VOI KUN TÄMÄ ON VAIKEAA........

13

Viestejä yhteensä

• Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Juu,oon huomannu kans et parempi on kun ei pahemmin hehkuta lopettamisestaan,varsinkaan niille jotka vielä polttaa,ne on kateellisia tai ei muuten vaan ole kiinnostuneita :hunf:.Sellaset,jotka on onnistuneet lopettaan,tsemppaa aina,siis muualla kun täälläkin. :)
    ELI TSEMPPIÄ TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Olen lukenut sitä ALLEN CARRIN kirjaa vihdoinkin vapaa tupakasta ja kyllähän siinä on ihan asiaakin,kun esim sellainen,että sulle tulee PELKO kun yrität lopetaa ja sun ei tarvii pelätä,sillä et joudu luopumaan mistään paitsi NIKOTIINIANSASTA JA SE ON SAIRAUS.Mulle tuo nikotiiniansa ei päde mun lopetuksissa kun syön nikotiini purkkaa,mutta ajatuksena,että sun ei tarvii luopua mistään se on OK.Parempi kuitenkin vaikka syöt purkkaa kun et vedä sitä muuta moskaa sisällesi.Kyllähän tästä purkasta pääsee sitten ajan kanssa .Mulla on keuhkot nyt aika hyvässä kunnossa,pystyy hengittääkkin paremmin ja tänään on ollut jonkinlainen puhd päivä.On tullut limaa niin sairaasti.Totta on se,että joka polttaa niin siltä on turha odottaa kannustusta.Päinvastoin,että no katotaan kauankohan tuo kestää.......Mulle on sanottu näin ja sehän nostaa karvat pystyyn ja tosiaan ajattelee,että NO KATOTAAN VAAN.VOIMIA KAIKILLE JA NITISTETÄÄN SE :evil: :)
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppiä uuteen alkuun Rebekka!!! Pääasia, että jaksaa lipsumisen jälkeen taas yrittää :!:
    ja mulle se ainakin tuntuu olevan aika hyvä kannustin sekin, että mähän näytän kuulkaa, enkä polta. Kun tuntuu että jos joskus olet epäonnistunut lopettamisessa, niin läheiset ei usko että nytkään onnistuu :shock:
    MUTTA MEHÄN NÄYTETÄÄN KAIKILLE! Ja varsinkin sille nikkispirulle :twisted:
  • editoi syyskuu 2007
    Tänään tulee 5 vrk täyteen .Muuten ok olo,mutta aamut tuntuu olevan vaikeita.Ei meinaa lähteä käyntiin.Nukun paljon,kait tämä vähän on lievää alakuloa,mutta tupakkaa en sure,HYI SAASTA.EI OO IKÄVÄ.Sehän on kyllä hyvä,että saa nukuttua,mutta ei tietty liikaa.Olen päättänyt alkaa tuota painoa myös vähän tiputtaa,kun on kymmeniä kiloja yli painoa.Siinähän se samalla menee.Ei tarvii tupakkaa miettiä kun ajattelee,että mitähän kevyttä söisi.Olen kyllä onnistunut kerran näissä molemmissa yhtä aikaa,mutta varmaan nikkis otti silloinkin vallan kun piti siitä toisesta luopua.TSEMPPAILLAAN KOHTI TERVEEMPÄÄ ELÄMÄÄ. :D :D :D
  • editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :D Rebekka!
  • editoi syyskuu 2007
    TSEMPPIÄ REBEKKA :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi syyskuu 2007
    tsemppinkii täältäkin :thumbup: päivä,päivältä olo tuosta paranee,pysy lujana vaan :-)
  • editoi syyskuu 2007
    Eilen ilta oli tosi vaikea ja nikkis :evil: VETI PARVEKETTA KOHTI.Laitoin 4mg nikotiinipurkan suuhun ja tilanteesta selvittiin onneksi.Oliko teillä alkuun sellainen saamaton olo,ettei oikein osannut tarttua hommiin kunnolla?Mulla on ainakin.Teen ihan välttämättömän ja ei jaksa keskittyä muuhun.Tämä kuulluu kaiketi tähän alkuun.En muista miten oli edellisillä kerroilla.TAISTELUMIELTÄ KAIKILLE. :thumbup: :mrgreen: :roll:
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Muutama ensimmäinen päivä on ainakin minulla mennyt ihan ohi ja sumussa ja humussa. Jonkinlainen oikosulku ja sähkökatkos siinä aluksi iskee nikotiinin kadotessa eikä kannata kyllä yrittää juuri mitään kovin vaativaa.
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Minähän aloittelin lakko jo 1.9 mutta on sitten tullut vähän sorruttua. Mutta juurikin tuo lauantai ja sunnuntai meni täysin sumussa. En pystynyt sillä määrällä aivokapasiteettia mitä oli käytössä, muuhun kuin tv:n katseluun. Yritin siivota, mutta se oli sellaista ihme pyörimistä, eikä siitä tullut mitään.

