VOI KUN TÄMÄ ON VAIKEAA........

24

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2007
    Näinhän me teemme sille nikkis pirulle,sillä sitä se on.Koko ajan vaanimassa heikkoa hetkeä milloin voi iskeä,mutta nytpä ei iskekkään.Me olemme vahvempia kuin se.On siivottu ja pitää lähteä koirien kanssa ulkoilemaan.Vien niitä yksi kerralla,kun ei voi yhdessä viedä kun toinen vetää toiseen suuntaan jne..PIDETÄÄN TAISTELUHENKI PÄÄLLÄ KAMUT. :mrgreen: :thumbup: :P
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi elokuu 2007
    Juu niinhän se on, että niitä "heikkoja hetkiä" tulee... Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja ajatella niitä keuhkoparkoja :( Kyllä tämä taistelu voitetaan ja rytinällä :D Eikös vaan!
    Itselläni näytön paikka huomenna, kun pääsen pitkästä aikaa viihteelle. Mutta nyt on kova taisteluhenki kehissä mukana ja pystyn siihen ilman sauhuja :hunf: Hope so... Ainakin helpottaa, kun ravintolat savuttomia :)
  • editoi elokuu 2007
    Nyt on 2vrk ja 3tuntia takana ilman sitä SAASTAA.Tänään on päätä särkenyt ja välillä on ollut vaikeitakin hetkiä,mutta onneksi menneet aika nopeasti ohi.Löysin mikrotab nicoretten nikotiinitabl kaapista edellis kerroista ja on olleet tarpeeseen ja muutaman purkan oon purrut.Kyllä tämä vaatii sisua.Koko ajan on ollut tupakat saatavilla kyllä siitä on ukkoni pitänyt huolen.Tämä on näytön paikka hänellekkin.Pitääköön vaan ne tupakat esillä.Tsemppiä vaan kaikille.Kyllä me se nikkis taltutetaan. :-) :!:
  • editoi elokuu 2007
    Rebekka, sullahan menee tosi hyvin! Itse lopetin miehen kanssa yhtä aikaa enkä tiedä olisiko mulla luonteenlujuutta tuijotella niitä sätkiä pitkin huushollia eli sinä olet kyllä tosi rautainen luonne! Hienosti pärjäät, kovasti tsemppejä eteenpäin!
  • editoi elokuu 2007
    Alkoi kolmas savuton aamu.Nukuin harvinaisen pitkään.Kello oli puoli yhdeksän,mutta menin kyllä myöhään nukkumaan.Olo tuntuu aika saamattomalta jotenkin.En ole enään työ elämässä.On kaiken näköistä vaivaa josta tulisi pitkä luettelo.Aloin lukea sitä ALLAN CARRIN kirjaa VIHDOINKIN VAPAA TUPAKASTA.Mulla on ollut se pitkään ja olen sitä lukenut osittain.Nyt luen sen ajatuksen kanssa.Lähdemme tänään viikoksi mökille ja pitäkää hyvät ihmiset peukkuja,että ei tuu takapakkia tässä,kun se on mulle niin vaarallinen paikka tuon savuttelun takia.Täällä poterossa ei sitten ensi viikolla ole suhinaa.Tsemppiä kaikille ja PALJON VOIMIA taistoon nikkispirua vastaan. :D
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Hyvä Rebekka!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Oon ylpeä sinusta!!! 3 päivää kasassa jo! Ota se Carrin kirja mökille mukaan, siinä on paljon asiaa, oon itsekin sitä lukenut muutaman kerran. :wink:
    Tulehan sieltä mökiltä savuttomana takaisin!!! Mä pidän sulle peukkuja niin lujaa kun pystyn!! Pysy lujana Rebekka äläkä anna periksi!!!!! :thumbup: :thumbup:
    Voimia kovasti ja vietä kivaa aikaa siellä mökillä!!! :P

• editoi elokuu 2007
    Ollaan käymässä kotona,siis oltu perjantaista mökillä ja eihän se mennyt ihan suunnitelmien mukaan.Tuli poltettua 3 tupakkaa eilen,MUTTA KYLLÄ TÄMÄ on LOPPU NYT.En uskalla vaarantaa keuhkojani enään siihen touhuun.Ottaa vähän päähän kun se nikkis voitti 3saastan verran,mutta EI VOITA ENÄÄN.Olin mökillä kauhean masentunut kun vettäkin satoi koko ajan eikä oikein ollut mitään tekemistä,NIIN SAAHAN SITÄ SELITTÄÄ,mutta se oli ihan siitä kun ei oikein jaksanut tehdä mitään.Otti päähän jne....TÄRKEIN ASIA ON,ETTÄ OLLAAN SAVUTTOMIA TÄSTÄ EDES PÄIN. :oops: :?
  • editoi elokuu 2007
    Tsemppiä Rebekka :thumbup: . Käytätkö mitään korvaavia, olisiko niistä apua?
  • editoi elokuu 2007
    Uutta yritystä vaan, ei siinä muu auta. :thumbup: :thumbup: :D
  • editoi elokuu 2007
    Nin se menee :roll:Uutta matoa vaan heti koukkuun :roll:Tsemppiä REBEKKA :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Juu näin on!! Luovuttaa ei saa, toisaalta ei saa antaa itselleen lupaakaan siihen sortumiseen tai sitä sortuu, sortuu, sortuu jne jne vaan ottaa opikseen siitä sortumisesta ja todeta että elämä ei ole yhtään parempaa sen jälkeen kun ennenkään eli se sai jäädä viimeseks sortumiseks.

