simpen taival

morot kaikille tänään 9.7 tulee 6 kk.ta ilman savuja ..välillä vaikeeta mut koko ajan helpompaan suuntaan menossa :mrgreen: :mrgreen:
«13

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2011
    Hieno saavutus!
    Onneksi olkoon!
  • editoi heinäkuu 2011
    Upeaa! Hieno saavutus :D
  • editoi heinäkuu 2011
    Huikeeta, Simpe! Puoli vuotta on jo kunnioitettava aika. :-)
  • Sydämmellinen kiitos kannustuksesta :mrgreen: Sitä tarvitaan tällä savuttomalla polulla :mrgreen: . On tietty olo jo alun shokista selvinny mielitekoja on mutta eiköhän nekin yhä edelleen harvene ja eivät tule niin voimakkaina. On ilo ollut huomata miten elimistö puhdistautuu ja lima irtoaa edelleen, iho hehkuu tosin finnejä on myös tullu, liekkö sitten vielä murkkuiässä :lol: :lol: . En käyttänyt mitään korvaavia siitäkin olen iloinen ei tarvii vieroitusta sitten niistä :!: On kuitenkin hyvä että nykyään on monen moisia konsteja päästä eroon tupakasta ja toivon mukaan jokainen joskus löytää sen oman konstin :!: :!: Voimia jokaiselle kyllä se ajan myötä helpottaa kun ei vain anna periksi :!: :!: :!:
  • editoi heinäkuu 2011
    Huikeeta, hienoo Simpe :thumbup: :thumbup:
    Perästä tullaan...
  • Savuttomuus jatkuu eikä lipsuja ole tullut vielä yhtäkään :!: :!: Olen lukenut paljon stumppilan tekstejä on vaan täällä kovaa porukkaa ei lipsut lannista vaan pää takas pystyyn ja eteenpäin :!: :!: :!: Muistetaan vaan et kun lopetetaan niin tehdään päätös itse, eikä anneta minkään asian siihen vaikuttaa jos haemme motivaatiota muualta tai muista asioista päätöksen tekee silloin joku muu :!: :!: :!: mutta jatketaan savutomina eeikä lannistuta :!: :!: :!: 8)
  • Savuttomana vieläkin mennään jokainen uusi päivä on matka kohti lopullista savuttomuutta....
  • editoi heinäkuu 2011
    Hieno juttu simpe! Tsemppiä jatkoonkin :thumbup: Naatitaan kesäsäistä ku nyt on taas helteitä lupailtu!
  • Se olis tänään 200 päivää täynnä ilman tupakkaa...ja eteenpäin mennään tupakatta toivon mukaan :!: :!: :mrgreen:
  • OnervaOnerva Valkeakoski
    editoi heinäkuu 2011
    Onnittelut hienosta saavutuksestasi! :thumbup:

Kuvittele, mikä määrä natsoja haisisi tuhkiksessa! :mrgreen:

Täältä tullaan päivä kerrallaan perässä, mikä kullakin motivaattorina; minulla toimivat nuo inhotusmielikuvat (haisevat jämäkasat, ryppyhuuliset tupakanimijät, keltaihoiset ja
    -hampaiset pahanhajuiset käreä-ääniset ruskeita klimppejä räkivät kessuttelijat jnejnejne... :lol: )

Tsemppiä edelleenkin! :thumbup:
  • RaikkausRaikkaus Keski-Suomi
    editoi heinäkuu 2011
    Siis ONNITTELUT !
    Sehän ihan niinkuin "jässikkä" savuttomia päiviä koossa, aatteles todellakin, mikä määrä, jos tupakoiksi muutetaan..

Perässä tullaan, minun taival on alkumetreillä, mutta jostainhan sen on pakko alkaa :)
    Ensi yönä eka vk täys !

Tsemppiä jatkoon
  • Lämmin kiitos onnitteluista ja kannustuksesta :!: :!: Olen miettinyt useasti ja hartaasti onko elämä onnellisempaa kun ei savuta :roll: Rehellisesti sanoen ei, elämä ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, ei ole tullut mitään uutta tilalle :!: Toki on varmasti parempi olla savuton mutta ei aina asiat ole niin sinivalkoisia ......
    editoi elokuu 2011
    Niin, mikä se sitten ihmisen Onnelliseksi tekee, varmasti siihen vaikuttavat niin monet asiat.
    Joillekin se voi olla tupakoimattomuus ja joillekin taas joku muua asia voi olla merkitsevämpi.
    Jokaisellahan meistä on tietty ne oma "mittarit" siihenkin.

Itselläni on yksi suuri syy tämä terveys, johon tupakka on vaikuttanut paljon ja sitä kautta tekee minua onnettomammaksi, kun henki ei kulje.
    Monenlaista pohdintaahan sitä on itsekin käynyt..
  • Takana 7 kuukautta ilman savun savua :lol: :mrgreen: Jatketaan ja katsotaan mihin saakka mennään :!: :!: :!: tsemiä kaikkille :!: :!: :!:
    editoi elokuu 2011
    Onnea, simpe! :D

Täältä tullaan perässä hitaasti, mutta varmasti!

Tämä on niin hieno taival, ettei paremmasta väliä.

Tsempit! :thumbup: :thumbup:
    editoi elokuu 2011
    Ehdottomasti Onnittelemassa ja kannustamassa, näillä mennään :thumbup:
  • editoi elokuu 2011
    Wau Simpe, mahtavaa! Täällä päässä kolme viikkoa vasta tänään täynnä mutta perässä tullaan :mrgreen: Mun täytyy kyllä sanoa, että oon ollut onnellisempi ilman savuja :-) . Viimeiset vuodet oikeestaan häpesin polttamista :oops: ja nyt ei tarvii sen häpeän kanssa kärvistellä enää, jippii! Laulaminen ja juokseminen on paljon helpompaa savuttomana ja jo näin lyhyessä ajassa sen eron huomaa...

