Huomenta kaikki, lopetan tänään

13»

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2007
    Riksu

Jos vaivautuisi lukemaan jatkokeskustelutkin eikä nappaamaan ainoastaan yksi "inhottava saarnaviesti".

Missään en kieltänyt mitään vaan neuvoin pitämään päiväkirjaa jonne voi sitten kertoa. Tuskin täällä on yhtäkään sellaista lopettajaa että 100% ja heti kerralla. Valehtelee jos niin väittää.

Kirjottelin omasta kokemuksesta, olen kokeillut sen kuuluisan yhden tupakan josta seurasi 2kk vakituinen tupakointi. Tiedän siten siitä asiasta. Ja sen johdosta kaveri repesi kans, joten ei parane hehkutella että poltimpa tupakkaa eikä tunnu missään. Se voi laukassa jopa täältä jonkun poltteleen. Niin, sehän on jokaisen oma voi voi joka sytyttää, voisi aatella.
    En yleistä mutta kun on sitä kokemusta niin haluan kertoa myös muille. Enkä tosiaan meinaa että se menee kaikilla siten.

Omasta puolesta voin kyllä sanoa etten leiki olevani onnellinen vaan olen onnellinen siitä etten polta VAIKKA välillä tekeekin mieli tupakkaa. Mutta vähenemään päin se on koko ajan mitä pidempään on polttamatta. Niin täällä on muutkin sanoneet, ei ole minun keksimää.

Olen itse ollut erittäin riippuvainen nikotiinista 20v. Nyt kun olen päässyt siitä eroon, niin miksi en saisi sanoa että en halua enää koskaan sitä paskaa vetää keuhkoihin. En tosiaankaan sanomasi mukaan "leiki" olevani onnellinen, vaan olen sitä. Etkö itse ole? Miksi et? Ja kerran nikotinisti, aina nikotinisti. Kerran alkoholisti aina alkoholisti. Kyllä se kuule loppuelämän on takaraivossa että on poltettu tupakkaa että ei sitä voi pyyhkästä pois vaikka on lopettanut.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään.

Tänään 2000 tupakkaa polttamatta, 18.9 tulee 3kk savutonta elämää.

Tsemppiä kaikille savuttomille ja myös eroon aikoville. Kyllä se onnistuu kun on asennetta.
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Katariina ! Luin kyllä koko keskusteluketjun läpi, en vain voinut olla puuttumatta viestiisi... halusin sanoa oman mielipiteeni ja se siitä.

En todellakaan halua ruveta täällä palstalla riitelemään asiasta, tämä on mielestäni yksi parhaimmista keskustelupalstoista mitä löytyy :!:

Mutta oikein paljon onnea ihan vilpittömästi sinulle, kun olet jo kohta 3 kk ollut savuttomana.... mulla tulee nyt maanantaina 3 vko...perässä tullaan :mrgreen:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.