Aistimuutokset

Takana ensimmäiset kuusi(6) vuorokautta täysin savuttomana ja nyt ensimmäinen varma aistimuutoshavainnointi.
Työkaveri joka oli ollut tupakalla pari tuntia aikaisemmin haisi tupakalle. Haju jota en ollut aiemmin haistanut oman tupakointi vuoksi.

Ei haju maata merelle vienyt laatunsa vuoksi, mutta konkretisoi aistimuutokset minulle hyvinkin selvästi. Makumuutoksia on "muka ollut", mutta niistä nyt ei ole suurtakaan varmuutta että onko kyseessä tupakan vai ruokaerän aiheuttama muutos.

TheJonssi

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2012
    Perässä tullaan mutta tänään töissä ärsytti et miks pitää ovien edes polttaa kun ei sais ja kaik hajut tuli siihen minun luokseni. siis paikan vaihto oli edessä :evil:
  • editoi marraskuu 2012
    en mäkää oo nii hirveesti huomannu makuaistissa muutoksia, mutta hajuaisti on paljon tarkempi nyt, oon ollu kohta 5 viikkoa polttamatta. ihanaa ku nenään tulvii ihania tuoksuja. tosin tulee kyl niitä pahojakin hajuja kyllä... :lol:
  • editoi marraskuu 2012
    Tänään söin maksalaatikkoa ja oli jotenki laimean makuista :D
    jooh, kyl tuo hiki ja rööki sekä muut ei niin kivat hajut käy nokkaan enemmän nyt :roll: :evil:
  • jonssijonssi Mansesta nääs
    editoi marraskuu 2012
    Tänään jouduin olemaan tovin aikaa pienehkössä tilassa, sellaisen henkilön kanssa joka oli tupakoinut minua odotellessaan.

Tupakan haju oli selvä, mutta jäin miettimään että haiseekohan tupakoitsija samalta tupakoimattoman nenään vai onko lopettajalla jotenkin "ylikehittynyt" hajuaisti tuon hajun suhteen. Sen verran ärtsy oli tuo haju, aika pahalta olen haissut jos tuolta olen tuoksunut tupakoimattomankin nokkaan aikoinani.

TheJonssi
  • editoi marraskuu 2012
    Jonssi Minulla ainaki noin kolmen päivän savuttomuuden jälkeen tupakan tuoksu tuntuu hyvältä :( Tänään tuli kadulla vastaan tupakoiva ihminen, niin kyllä savut haisi mahtavalta, kun sattui just sopiva tuulen puuska minuun päin. Toivottavasti kun etiäpäin mennään, niin alkaa haiseen savut pahalta. :-)
  • jonssijonssi Mansesta nääs
    editoi marraskuu 2012
    Juu, leijaileva tupakan savu tuoksuu, mutta tupakoiva ihminen haisee :)

Täältä vaan ei taida saada yhtäkään tupakoimattoman mielipidettä, lopettajien aistikokemuksia onneksi senkin edestä :)

TheJonssi
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi marraskuu 2012
    Heh, moni asia tuoksuu hyvältä. Joskus myöäs tupakansavu, sikarin savu ja piipun savu. Voin sen myöntää, vaikka en ole polttanut pitkään aikaan eikä tupakan haju saa aikaan minussa polttamiseen johtavaa ajatusmallia. Myös valkosipuli tuoksuu hyvältä, kun se on ruuassa nenän alla, mutta ei enää toisen hengityksessä. :mrgreen:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Itse en ole koskaan elämäni aikana pitänyt sipulista, kas kummaa sitä on alkanut nytten menemään jokseenkin :dizzy: 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.