VOI KUN TÄMÄ ON VAIKEAA........

124»

Viestejä yhteensä

• tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    Rebekka, mie laitoin jo aiemminkin sulle, että jos mää pystyn tähän, niin kyllä säkin :)
    Itsellä myös niitä repsahduksia takana, mutta nyt kun lopetin, niin sen itse huomasi,että on eri juttu kuin ennen. En tiedä, olenko nyt jotenkin enemmän tosissaan tän asian kanssa kuin aiemmilla kerroilla, mutta nyt se on loppu.
    Ja siekin lopetat heti, kun susta tuntuu että se on loppu nyt :)
    Jokainen tupakaton päivä on hyvä päivä :)
    Tsemppiä sulle siihen, että onnistut taas lopettamaan :thumbup:
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Rebekka hoi! Katsoin profiiliasi, ja olet minun laillani vissiin taistellut tupakkaa vastaan pitkään, välillä sortuen ja välillä kiusausta vastustaen :? . Itselläni homma meni niin, että "malja rupesi täyttymään ja täyttymään"; lopulta ajattelin joka ikistä tupakkaa polttaessani, että pitää lopettaa ja mietin, että milloin lopetan. Tupakointi rupesi tuntumaan tosi idioottimaiselta, kun en halunnut olla tupakoitsija ja silti oli pakko polttaa. Sitten päätin, että viimeistään yhden ison projektin päättyessä lopetan, ja itse asiassa onnistuin sitten lopettamaan muutaman viikon sitä ennen. Tupakkaa kyllä tekee vieläkin mieli, nytkin oikein keuhkoissa kutkuttaa ja tuntuu, että ne ihan huutavat tupakkaa, mutta en enää pelkää sortuvani - ainakaan selvin päin.

Varmasti tiedät, että yksi perheriita ei ole järkevä syy tupakointiin. Kieltämättä joskus kuitenkin on elämäntilanteita, joissa muut asiat kuin tupakoinnin lopettaminen ovat päällimmäisenä. Ehkä sinulla on nyt niin.

Toivon sinulle ja tupakoinnin lopetuksellesi kaikkea hyvää ja pysy vaan palstalla. On tänne palannut muitakin ihmisiä lankeemuksen jälkeen ja avosylin on kaikki otettu uudestaankin vastaan. Hyvää syksyä ja toivottavasti olet tällä lopettaneissa taas pian - ehkä jo maanantaina?
  • editoi syyskuu 2007
    Täs on yksi semmonen.... joka on vähä takunnu niin...... Ja kaks kuukautta tulee huomenna. REB... tuu jo.... 8)
  • editoi syyskuu 2007
    Heissun Teille tänne! :lol:

Voimia jaksamiseen kaikille! Piti tulla sanomaan että kyllä se lopettaminen kannattaa..........ETTÄ OLENKIN YLPEÄ ITSESTÄNI JA TUNTUU NIIN HITON HYVÄLLE HAISTELLA RAITISTA ILMAA ......(paitsi tietty tuo meikäläisen tosi pahalle haiseva puolisko .....YÄK)
    6 viikkoa savuttomana eikä tee edes mieli tupakkaa päin vastoin alkaa ihan etomaan kun toiset haisee niin halvatun pahalle!
    joten juuh..... jaksakaahan yrittää sinnikkäät monella kateeksi käy jos päivänkin pystytte ilman olemaan ja sanotaanhan sitä että jokainen savuton päivä on kuitenkin voitto! :roll:
  • editoi marraskuu 2007
    Täällä ollaan taas.Olen näköjään repsahtanut syyskuussa uudelleen ja nyt on MITTA TÄYNNÄ.Eilen stumppasin iltapäivällä klo 13.20 ja jos nyt en onnistu niin EN TIEDÄ MITÄ AJATELLA ITSESTÄNI.Keuhkot on niin kipeät ja mulla on astma ja eräs keuhkosairaus,mikä ei kyllä ole todistettu,että tupakasta johtuu,mutta silti.Mieheni on luvannut alkaa tänään.Saa nähdä kun se heräilee tuolta kankkusessa,että kuis käy.Mulla nämä aamut on vaikeimpia.Nyt on nikkispurkkaa huulessa ja vähän on höntti olo,mutta NYT TAISTELLAAN TAAS. :D
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi marraskuu 2007
    siitä se lähtee REBEKKA :thumbup: pää asia ettei lakkaa yrittämästä,joskus onnistuu :-)
  • Mummo 56Mummo 56 Kanta-Häme
    editoi marraskuu 2007
    Kyllä sä onnistut Rebekka, joskus vaan joidenkin on harjoiteltava enemmän :mrgreen: Nyt et vaan enää sytytä stubua vaan potkiskelet sen "hurmurin" helmoista nurkkaan pyörimään. Tupakka kerrallaan sitä edetään ja jossakin vaiheessa se lakkaa pyörimästä mielessä :twisted: Itsekin lipsuneena ja repsahdellen olen tarponut tällä tiellä kohta 7 kk ja uskon onnistumiseen, myös sinun! Jatketaan käskynkässä ja haetaan sitä tukea täältä. Toivottavasti se ukkos on mukana! Tahtohan tässä lopuksi ratkaisee ja mehän ei tahdota enää savuta :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Tsemppiä taisteluun Rebekka!!! Vain sinä itse voit pitää itsesi fiksulla ja savuttomalla tiellä!!!!
  • editoi marraskuu 2007
    NONNII,REBEKKA :wink:.Nyt olis sitten sulla oikeesti näytön paikka,ETTÄ NYT SE ONNISTUU :lol:.JA SEHÄN ONNISTUU :P.TSEMPPIÄ :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Nyt vuorokausi ja melkein 5tuntia savuitta ja yskittää ihan kamalasti.Olo on rauhallinen,mutta aika nuutunut ja väsynyt.Se on kait sen nikkiksen puutetta.Syön kyllä nikkispurkkaa.Kävin sauva lenkillä yli 4km ja EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ TAAS LÄHDE KÄYNTIIN.NIIN miehenikin on ollut kohta vuorokauden polttamatta.Tsemppiä muillekkin kärvistelijöille....KYLLÄ ME TÄÄLTÄ TULLAAN :thumbup: :-o
  • editoi marraskuu 2007
    Huomenta kaikki,Oli liskojen yö.Kauheita painajaisia ja hiki tippui ja illalla oli tosi vaikea hetki,mutta otin purkan niin pääsin yli.Ei ole yksikään lopetus tuntunut näin pahalta siis vieroitusoireiden kanssa.Miehenikin on mukana hommassa,mutta ei ole vielä mitään puhunut,että oisi vaikeaa.Mulle ei ne laastarit sovi koska siitä tulee liikaa nikotiinia ja sydän pompottelee hirveätä vauhtia,mutta aamulla keksin,että leikkaan 7mg laastarin 4 osaan ja kokeilen sitä nyt,vaikka joku sanoo että siitä ei ole mitään hyötyä kun leikkaa sen,mutta katsotaan sano lääkäri.Mitenkäs teillä muilla menee?Ei muuta kun tulta päin. :shock: :roll:
  • meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    Jaksaa, jaksaa!!! Sanoo meidän jumppaohjaajakin sadannen punnerruksen jälkeen...

Anna mennä vaan, me täällä voidaan vähän lykätä!! :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.