Tänään on taas sortumisen jälkeen eka savuton päivä, eikä muuten mitään vikaa, mutta olen aivan rättiväsynyt. Koulussa on tuskaa olla. (Onneksi ollaan tietokoneluokassa, ja pääse rakkaille stumppitauoille.)
  • editoi syyskuu 2007
    6VRK TAKANA JA TÄNÄÄN ON OLLUT TOSI VAIKEA PÄIVÄ.Iltapäivällä oli niin tuskainen olo ja suuhun tuli ihan tupakan maku ja TEKI MIELI TOSI PALJON SAVUJA.Mietin selviytymiskeinoja ja löysin mikrotab,siis nikotiinitab kielen alle ja SELVITTIIN.Tuntui,että itku pääsee... :( Ei muuta kun taistellaan. :mrgreen: :shock: :roll:
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa Rebekka, että selvisit. Saat nyt taputtaa itseäsi olalle ja onnitella itseäsi. Se on aina kotiin päin, kun selviää ensin yhdestä kiusauksesta ja sitten seuraavasta ja lopulta se ei enää ole sellaista taistelua.

HYVÄ REBEKKA!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    REBEKKA kirjoitti:
    6VRK TAKANA JA TÄNÄÄN ON OLLUT TOSI VAIKEA PÄIVÄ.Iltapäivällä oli niin tuskainen olo ja suuhun tuli ihan tupakan maku ja TEKI MIELI TOSI PALJON SAVUJA.Mietin selviytymiskeinoja ja löysin mikrotab,siis nikotiinitab kielen alle ja SELVITTIIN.Tuntui,että itku pääsee... :( Ei muuta kun taistellaan. :mrgreen: :shock: :roll:

Reb!!! Sä oot uskomaton tyyppi!! Katso miten pitkällä jo oot!!! Todella hienosti torjusit sitä kirottua pirua!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Taistele äläkä anna periksi!! Me hakataan se piru matalaksi ettei enää uskalla tulla kiusaamaan!!! :mrgreen: :thumbup: :thumbup: Huomenna sulla on viikko täynnä!! Sä oot sankari Reb!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Hyvä Rebekka, taistele!!!! Olet jo niin hyvän matkaa tehnyt latua takaa tuleville kolleegoille, ettet sä nyt voi enää kääntyä. Pysyt vaan tiukkana sille nikkis-pirulle ja hetki kerrallaan kävelet sen pöljän yli!!!!! Tsemppiä ja sisu-pläjäyksiä sinulle!!!!! Itketään , huudetaan ja kirotaan mutta polteta ei!
  • editoi syyskuu 2007
    Prklllllll.... Hyvä REB... kyllä sä pärjäät 8)
  • Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppiä Rebekka! :thumbup: :thumbup:
    Hengessä ollaan mukana.. :D :D
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    ONNEA eka viikko täys REBEKKA!!!!!!! Jatka vaan samaan malliin :):)
  • editoi syyskuu 2007
    Oootte ihania.Kiitos kannustuksesta.Mulla tuntuu nuo illat olevan sellainen kova paikka,että se NIKKIS :evil: kolkuttelee.On mukavaa kun on tälläinen tuki joukko.KIITOS VIELÄ KERRAN JA MUILLEKKIN :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-D
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    Rebekalle sylintäydeltä ONNEA ekasta viikosta!!! Hieno homma!! Mä oon ylpeä susta tosi paljon!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    KIITOS SADE....Nyt tarvitaan tsemppiä.Tuntuu,että nyt vasta alkaa olla vaikeaa ja tulee se SAASTA koko ajan mieleen.Eteenpäin sanoi mummo lumessa. :D :-) :-)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    REBEKKA kirjoitti:
    KIITOS SADE....Nyt tarvitaan tsemppiä.Tuntuu,että nyt vasta alkaa olla vaikeaa ja tulee se SAASTA koko ajan mieleen.Eteenpäin sanoi mummo lumessa. :D :-) :-)

