hmm..

Onko tupakoinnin lopettamisen jälkeen tullut uutta tekemistä esim. Harrastuksia? Olen miettinyt jotain kesäksi millä saisin läskit liikkeelle muulla kuin lenkillä:) on energiaa mutta varvas murtunut niin se nyt vähän rajoittaa mutta haluaisin aloittaa jonkuu mukavan harrastuksen mitä voisi harrastaa ulkona, mutta ei tuu mieleen.. :/

Viestejä yhteensä

• vkovko
    editoi kesäkuu 2013
    Jos se vain olisi mahdollista, voisin ottaa 10 kg itselleni. Tällaista tämä on, toisilla liikaa, toisilla liian vähän.
  • editoi kesäkuu 2013
    Mitä vikaa on lenkkeilyssä? :D

Mä lenkkeilen, kuten olen lenkkeillyt vuosia aiemminkin. Tänä keväänä vaan pidempää matkaa, joka päivä ja nopeammalla temmolla. Napit korville ja uusia reittejä etsimään! Puhelimeen kun lataa sportstrackerin / endomondon niin voi vähän seurata liikkumistaan.

En ehdi harrastamaan mitään erikoista ja kaikki muu urheilu vie voimia ja aikaa pois koirien lenkityksestä.
  • editoi kesäkuu 2013
    Ei lenkkeilyssä mitään vikaa ole mutta kaipasi enemmän:) esim. Joku urheilulaji mutta ei vaan tiedä... harkitsen kyllä koripalloo:)
  • editoi kesäkuu 2013
    :oops: 5 kk:tta savutonta aikaa takana+6kg sen jälkeen painoa lisää. No nyt onnekseni päässyt harrastukseni pariin, eli golf on mun laji ja tuosta 6kg on nyt lähtenyt 3kg.
    Tee ikinä mitä mieli halajaa, kokeile eri lajeja. Uskon että löydät oman lajisi. :-o

Tsemppiä savuttomaan elämään!
  • editoi kesäkuu 2013
    5 kk:tta savutonta aikaa takana+6kg sen jälkeen painoa lisää. No nyt onnekseni päässyt harrastukseni pariin, eli golf on mun laji ja tuosta 6kg on nyt lähtenyt 3kg.
    Tee ikinä mitä mieli halajaa, kokeile eri lajeja. Uskon että löydät oman lajisi.

Tsemppiä savuttomaan elämään!
  • editoi kesäkuu 2013
    Kiitos!:) toivottavasti ilmat jatkuu hyvinä niin pääsen kokeilemaan koripalloa :) kiitos kannustuksesta!:)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.