Liisa lopetti

1235»

Viestejä yhteensä

• Kiitos onnittelijoille <3  Torstaiaamuna savuton nokka kohti Helsinki-Vantaan lentoasemaa, eli kohtapuoliin  alettava pakkaamaan  <3
  • Onnea Liisa! :) :) Ja hyvää matkaa!
    5.8.2016 savuttomuus, elämäntapamuutos numero 1.
    8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
  • Empä ole aikoihin täällä piipahtanutkaan ja jouduin hetken funtsailemaan miten tämä uusittu sivusto toimii :smile: Kerron nyt vain, että savuttomuus jatkuu edelleen ja tänään sitä on jatkunut jo 5v 9kk <3

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Ihanaa Liisa50, että tulit käymään, tulisit vain useamminkin :) Kohta sulla on jo koossa 6 vuotta. Se tietää eri monta Hep-huutoa!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Hei Melisa, nyt muistin taas piipahtaa täällä kun vietän tänään 6x HEP vuosipäivää. Viikon päästä lähden taas etelän lämpimään kolmeksi viikoksi ja tuntuu niin kivalta kun ei edelleenkään tarvitse etsiä tupakkahuonetta lentokentältä eikä odottaa koneen laskeutumista kohteeseen että pääsee sauhuille. On tämä savuttomuus niin ihanaa <3

• Onnittelut kuudesta vuodesta.

Wau! Hienoa Liisa! Kyllä katteeksi käy tuo etelän reissu. Mä pääsen vain pariksi päiväksi Turkuun ;) Laitoin sulle kukkaset HEP-poteroon.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Hienoa Liisa! Lämmittelet siellä muidenkin edestä :)
  • Heippa taas.
    Kyllä minä sitten olen saamaton, kun tulee niin harvoin täällä piipahdettua. Myöhästyneet kiitokset teille onnittelijoille. Alkaa taas uuteen reissuun lähtö lähestymään, nyt sitä onkin mukava pariksi viikoksi päästä Välimerelle lämmittelemään kun täällä Suomessa alkaa ilmat viilenemään.
    Tsemppiä kaikille ryhmäläisille.
    Syysterkuin, Liisa

Kiva Liisa kun piipahdit taas! Vai Välimerelle, mihin päin? Katsoin just kaihoten kännystä kuvia 3 vuoden takaa. Olin Kroatiassa näinä päivinä.
    No parin viikon päästä pääsen Pärnuun senioriryhmän mukana, lupauduin puheenjohtajaksi yhdistykselle. Meitä lähtee 130 henkeä. Ei mikään lepomatka tuokaan. Tupakkirahoilla päsee pitkälle.
    Oikein ihanaa matkaa ja syksyä sinulle!

• Hei Melisa, taas kerran vastaus tulee melkoisella viiveellä, tällä kertaa olin tuon kaksi viikkoa Rodoksella kun poika ja miniä lähtivät sinne ja halusivat minut mukaan.
    Minulla on hieman kiirettä pitänyt, kun oli joulukuussa muuttokin ja se kyllä on melkoista puuhaa.
    Sinullakin oli varmaan mukava Pärnun reissu, itse en ole siellä koskaan käynyt.
    Mukavaa alkanutta vuotta sinulle.

Kiitos Liisa! Sullakin on 7 vuotta jo lähempänä kuin 6. Aika rientää, savuttomalla tuo kertyy jo ihan itestään. Olen itsekin ollut Rodoksella - siis 70-luvulla. Kahteenkin kertaan. Turismia oli jo paljon siellä silloinkin, mut ihana paikka.
    Mukavaa talven jatkoa toivottaa lumessa tänäänkin tarponut Melisa.

• Heippa kaikille. Tänään vietetään 7-vuotis päiviä ja kohtapuoliin pakataan taas matkalaukku ja lähdetään muutaman päivän kuluttua lomailemaan lasten kanssa Kreetalle.
    On aivan upeaa että molemmat lapseni ja heidän kumppaninsa ovat myös savuttomia, eivät ole koskaan aloittaneetkaan.

• Onnittelut 7:stä vuodesta. Kreetalla taitaa olla hiukan vähälumisempaa, hyvä valinta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.