Ekasta viikosta selvitty.. huh.

Kyl se meinas ratketa. Eilen olin jo oikeasti ottaa tuon yhden jäljelle jääneen tupakin mukaan. Oli vähä hermo kireellä. Sit ajattelin omaa parastani, että jos en kestä yhtä bussireissua tupakatta, niin sitten kotiin tullessani poltan sen. Noh, sepä sitten unohtuikin kokonaan :D

Vaikeaa on ollut. Mitään nikotiinikorvaustuotteita mulla ei ole ollut edes käytössä. Herkkuhimo on tullut varmaan pysyvästi, mutta täsäs kohtaa sekään ei haittaa, koska olen lihotuskuurilla muutenkin :wink: Piti leipoa muuten vaan raparperi-mansikkatorttu, mutta sanotaan vaikak että tämän "merkkipäivän" kunniaksi leivomme sen. Saa omatunto vähä puhtaamman kaavun päälleen ;)))))

Mut on myllä vaan ylpeä olo. Vaik eihän se ole kuin vain viikko ja siten muille pieni juttu, mutta mulle se on suuri askel. Ja luulen, että vain muut lopettaneet tai yhä tupakoitsijat ymmärtää tuon.

Viestejä yhteensä

• MimmutarMimmutar Etelä-Savo
    editoi helmikuu 2012
    Jes,viikkokin on pitkä aika olla polttamatta!On se edistystä se.Ekat pari viikkoa voi olla vaikeimmat,mutta kyllä se sitten helpottaa :thumbup: Keho kiittää :) Ja herkutellakin voi hyvällä omallatunnolla kun ei polta,onhan herkuttelu pienempi pahe kuin tupakka :)

Tsemiä ja päivä kerrallaan! Kyllä se siitä! 8)

• sinesssiness Tampere
    editoi helmikuu 2012
    Päivä kerrallaan tässä todellakin on menty ja tuntuu että mitä useampi aamu on koittanut tupakatta, niin sitä vaikeammaks jokainen päivä kasvaa. Vaikkakin samalla myös sitä huomaa olleensa pidempiä ja pidempiä aikoja ajattelematta tupakkaa. Vaikkakin sitten taas nuo harvantuneet mieliteot tuntuu ottaneensa tiiviste vaikutuksen ja kasvaneet voimakkaammiksi. Mutta ehkä tää tästä. Hiljaa hyvä tulee, mutta mitään en kenellekään lupaa. Paitsi lupaan yrittää. Ja lupaan antaa kaikkeni yritykseen, mutat jos epäonnistun.. en suostu ottamaan häpeänkruunua päähäni rikkomasta lupauksesta olla polttamatta. :)
  • editoi huhtikuu 2013
    Pian kolmevuotta polttamatta, paino pysynyt ennallaan, liikunta on nyt mukavaa,tupakkayskä poissa, mukavaa
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2013
    Hieno homma Arja! Onnittelut kolmesta savuttomasta vuodesta!
    Sinäkin olet tänne tosiaan jo liittynyt v. 2010. Onkos sulla jossain omakin potero?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.