Jatka, Simpe, samaan malliin, - toivottavasti sulle ja kaikille muilleki löytyy joku upea asia, josta irtois uusia onnen hetkiä :thumbup: :thumbup:
  • editoi elokuu 2011
    Hyvä, Hienoa Simpe!!!
    Täytyy vaan olla TOOOSI, TOOOSI ylpeitä saavutuksistamme :thumbup: :thumbup:
    Elämä vaan on paljon, paljon parempaa ilman sitä myrkkyy..
    Perästä tullaan ja periks ei anneta!!
  • kohta olisi 8 kk:ta ilman savuja ja nyt on kyllä jo ollut helppoa pelottavan helppoa. Kaikesta huolimatta tupakka ei minusta ole kaiken pahan alku , vaikka turha kuluke onkin mutta kuuluu syvällisesti myös valitettavasti alkoholin ohella suomalaiseen tapakultturiin :!: :!: On myös ilo huomata että uusia ja yhä uusia LOPETTAJIA ilmoittautuu HYVÄ ja tsemejä kaikille :!: :!: :mrgreen:
    editoi syyskuu 2011
    Onnea simpe 8 kuukauden taipaleestasi savuttomana! :thumbup:

Tarkkana kuin porkkana tuon tupakan suhteen kai täytyy aina olla; itse olen sen ainakin valitettavan omakohtaisesti kokenut. Nisti mikä nisti, aina ja iankaikkisesti, aamen!

Onneksi tupakka ei kuitenkaan enää ajatuksena täytä pääkoppaa samoin kuin alussa... :mrgreen:
  • Se olis 9 kuukautta savuttomuutta takana ...viimeaikoina elämä on menny lievästi sanottuna perseelleen...vielä kuitenkin tupakka pysyny poissa mut en tiedä millon motivaatio loppuu....... :?
    editoi lokakuu 2011
    Voi simpe, kun jaksaisit sinnitellä ilman tupakkaa!! :thumbup:

Itselläni muutama hyvä lopetus on kariutunut juuri tuollaiseen tilanteeseen. Ja sitten sen jälkeen vasta v-tuttaakin, kun ne samat murheet olla möllöttää edelleenkin ja vielä kaiken kukkuraksi hyvä savuttomuusaika meni persiilleen!! :evil:

Toivon, että selviät ilman, mutta eipä se maailma tietenkään siihen repsahtamiseenkaan kaadu...henkisesti on vaan ainakin tosi pirullinen olo... :cry: :( :?
  • editoi lokakuu 2011
    Simpe, yritä nyt jaksaa sinnitellä :!: oot kuitenkin päässyt jo noin pitkälle! Niinkuin Onerva sanoi, ne murheet ei häviä, vaikka tupakin sytyttäisit, tulee vaan se potutus siitä vielä lisätaakaksi.

Toivottavasti elämäsi alkaa kääntyillä parempaan suuntaan, tsemppiä ja voimia tähän syksyyn :thumbup:
  • molskis ja kiitos kaikille tseppaajille siitä on ollut apua tiukkoina hetkinä... :!: :mrgreen: 10 kuukautta nyt takana ja ollut helpompaa vaikkakin omat asiat olleetkin aika ajoin aika solmussa...mutta avoimena kohti seuraa kuukautta :!: voimia kaikille taistelussa NIKKISTÄ vastaan :!: :!: :mrgreen:
  • editoi marraskuu 2011
    Hienoo Simpe, että oot jaksanut sinnitellä vaikeuksista huolimatta :lol: :lol: Onneks olkoon! Toivottavasti elämästä alkaa löytyä valoisia juttuja, jotka kantaa taas eteenpäin :thumbup:
  • kirakira Kantahäme
    editoi marraskuu 2011
    Voi hyvä Simpe, kiva kun olet jatkanut ja jaksat jatkossakin toivon mukaan. Minä en ole päättämässä jatkostasi mutta toivon todella, että voin seurata
    sinua eli olla polttamatta.

VOIMIA SAVUTTOMUUTEEN :!:
  • moi vaan kaikille !!ja kiitos tsempeistä :D jaksettu on edelleen välillä tarpoenkin mutta savuttomana 11 kuukautta eli alkaa viimeinen kk;si täyteen vuoteen !! toivotaan taas et vuosi tulee täyteen ..........
  • tiin@tiin@ Keski-Eurooppa
    editoi joulukuu 2011
    Onnea Simpe!! :D :thumbup:
  • kirakira Kantahäme
    editoi joulukuu 2011
    Hyvä Savon kaveri, kyllähän sä viimesen kuukauden selviit, että voit alkaa toisen vuoden. Ajattele, tämän kuukauden jälkeen voit alkaa laskee vuosissa savuttomuuttasi :!:

Niin mäkin aloin tänään laskeen kk:ssa kun ensimmäinen tuli tuli täyteen. Siis olen savuttomana JO TOISTA KUUKAUTTA :D

HYVÄ ME SAVUTTOMAT, TUNNEISSA, PÄIVISSÄ, VIIKOISSA, KK:SSA, VUOSISSA.........LOPETTANEET, JOILLA AINA TAVOITTEITA LISÄÄ :thumbup:
  • heips !! Suuri kiitos kaikille tsemppaajile :thumbup: :thumbup: Huomenna 8.1 tulee VUOSI täyteen ilman tupakka :lol: :lol: :lol: , tämä foorumi on uskomaton , miten paljon täältä saa voimaa lopettamiseen sen vaikeimpina hetkinä !!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.