Eilen päätin TAAS lopettaa...

Jännä juttu.. Kokonaisuudessaan olen poltellut sen 15vuotta, josta alkuajan hyvin vähän, mutta riittävästi että jäin koukkuun. Välillä polttelin paljonki jotain 10/päivä! Mutta nyt viimevuodet pääsääntöisesti alko-polttelija tai satunnaisesti yks tai kaks.. Ja hermostuessa ja jos kaveri tarjoo ja ja ja :evil:

Miksen muka ole jo pystyny lopettamaan kokonaan :?: Tällä kertaa olen kumminkin varmempi onnistumisestani.
Olen lähihoitajaopiskelija ja terveyden edistämisen tunnilla meillä kävi eräs tupakan polton lopettamiseen vihkiytyny terveydenhoitaja puhumas... Että osaamme paremmin kannustaa asiakkaitamme lopettamaan. Kuuntelin sen luentoa huonolla omalla tunnolla.. ja vähän juttelinki sen kans omasta vaikeudestani lopettaa. Kerroin olleeni jokin aika sitten 7kk polttamatta, se kannusti että olen oikealla tiellä. Se on mukavaa se :roll: . Kotia päästyäni sanoin itelleni, että lopetan tänään! Täytyy nyt vaan vakuuttaa itselleni, että täys savuttomuus on se tavoite ja tupakasta ei saa oikeesti mitään hyötyä irti. Ilosella ja toiveikkaalla miellä jään jännittämään kuinka kieltäydyn tupakasta ku seuraavan kerran menen baarille tai kun hermot meinaa kiristyä... enkä taija ihan pian edes mennä sinne baarille. :shock:
«1345

Viestejä yhteensä

• virkkuvirkku Kauhajoki
    editoi toukokuu 2012
    Kiits Tmk.
    Kyllä kait tämä tästä. Teatterilla harrastaessa olen törmännyt kavereihin lähes päivittäin jotka polttavat, joskus olen niiltä pyydellytkin, mutta nyt en. Yhtä nuorukaista jopa terveyskasvatin,puhuin sille siitä lyhyesti jotta mitä tämä satunnaispoltteluki on mulle aiheuttanu ja kuinka vaikeeta on ollu lopettaa.., lähihoitajaksi kun olen valmistumassa :D