treen:lähistö
    editoi heinäkuu 2007
    Upean päätöksen olet tehnyt :-) onnittelut siitä! onnea ja voimaa päätöksessä pysymiseen :-) :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2007
    Onnea viisaan päätöksesi johdosta!!! :lol: :lol:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi heinäkuu 2007
    :lol: :lol: Tervetuloa ja hei,,, heti päästään juhlimaan, sullahan on jo viikko täysi!!!! ONNEA ONNEA ONNEA VAAN!!!!!!!
  • nuununuunu JKL
    editoi heinäkuu 2007
    Onnea viisaasta päätöksestä! :thumbup: Ainakin minä olen saanut paljon irti täältä keskustelusta, usein kun on tupakkaa tehnyt mieli, niin olen tullut tänne katselemaan ja/tai kirjoittelemaan.
  • editoi heinäkuu 2007
    Tervetuloa tänne muiden "järkiintyneiden" joukkoon. Tupakkalaki sai kyllä aikaan sen, että tupakoitsijat näyttävät entistä naurettavimmilta. Jokaisen kapakan edusta on täynnä porukkaa, joka imee posket lommolla. Talven tullen varmaan ovat siellä pipo päässä.

Elämä ilman tupakkaa on paljon helpompaa, halvempaa ja terveellisempää.
  • editoi heinäkuu 2007
    Tänks Tänks, aivan kivaa kun saa kannustusta :lol: :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.