Huomenta kaikki, lopetan tänään

Heippa vaan kaikille.

Tänään olen ajatellut lopettaa tai siit lopetan ihan varmasti :D

Yritys on ties moneskymmenes, mutta lujaa tahtoa löytyy siltikin, jotenkin tällä kertaa on ihan erilainen fiilis.... Jotenkin olen niin iloinen että pääsen vihdoin tästä myrkystä eroon, joka lopulta vaan tuhoaa mut.

Ja ihanaa, että teitä on täällä muitakin jotka kamppailette saman ongelman kanssa... Kovasti tsemmpiä vain kaikille lopettajille !!!!!!!

Paistaa se päivä risukasaankin (joskus) :mrgreen:
«13

Viestejä yhteensä

• KatjaKatja Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Onnea Riksu hienon päätöksen johdosta ja tsemppiä sulle kovasti valitsemallesi tielle :):)

Lämpimästi toivotan sinut tervetulleeksi tähän loistoporukkaan joka vetää yhtäköyttä sitä nikotiini nimistä peikkoa vastaan :):)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Tervetuloa Riksu!! Olet tehnyt upean päätöksen, paljon onnea matkaan!! Täällä on aivan mahtava tukijoukko aina valmiina :P

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

• RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Kiitos teille paljon kannustuksesta :!: 8)

Kirjoitelkaahan, että miten olette itse onnistuneet pahan savuhirviön nujerruksessa????!?!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Itse olen silloin onnistunut huhtikuussa, olen ollut kuukauden polttamatta ja elämä oli ihana. Alku oli hankala, mutta olen käynyt paljon täällä Stumpissa, oon saanut paljon tukea ja kehuja muilta stumppilaisilta. Loppujen lopuksi se eka viikko on ollut aina hankalin, sitten rupee helpottaa ja sen jälkeen on jo itse itsestään ylpeä että osaa olla ilman. Ei saa vaan antaa periksi. Mulla meni hyvä työ pilalle kun ruvettiin käymään mökillä ja aloitin siellä typerän sauhuttelun uudestaan.
    Nyt olen ollut viime aikoina riipuvainen 2 tupakasta viikossa :shock: Se on nyt myös loppu, en halua enää haista tupakalle, enkä halua enää vetää sitä myrkkyä keuhkoihin. Tiedän että pystyn siihen jos vaan tarpeeksi yritän :) Pystyt sinäkin, ainakin sinulla on tosi hyvä ja positiivinen asenne heti alkuun! Peukut pystyssä, kyllä me sitä nikkispeikkoa voitetaan :)
  • editoi elokuu 2007
    Käy vaan joka pv täällä pyörimässä,niin sekin auttaa aika paljon :thumbup:
  • editoi elokuu 2007
    Oikein hyvää ensimmäisen savuttoman päivän huomenta.

• editoi elokuu 2007
    Onnea päätöksestäsi js tervetuloa joukkohon :P :P :P
  • anitaanita Etelä-suomi
    editoi elokuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi elokuu 2007
    Hyvä Riksu,kun teet niin hienon päätöksen.Minä tein eilen illalla ihan extempore,kun tuntui,että tukehdun kun olin niin tukossa ja mullakin on paljon yrityksiä.Pisin savuton jakso ehkä 4kk tänä vuonna ja sitten sellaisia 2viikon jaksoja.Mökki on ollut mulle turmion paikka,siellä on alkanut minun repsahdukset.VOIMIA SINULLE. :thumbup:
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Kiitokset teille kannustuksesta, ensimmäinen savuton päivä meni hyvin :mrgreen:
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Tänään 3:s savuton päivä menossa ja oikein hyvin mennyt tähän asti nikotiinitablettien kera ;=)
    vähän on välillä masentunut olo ja tuntuu että jotain puuttuu, mutta se kuuluu asiaan...
    päivällä nukuin päiväunet ja näin unta että menin parvekkeelle polttamaan tupakan, uni oli oikein todentuntuinen, mutta voi sitä riemua kun heräsin ja tajusin että se oli vain unta enkä polttanutkaan oikeasti :lol: :D

miten teillä muilla on mennyt ??
  • editoi elokuu 2007
    Tsemppiä kovasti Riksu, kolmannen päivän jälkeen jo alkaa myrkyt olla poistuneen elimistöstä....Savutonta jatkoa!!!!
  • Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi elokuu 2007
    Hyvä Riksu!! :D :D
    Kohta jo varmasti vähän helpottaakin, päivä kerrallaan ja paljon tsemppiä!
  • editoi elokuu 2007
    Onnea kolmannesta päivästä :P :P :P.TSEMPPIÄ :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • möksymöksy Pohjois-Savo
    editoi elokuu 2007
    :) Voimia ja tsemppiä täältäkin..
    Eilen koin minäkin jo ilontunteen kun huomasin että tupakkaa kolmannes normimäärästä, johtuen varmaankin karseasta lenssusta ja ehkä zybaneistakin. Odotan jo päätettyä lopetuspäivää.
    Tuo masennus on iskenyt hieman jo etukäteen mulle, kai se jonkunlaista "surutyötä" jostain luopumisesta aina on..mutta kun ajattelee että saa tilalle terveellisemmän olotilan ..
    Voimia :wink:
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    möksy kirjoitti:
    Eilen koin minäkin jo ilontunteen kun huomasin että tupakkaa kolmannes normimäärästä, johtuen varmaankin karseasta lenssusta ja ehkä zybaneistakin. Odotan jo päätettyä lopetuspäivää.
    Tuo masennus on iskenyt hieman jo etukäteen mulle, kai se jonkunlaista "surutyötä" jostain luopumisesta aina on..mutta kun ajattelee että saa tilalle terveellisemmän olotilan ..