Kuvittele sitä mummoa lumessa "oikeasti" :mrgreen: Jos mummo kesti, kestät sinäkin!!! :P Täällä on tukijoukot sua tukemassa, nyt ja aina! :thumbup: :thumbup: Sä et anna sille pirulle periksi enää Reb! Kaikki hyvä työ menis hukkaan. Sitä sä et halua. Sinä kestät sen! Kohta taas helpottaa. Voimia tyttö!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Siis Rebekalla viikko kasassa....
    ONNITTELUT :!:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Niin ja Rebekalle vielä lohdutukseksi... minulla ainakin tämä toinen viikko alkoi jo paremmissa merkeissä (ei enään ihan niiiiiin sairaasti tee mieli). Pikkuhiljaa alkaa palaamaan keskittymiskykykin :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut! Todellakin olen ylpeä sinusta! Vautsi vau!
  • editoi syyskuu 2007
    Kuulkaa kamut.Viikko täynnä ja nyt ilta on ollut vaikea piti laittaa 2 mikrotab kielen alle.Se kyllä näköjään auttaa.Kävin tänään jumpassakin.Terästäydyin.En oikein ole tohtinut mennä tuonne yleiseen jumppaan kun on noita ylimääräisiäå kiloja paljon,mutta nyt ajattekin,että omathan on kilot mitä kannan ja tarkoitus oisi saada ne pois.Olin varmaan ainut kun hikosi aivan sairaasti.Mulla oli hikinauha mikä oli ihan läpi märkä hiestä,mutta sieltä tuli varmaan tupakka höyryjäkin ulos.Olen kerta kaikkiaan aika tyytyväinen nyt.Taistelumieltä vaan muillekkin KAMUILLE. :D :D :D
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    REBEKKA kirjoitti:
    Kuulkaa kamut.Viikko täynnä ja nyt ilta on ollut vaikea piti laittaa 2 mikrotab kielen alle.Se kyllä näköjään auttaa.Kävin tänään jumpassakin.Terästäydyin.En oikein ole tohtinut mennä tuonne yleiseen jumppaan kun on noita ylimääräisiäå kiloja paljon,mutta nyt ajattekin,että omathan on kilot mitä kannan ja tarkoitus oisi saada ne pois.Olin varmaan ainut kun hikosi aivan sairaasti.Mulla oli hikinauha mikä oli ihan läpi märkä hiestä,mutta sieltä tuli varmaan tupakka höyryjäkin ulos.Olen kerta kaikkiaan aika tyytyväinen nyt.Taistelumieltä vaan muillekkin KAMUILLE. :D :D :D

Kuule, sä oot ihan uusi ihminen :P Viikko täynnä, jumpassa käyt, ja olet itse tyytyväinen :P Voiko sulla asiat paremmin edes olla??? Sikana onnea sulle ja jatka samaan malliin!!! Mä sitten kipitän perässäsi :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Toinen viikko lähtee ja voin sanoa,että nyt on VAIKEAA.Yöllä teki niin mieli savuja,että ei meinannut uni tulla.Onneksi sain vähän nukuttua.Nyt täytyy mennä tunti kerrallaan eteen päin.Täytyy alkaa siivoomaan vähän . :mrgreen: :-o
  • editoi syyskuu 2007
    Eilen oli niin hirveä perhe riita,että tuli sitten polteltua ja ajattelinkin nyt kattoa vähän aikaa ennenkun lopettelen uudestaan.Tulen vielä tänne vähän ajan päästä.Ottaa vähän päähän,mutta ei voi mitään ja riitojahan ei tarviisi syyttää,mutta näin nyt kävi.MUILLE KOVASTI TAISTELUMIELTÄ JA TSEMPPIÄ. :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • waagner_2waagner_2 tampere
    editoi syyskuu 2007
    Pää pystyyn vaan,sitten kun tilanne on rauhottunut ja susta siltä tuntuu,uusi lopetus alkuun,tiedät et pystyt siihen,oli jo hyvä alku,retkahdukset vaan nyt kuuluu,tähän lopetukseen useimmiten.
    editoi syyskuu 2007
    REBEKKA, ei se maailma tuohon kaadu, mutta ikäväähän tuo on. Itseäkin veetuttaa suunnattomasti, kun on aina mennyt pilaamaan hyvän alun. Lopetat sitten kun siltä tuntuu, kannattaa lyödä joku päivä lukkoon, että psyykkaat itseäsi sen ajan. Vaikka jos poltat sen ajan normaaliin vauhtiin, niin lopettamisesta tulee taas vaikeampaa...

Kyllä sinä vielä onnistut! Me täällä tsempataan sua sitten, kun taas lopetat, toivottavasti viimeistä kertaa. Viimeistä kertaa, ihan itsesi takia. Kun et sie meidän takia lopeta, vaan itsesi takia!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.