Nyt hurjasti tsemppiä kehiin ja motivaatio kattoon ja siitä se lähtee taas :):) Voimia!!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Älä luovuta Rebekka! Ollaan hengessä mukana!! Kyllä sä sen pirun voitat! Me kaikki voitetaan se!!!! :thumbup: :thumbup:

• Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    :thumbup:
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi elokuu 2007
    Kyllä sä Rebekka vielä onnistut!!! Jos minäkin, niin kyllä sinäkin :). Minä myös päätin, että viime retkahdus oli tosiaan se viimeinen. Ja nyt se on jotenkin sisäistetty juttu. Tsemppiä :thumbup: :thumbup:
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    tupu kirjoitti:
    Kyllä sä Rebekka vielä onnistut!!! Jos minäkin, niin kyllä sinäkin :). Minä myös päätin, että viime retkahdus oli tosiaan se viimeinen. Ja nyt se on jotenkin sisäistetty juttu. Tsemppiä :thumbup: :thumbup:

Tupulla menee lujaa!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :P
  • editoi elokuu 2007
    Kiitti kaikille taas.Huomaan,että täällä kotona se saasta ei todellakaan ole niin paljon mielessä,kun siellä mökillä ja tänään taas pitää lähteä sinne,kun ukkoni haluaa ja sillä on vielä tämä viikko lomaa.LUPAAN OLLA VAHVA.On mulla nikkispurkkaa käytössä.Menen tänään keuhkolääkärin juttusille.Aion pyytää mun keuhkokuvista kopiot,jos saisi siitä lisää motivaatiota.Olen ukolleni puhunut lopettamisesta ja olikin 18tuntia mökillä polttamatta kun ei ollut tupakkaa,eikä päässyt hakemaan kun oli ottanut kaljaa.Heti kun päästiin kaupoille niin kyllä savusi :oops: :roll:
  • ansuansu Espoo
    editoi elokuu 2007
    :P mennään yhdessä eteenpäin, päivä kerrallaan , eiköhän me onnistuta ku suomalaisella sisulla pusketaan eteenpäin 8) ei anneta periksi :!:
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi elokuu 2007
    Ole vahva Rebekka!!!!!!!!!!!!!!!! Syö sitä purkkaa vaikka jos helpottaa kun vaan et polta!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi elokuu 2007
    Hetki kerrallaan eteenpäin! Tee vaikka vatsalihasliikkeitä kun himo iskee :D Se on niin kamalaa, että unohtuu tupakat kun vatsalihakset huutaa armoa :) :-) :D
  • editoi syyskuu 2007
    Nyt on mökki keikka siis viikko oltu mökillä ja välillä sorruin polttamaan,mutta nyt olen ollut 2vrk ihan kokonaan ilman.Huomaan etten voi enään polttaa kun poskiontelot menee ihan tukkoon ja keuhkot huutaa armoa.Torstai-iltana pidin itselleni puhuttelun.Vedin viimeisen savukkeen posket lommolla ja menin saunaan kunnon löylyihin ja pesin itseni ja hampaani oikein hyvin ja päätin,että sillä saastalla en ainakaan saastuta hampaitani enään.Nyt on ollut ihan erinlainen olo lopettaa,eli ei edes oo tehnyt yhtään mielikään koko saastaa.Kyllä täältä noustaan taas.SISUA RIITTÄÄ,VAIKKA joku voi miettiä,että kyllä tuo soutaa ja huopaa tuon tupakan kanssa,mutta kyllä kaikki tietää miten vaikeaa tämä on? :oops: :-o
  • editoi syyskuu 2007
    :shock: No, voi sua! Lopeta sinäki jo tuo ittes kiusaaminen :( Päästään kuule REB paljo helpommalla. Sinäkin. Tottakai munki on kaipuu sinne savuun vielä välillä.. mutta se ittensä soimaaminen ja rikkominen on kyllä mulla loppu. Ei me voida molempia pitää vaikka haluttaiskin... jokotai.. tiät säki sen. Tsemppiä sulle paljo... :D :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Tuide Tyylaex kirjoitti:
    :shock: No, voi sua! Lopeta sinäki jo tuo ittes kiusaaminen :( Päästään kuule REB paljo helpommalla. Sinäkin. Tottakai munki on kaipuu sinne savuun vielä välillä.. mutta se ittensä soimaaminen ja rikkominen on kyllä mulla loppu. Ei me voida molempia pitää vaikka haluttaiskin... jokotai.. tiät säki sen. Tsemppiä sulle paljo... :D :thumbup:
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Todella suuri hatunnosto niille tässä ketjussa olleille, joiden mies polttaa!!! Vaatii varmasti ihan erityisen suurta tsemppiä olla polttamatta, kun toinen käryttelee ja tupakka-askeja on siellä täällä (on tosin mullakin neljä savuketta yöpöydän laatikossa, että ei se siitä ole kiinni). Ja eikö teitä rupea ärsyttämään se polttaminen ja löyhkä ihan hirveästi??? Ja se, että toinen ei piittaa terveydestään? En tiedä, miten mieheni on edes voinut pussailla tällaista tuhkakuppia kuin minä ja luulisi, että tupakoinnin lopettaneelle toisen löyhkä olisi erityisen kamalaa.