Tosi hyvä asenne möksy!!! :thumbup: :P
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Riksu sulla menee kovaa!!! Tänään sulla on jo 4. päivä!!! Onnittelut, hienosti sulla menee!!!! :P :P :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Kiitos Sade !! Meillä tosiaan menee kovaa :D jatketaan samaan malliin :thumbup:
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    möksy kirjoitti:

Joo, se masennus johtuu kyllä siitä "luopumisesta", mutta täytyy vain ajatella niitä monia hyviäpuolia mitä siitä savuttomuudesta saa... tsemppiä vain sinullekkin kovasti :thumbup:
  • editoi elokuu 2007
    Moi vaan Riksu, mulla kans neljäs päivä (taas) menossa. Oli tossa savullisia päiviä välissä. Päivät ovat nyt menneet tosi nopsaan, eikä vaikeuksia ole ollut. Tänään mökille poikaystävän kans. Ei vaaraa sortumiseen, kun sekään ei polta. Ihan hyvä, jos joutuis nyt vähän kärvistelemään ja pääsemään siitä yli.
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Mulla myöskään poikaystävä ei polta, et se helpottaa kyllä huomattavasti... :)

Tänään ajattelin ottaa muutaman siiderin, voi olla et tulee olemaan vaikeeta, mutta olen päättänyt että en polta vaikka tupakkaa satais taivaalta... :mrgreen:
  • editoi elokuu 2007
    :thumbup:Se voi olla myös yllättävän helppoa :P.Mulla on ainakin on ollut helppoa muutaman siiderin tai oluen ottamisen kanssa :P.Ei oo tehnyt mieli tupakkia,tai siis jos alitajunnaisesti on ollut,oon sisäistänyt itselleni jo alun alkaen,että en polta tupakkaa,vaikka joisin muutaman drinksun :P.Ja se on tosi hyvin pitänyt,myönnän,että olen ollut aikas humalassakin pari kertaa,siltien ole yhtään tupakkaa polttanut :P Siis,usko pois,ei mikään mahdoton juttu :thumbup: :thumbup:Tsemppiä ja mukavaa iltaa!!!!!!
  • editoi elokuu 2007
    Hyvin pärjäät... sulla on oikee asenne :D 8)
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Mimosa kirjoitti:
    :thumbup:Se voi olla myös yllättävän helppoa :P.Mulla on ainakin on ollut helppoa muutaman siiderin tai oluen ottamisen kanssa :P.Ei oo tehnyt mieli tupakkia,tai siis jos alitajunnaisesti on ollut,oon sisäistänyt itselleni jo alun alkaen,että en polta tupakkaa,vaikka joisin muutaman drinksun :P.Ja se on tosi hyvin pitänyt,myönnän,että olen ollut aikas humalassakin pari kertaa,siltien ole yhtään tupakkaa polttanut :P Siis,usko pois,ei mikään mahdoton juttu :thumbup: :thumbup:Tsemppiä ja mukavaa iltaa!!!!!!

Kiitos :mrgreen: huomasin eilen että oli yllättävän helppoa, vaikka otinkin muutaman oluen ja kävin myös monta kertaa erään tupakoivan henkilön mukana ulkona tupakalla...vaikken itse tietystikkään polttanut yhtään :lol:
    Täytyy myöntää kyllä se, että ihmeen hyvältä se tupakan savu vielä tuoksui :oops:
  • editoi elokuu 2007
    :thumbup:Mä tiesin sen,että onnistut :lol: :lol: :lol:HIENOO!!!!!!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Hyvä Riksu!!! Sä oot terästä!!! :P :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Kiitos samoin Sade :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • kari_2kari_2 Joensuu
    editoi elokuu 2007
    samana päivänä minäkin viimeks sauhuttelin. en muuten uskalla kaljaa kokeillakkaan vielä. Niin, 31v tullu käprättyä.
  • editoi elokuu 2007
    Tosi hyvä, kun jo tässä vaiheessa selvitit tuollaisen tilanteen, jossa olet jonkun seurana savukkeella! Hyvin siis menee, ja menköön. :)

Olisi kiva, jos tulevaisuudessa voisi käydä savullisten kavereiden kanssa tupakalla (siis itse polttamatta) , ihan hyvät jutut siellä usein on. :)

Mulla ei tuota sortumavaaraa tosiaan mökillä nyt ollut, kun seura oli savutonta..
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Kyllä varmasti pystyt sinäkin Maria79 vielä käymään muiden mukana tupakalla vaikket itse poltakkaan....
    Käytätkö itse muuten mitään nikotiinikorvaus-tuotteita?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.