Liisa lopetti

124

Viestejä yhteensä

• naavanaava lappi
    editoi toukokuu 2014
    Sydämelliset Onnitteluni kahdesta vuodesta! Olen niin iloinen Sinun puolestasi!
  • editoi syyskuu 2014
    Hei taas kaikille foorumilaisille.

Tänään olen ollut savuttelematta tasan 2vuotta ja 4kuukautta. Ensi viikolla lähden Välimerelle 10:ksi päiväksi hemmottelemaan itseäni, sillä olenhan jo säästänyt melkoisen summan kun en ole enää rahojani tuprutellut taivaan tuuliin.

Nyt lähden niillä säästyneillä rahoilla nauttimaan lämmöstä, auringosta, merestä ja hyvästä ruuasta.

Mukavaa savutonta alkanutta syksyä teille kaikille.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi syyskuu 2014
    Onnitteluni sinulle Liisa! Kyllä 2 v 4 kk on niin piiitkä aika, et hyvin voit hemmotella itseäsi Välimerellä.
    Olin itse elokuussa viikon Italiassa ja ajattelin taas kerran, et kyllä mieluummin matkoja kuin tupakkaa.
    Eräs entinen stummilainen, kans 9 vuotta ollut savutta, tuhlaa tupakkarahansa kaikki (ja vähän päällekin) matkusteluun. Sanoo aina kysyttäessä, että matkat ovat Marlboron sponssaamia :lol: :mrgreen:
    Hyvää, nautinnollista ja aurinkoista matkaa sinulle!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• vkovko
    editoi syyskuu 2014
    Hyvää matkaa Liisa50.
  • editoi syyskuu 2014
    Kiitos Melisa ja vko. Onhan sitä reissattu silloinkin kun tupakoin, mutta nyt ei ole enää kiire tupakalle kun on päässyt lentokoneesta ulos, eikä tarvii Vantaalla mennä sinne kaasukammioon ennen koneeseen menoa.
  • editoi helmikuu 2015
    Heippa taas forumilaiset!
    Tänään olen viettänyt savutonta elämää tasan 2v 9kk, eli kolmas vuosi täyttyy jo kolmen kuukauden kuluttua, kyllä minä olen ylpeä itsestäni.
    Ihanaa savutonta kevään odotusta kaikille.
    editoi helmikuu 2015
    Liisa50, saat ollakin, iloinen ja ylpeä, kulkea rinta rottingilla.
    Olet todella päässyt irti tupakasta, olet savuton. Tuskin meistä kukaan enää haluaa palata siihen entiseen elämään.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• naavanaava lappi
    editoi helmikuu 2015
    Mahtavaa Liisa!
  • editoi toukokuu 2015
    Taas on saavutettu yksi virstanpylväs, tänään on kulunut 3-vuotta siitä kun tumppasin viimeisen savukääryleen. Hyvä minä!
  • vkovko
    editoi toukokuu 2015
    Kolmen vuoden juhlat, onnittelut.
  • editoi toukokuu 2015

Kiitos vko onnitteluista. Kolmea vuotta pitää juhlistaa lähtemällä ulos syömään.
  • naavanaava lappi
    editoi toukokuu 2015
    Hienoa Liisa! Sylintäydeltä Onnea ja menestystä jatkoonkin!
  • Hei taas pitkästä aikaa, huomasin tuossa vaan että kolmen kuukauden kuluttua vietän 4-vuotispäiviä ja hienosti on mennyt, ei ole ollut mielitekoja edelleenkään savuihin. Se huono puoli vaan on, kun tuota painoa on kerääntynyt sen jälkeen kun lopetin savuttelun, siitäkin huolimatta että lenkkeilen ja katson mitä suuhuni pistän, se on paljoin kun tässä ajassa on tullut painoa lisää noin 7kg.
    editoi toukokuu 2016
    Kiva kun ilmiinnyit Liisa50.
    kohta siis jo 4 vuotta - ihanaa.
    Uskon, että tuohon painoon liittyy myös ikä, ei ole helppoa laihduttaa.
    Minullakin on edelleen (10 v) lisäkiloja. Nyt vaan kun olen lonkan ja polven takia kyvytön liikkumaan, painon pudottaminen on vielä vaikeampaa. Mutta kun ne korjataan, sitten kyllä.
    Pysy kanavalla, ettäs muistat tulla huutamaan HEP neljä kertaa.

• Hei Melisa, kyllä tuohon painon nousuun vaikuttaa takuulla tämä ikäkin, mutta nousu alkoi radikaalisti juurikin tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja hieman kauhulla ajattelen jos se vaan jatkaa edelleen nousuaan. Ei tässä muu auta kuin lisätä liikuntaa ja tarkkailla vielä tiukemmin sitä, mitä suuhunsa laittaa.
    Pitää ruksata ihan kalenteriin tuo toukokuun 4:s päivä, niin että muistaa tulla huutamaan ne HEP:it.
    Toivottavasti polvesi ja lonkkasi saadaan pian kuntoon, niin että pääset sinäkin nauttimaan ulkoilusta ja liikunnasata.
  • Muistinpa käydä huutamassa neljä kertaa HEP :smiley:  Tänään juhlitaan kakkukahvilla 4-vuotispäiviä <3
  • 4:stä vuodesta onnittelut.
    Onnitteluni Liisalle! Neljä vuotta - huikea aika! Laitoin kukat HEP-poteroon!

• Pieni väliaikaistiedote. Täälä sitä edelleen porskutellaan ilman tupakkaa, tänään 4½ vuotta täynnä :)

ps. Ja kiitokset näin jälkikäteen vko:lle ja Melisalle nelivuotisonnitteluista, täälä kun harvemmin tulee nykyään piipahdettua kun tuo savuttomuus on jo niin itsestään selvyys.
  • Puolivuotta kerryttää uuden onnittelun.
  • Onnea Liisalle ja ihana kuulla että joku päivä tuo savuttomuus on mahdollsita itsestään selvyytenä :)
    Onnittelut sinulle Liisa tuosta puolivuodesta neljän vuoden päälle! Hyvä kun käyt säännöllisesti tervehtimässä. tällä on todella suuri merkitys näille lopettajille, jotka ovat vielä alussa urakassaan. 

• Paljon onnea Liisa50

• Tänään vietetäänkin vaihteeksi tasavuotispäiviä, nyt 5-vuotta täynnä. Viikon päästä lennän etelään <3
  • Tasavuodesta onnittelut, etelä on aina hyvä matkailmansuunta. 
  • Huikeat viiden vuoden onnittelut Liisa50 ja oikein hyvää etelän matkaa!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Onnittelut v i i d e s t ä vuodesta Liisa. Vau! Mukavaa reissua, lämpöä ja aurinkoa!
    Viimeinen tupakka 29.6.2016
    editoi toukokuu 2017
    Liisa50 - onnittelut viidestä vuodesta.
    Kukat on sulle HEP-poterossa!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.