Gallup; kuinka moni on mukana lopetajavoita-kilpailussa?

Ihan mielenkiinnosta ja lisää tsemppiä saadakseni kyselen kuinka moni on vielä mukana 6 kk lopeta ja voita kilpailussa ja miten on mennyt? Itselläni on mennyt yllättävän hyvin, mitä nyt unissani polttelen joskus. Esimerkiksi viime yönä olin polttanut unissani kaksi tupakkaa ennenkuin tajusin että en voi polttaa koska olen tässä kilpailussa mukana. Sitten kirosin niin vietävästi, että miksi mä pönttö en muistanut sitä ennenkuin sytytin savukkeen... :lol: Siinä meni mahdollisuudet voittoon mutta onneksi se oli unta... :D :D
Ja tärkeintä ei ole tietenkään rahapalkinto, vaikka sekin ihan mukava lisä olisi, vaan se, että on pystynyt olemaan polttamatta.

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2007
    Vielä olen mukana, ja kovasti vaan tsemppiä sinullekin. Kohtalaisen hyvin on mennyt, olen vain kaksi kertaa nähnyt unta että poltan. Ihana tunne herätessä kun tajuaa ettei se ollutkaan totta.
  • Katja1Katja1 Espoo
    editoi heinäkuu 2007
    Täällä vielä sinnitellään. Hyvin tässä kai on mennyt... :shock: hengissä ainakin...
  • editoi heinäkuu 2007
    mukana ollaan..ja pysytään..
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi heinäkuu 2007
    tosiaan...olenhan miekin kisassa mukana ...en vaan oo ajatellut koko juttua :shock:
  • editoi heinäkuu 2007
    Mukana kisassa täälläkin ollaan, kyllähän sitä jotain kivaa voisi silläkin rahalla keksiä... kävin muuten tänään valkkaamassa itselleni uudet silmälasit, kun on tullut tupakkaraha-säästöä laskurin mukaan 290 ekee, niin perjantaina saan uudet kakkulat sillä rahalla! Aika kiva homma muutes.....
  • editoi heinäkuu 2007
    Voi vitsi että tuolla rahalla saa jo uudet rillit - pitäisi varmaan käydä itsekin silmälääkärillä! Mutta niin kauan kuin näilläkin näkee, siis ihan jatkuvasti rillejä käytän... Jos kuitenkin joulun aikaan vaikka Kyprokselle päästäisiin, että vähän aurinkoa näkisi, vaikka viime talvena tuon valolampun (tai mikä lie nimeltään) ostinkin - auttoi muuten tuohon kamalaan pimeysmasennukseen, josta ainakin itse kärsin. Oli oikein vitsin aihe työpäikalla, mutta sitten keräsivät kolehdin 50 v. synttärilleni ja ostin se lampun. Hahhaa, siihen loppui porukan irvistelyt!
  • liekkialpiliekkialpi Espoo
    editoi elokuu 2007
    Itse asiassa itsekin heitin tämän kysymyksen sen vuoksi, että yllättävän helposti on mennyt eikä itse kisaa tule ajatelleeksi kuin joskus.
    Minä olen tehnyt niin, että olen laittanut säästyneet rahat kuppiin jotta ne todella ovat erillään ja ns. "ylimääräistä rahaa". Niillä rahoilla olen ostanut uuden kännykän ja nyt on jo taas melkein 70 € rahaa kasassa. :D Seuraavaa sijoituskohdetta en ole vielä miettynyt. Se riippuu siitä kuinka paljon rahaa kertyy ennenkuin ne pitää päästä "tuhlaamaan".
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.