5 päivää ilman tupakkaa

Lopetin viisi päivää sitten! En ole polttanut yhtään savua, enkä ottanut mitään nikotiinituotetta. Tavallista purkkaa vaan. Tunnen että päätökseni on niin kova, että kyllä tästä selvitään! Poltin tosi paljon! Yli kaksi askia päivässä yli 15 vuotta. Nikotiiniriippuvuus on aika kova ja tekee mieli polttaa melkein koko ajan. Periksi en kyllä anna! :)

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2013
    Hienoa Jyrki! Oikein kovasti tervetuloa Stumppiin. Olet tullut hyvään paikkaan.

Vyötä itsesi lujalla tahdolla ja raudanlujalla päätöksellä. Niistä se lopetus on tehty.

Kuitenkin, ne pehmeät jutut kans. Puhu itselles positiivisesti ja kehu ittes joka ilta siitä, että olet jälleen päivän lähempänä tavoitetta. Uskon, että himot voivat olla kovat, niin paljon olet polttanut. Mutta kyllä se lopettaminen onnistuu, kunhan panet kaikki takaportit kiinni, myös esim. alkoholia mahdollisesti nauttiessasi.

Osa lopettamista on näiden ensioireiden kanssa taistelua, hetken päästä se siirtyy enempi psykologiselle puolelle, kun tulee kyseeseen se savuttomana pysyminen.
    Mutta pysy kanavalla. Kerro miten homma etenee. Voit tuoda rauhassa ilot ja surut foorumille. Aina joku sulle kirjoittelee takaisinpäin.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• RosalindaRosalinda Pohjois-Sawo
    editoi huhtikuu 2013
    Jyrkille :thumbup: :thumbup: Eipä tässä muuta voi sannoo näin savolainen :lol: :lol:
  • editoi toukokuu 2013
    Hienoa Jyrki. Sitä emme tiedä koska olet täysin vapaa, nikotiinista. Sinä Itse määrität sen.

Viimeinen tumpattu 22.5.2011

• mariiimariii Järvenpää
    editoi toukokuu 2013
    Tosi hyvin kyllä Jyrki :) Itse tämä on mulla ensimmäinen päivä ilman tupakkaa, ja kyllä pahaa tekee mutta onneksi en kerennyt polttamaan kuin 5 vuotta kun älysin että tupakointi on ihan hirveää:))
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.