Huomenta kaikki, lopetan tänään

Heippa vaan kaikille.
Tänään olen ajatellut lopettaa tai siit lopetan ihan varmasti
Yritys on ties moneskymmenes, mutta lujaa tahtoa löytyy siltikin, jotenkin tällä kertaa on ihan erilainen fiilis.... Jotenkin olen niin iloinen että pääsen vihdoin tästä myrkystä eroon, joka lopulta vaan tuhoaa mut.
Ja ihanaa, että teitä on täällä muitakin jotka kamppailette saman ongelman kanssa... Kovasti tsemmpiä vain kaikille lopettajille !!!!!!!
Paistaa se päivä risukasaankin (joskus)
Tänään olen ajatellut lopettaa tai siit lopetan ihan varmasti

Yritys on ties moneskymmenes, mutta lujaa tahtoa löytyy siltikin, jotenkin tällä kertaa on ihan erilainen fiilis.... Jotenkin olen niin iloinen että pääsen vihdoin tästä myrkystä eroon, joka lopulta vaan tuhoaa mut.
Ja ihanaa, että teitä on täällä muitakin jotka kamppailette saman ongelman kanssa... Kovasti tsemmpiä vain kaikille lopettajille !!!!!!!
Paistaa se päivä risukasaankin (joskus)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Lämpimästi toivotan sinut tervetulleeksi tähän loistoporukkaan joka vetää yhtäköyttä sitä nikotiini nimistä peikkoa vastaan
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kirjoitelkaahan, että miten olette itse onnistuneet pahan savuhirviön nujerruksessa????!?!
Nyt olen ollut viime aikoina riipuvainen 2 tupakasta viikossa :shock: Se on nyt myös loppu, en halua enää haista tupakalle, enkä halua enää vetää sitä myrkkyä keuhkoihin. Tiedän että pystyn siihen jos vaan tarpeeksi yritän
vähän on välillä masentunut olo ja tuntuu että jotain puuttuu, mutta se kuuluu asiaan...
päivällä nukuin päiväunet ja näin unta että menin parvekkeelle polttamaan tupakan, uni oli oikein todentuntuinen, mutta voi sitä riemua kun heräsin ja tajusin että se oli vain unta enkä polttanutkaan oikeasti
miten teillä muilla on mennyt ??
Kohta jo varmasti vähän helpottaakin, päivä kerrallaan ja paljon tsemppiä!
Eilen koin minäkin jo ilontunteen kun huomasin että tupakkaa kolmannes normimäärästä, johtuen varmaankin karseasta lenssusta ja ehkä zybaneistakin. Odotan jo päätettyä lopetuspäivää.
Tuo masennus on iskenyt hieman jo etukäteen mulle, kai se jonkunlaista "surutyötä" jostain luopumisesta aina on..mutta kun ajattelee että saa tilalle terveellisemmän olotilan ..
Voimia
Tosi hyvä asenne möksy!!! :thumbup: :P
Joo, se masennus johtuu kyllä siitä "luopumisesta", mutta täytyy vain ajatella niitä monia hyviäpuolia mitä siitä savuttomuudesta saa... tsemppiä vain sinullekkin kovasti :thumbup:
Tänään ajattelin ottaa muutaman siiderin, voi olla et tulee olemaan vaikeeta, mutta olen päättänyt että en polta vaikka tupakkaa satais taivaalta...
Kiitos
Täytyy myöntää kyllä se, että ihmeen hyvältä se tupakan savu vielä tuoksui :oops:
Olisi kiva, jos tulevaisuudessa voisi käydä savullisten kavereiden kanssa tupakalla (siis itse polttamatta) , ihan hyvät jutut siellä usein on.
Mulla ei tuota sortumavaaraa tosiaan mökillä nyt ollut, kun seura oli savutonta..
Käytätkö itse muuten mitään nikotiinikorvaus-tuotteita?