Lopuksi hatunnosto vielä kaikille muillekin :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
  • editoi syyskuu 2007
    No, eipä mulla ole paljon varaa ukolle saarnata, kun aiemmin kiskoin sitä röökiä ihan samalla lailla. Sitä paitsi exäni lopetti kun oltiin vielä yhdessä, ja alkoi sit saarnaamaan mulle siitä polttamisesta :evil: Tuli sellainen, että ...kele... sulla oo varaa puhua, kun vielä äsken vetelit yhtälailla! Että en sitten vittuillaksenikaan lopeta..
    Toinen tulee perässä jos haluaa, jos ei halua, ei sitä päätä kukaan muu voi kääntää kuin hän itse. Se on vain hyväksyttävä.
  • editoi syyskuu 2007
    Kyllä se on karsee haju,kun toinen polttaa ja itse oot ollut vähän aikaa polttamatta.Meilläkin onlen miehelleni sanonut,että koettaisi ainakin pitää vähän piilossa niitä askia,ettei ne oo ihan silmien ulottuvilla koko ajan,mutta kyllä ne on pöydillä levällään joka paikassa,HITTO KUN OTTAA PANNUUN.Ei mulla kyllä tee mieli yhtään.Käytän purkkaa korvikkeena,siis laitan tavallisen ja 2mg nikkis purkan samaan aikaan suuhun.Olen puhunut mieheni kanssa siitä lopettamisesta,mutta omapahan on asia ja oma terveys.Ei voi lopettaa kun omasta puolesta,jokaisen on käytävä omat taistelunsa.Tsemppiä kaikille näin sateisena päivänä.Meillä ainakin sataa.... :thumbup: :mrgreen: :|
  • editoi syyskuu 2007
    SORY KIRJOITUS VIRHE PAHOLAINEN. :D
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Mä olen huomannut edellisillä tupakkalakoilla sen, että pari päivää kun on polttamatta, niin jos joku polttaa vaikka kadulla, niin se tupakan löyhkä on aivan hirveä. Ja viimeksi ajattalin juuri sitä, että voi hitsit minua, että olenko oikeasti kiusannut ei-polttavia ystäviäni sillä, että he joutuvat haistelemaan tuota paskaa. Että haiseeko se niiden nenään yhtä pahalta...

Ja silti mä olen aina ratkennut... Nyt aion tehdä tän kunnolla.
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Reb!! Sullahan tänään alkaa 4. vrk!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Niin mulla alkaa tänään 4 vrk ja tämä lopetus jakso on ollut kyllä helpompaa.Ei edes oo paljon käynyt mielessä koko paska.Onneksi.Ukolleni en puhu enään sanakaan lopettamisesta.Saa itse tehdä mitä lystää saastansa kanssa.Nikkis purkkaa menee,mutta en oo siitä huolissani,kun vaan ne savut jää vetämättä!!!TSEMIÄ KAIKILLE. :-)
  • editoi syyskuu 2007
    Antaa ajan vaan kulua omalla painollaan... palkintona on vapaus.. :shock: 8) :mrgreen: Saa oikein sitte itte valita, polttaako vai ei... näin oon kelannu 8) Mä suoritan sen valinnan sitte 30.7.2008.. sinne asti en oikeesti vedä, vaikka mieli tekis kuinka. Ja tuskin vedän, kun on vuoden MAAGINEN RAJA sitte takana (jos elän) :shock: Tsemppiä REB::::::::::::::::::::::::
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.