simpen taival
morot kaikille tänään 9.7 tulee 6 kk.ta ilman savuja ..välillä vaikeeta mut koko ajan helpompaan suuntaan menossa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Onneksi olkoon!
Perästä tullaan...
Kuvittele, mikä määrä natsoja haisisi tuhkiksessa!
Täältä tullaan päivä kerrallaan perässä, mikä kullakin motivaattorina; minulla toimivat nuo inhotusmielikuvat (haisevat jämäkasat, ryppyhuuliset tupakanimijät, keltaihoiset ja
-hampaiset pahanhajuiset käreä-ääniset ruskeita klimppejä räkivät kessuttelijat jnejnejne...
Tsemppiä edelleenkin! :thumbup:
Sehän ihan niinkuin "jässikkä" savuttomia päiviä koossa, aatteles todellakin, mikä määrä, jos tupakoiksi muutetaan..
Perässä tullaan, minun taival on alkumetreillä, mutta jostainhan sen on pakko alkaa
Ensi yönä eka vk täys !
Tsemppiä jatkoon
Joillekin se voi olla tupakoimattomuus ja joillekin taas joku muua asia voi olla merkitsevämpi.
Jokaisellahan meistä on tietty ne oma "mittarit" siihenkin.
Itselläni on yksi suuri syy tämä terveys, johon tupakka on vaikuttanut paljon ja sitä kautta tekee minua onnettomammaksi, kun henki ei kulje.
Monenlaista pohdintaahan sitä on itsekin käynyt..
Täältä tullaan perässä hitaasti, mutta varmasti!
Tämä on niin hieno taival, ettei paremmasta väliä.
Tsempit! :thumbup: :thumbup:
Jatka, Simpe, samaan malliin, - toivottavasti sulle ja kaikille muilleki löytyy joku upea asia, josta irtois uusia onnen hetkiä :thumbup: :thumbup:
Täytyy vaan olla TOOOSI, TOOOSI ylpeitä saavutuksistamme :thumbup: :thumbup:
Elämä vaan on paljon, paljon parempaa ilman sitä myrkkyy..
Perästä tullaan ja periks ei anneta!!
Tarkkana kuin porkkana tuon tupakan suhteen kai täytyy aina olla; itse olen sen ainakin valitettavan omakohtaisesti kokenut. Nisti mikä nisti, aina ja iankaikkisesti, aamen!
Onneksi tupakka ei kuitenkaan enää ajatuksena täytä pääkoppaa samoin kuin alussa...
Itselläni muutama hyvä lopetus on kariutunut juuri tuollaiseen tilanteeseen. Ja sitten sen jälkeen vasta v-tuttaakin, kun ne samat murheet olla möllöttää edelleenkin ja vielä kaiken kukkuraksi hyvä savuttomuusaika meni persiilleen!! :evil:
Toivon, että selviät ilman, mutta eipä se maailma tietenkään siihen repsahtamiseenkaan kaadu...henkisesti on vaan ainakin tosi pirullinen olo...
Toivottavasti elämäsi alkaa kääntyillä parempaan suuntaan, tsemppiä ja voimia tähän syksyyn :thumbup:
sinua eli olla polttamatta.
VOIMIA SAVUTTOMUUTEEN :!:
Niin mäkin aloin tänään laskeen kk:ssa kun ensimmäinen tuli tuli täyteen. Siis olen savuttomana JO TOISTA KUUKAUTTA
HYVÄ ME SAVUTTOMAT, TUNNEISSA, PÄIVISSÄ, VIIKOISSA, KK:SSA, VUOSISSA.........LOPETTANEET, JOILLA AINA TAVOITTEITA LISÄÄ :thumbup: