Viidettä viedään!

Hii! Jo viides päivä vapaana! Huoh - miten helpottavaa. Tänään selvisin myös ensimmäisestä koetinkivestä, kun vietin päivän tupakoivien kanssa. Arvatkaas miten outoa? En kertaakaan kadehtinut heidän sauhuttelua, vaan jollain ironisella tapaa pidin itseäni heidän " ylä puolella" ajatellen, " mun ei tarvitse enään, minä olen vapaa ninotiinista " Toivottavasti jatko menee yhtä hyvin ( tai no, vapaa ja vapaa, olen mä muutaman purkan silloin tällöin napannut ). Tosin, tänään tajusin myös jotain todella kammottavaa. Olen aina sanonut tupakoimis ajastani että " alotin 18v..." Perkele! Nyt vasta tajusin, että sehän on yhteensä 15VUOTTA, kun olen tuota paskaa itteeni imeny! 15vuotta on hillitön aika elämästä. Miksi ihmeessä en ole tehnyt päätöstäni aiemmin? Mitettiikö kukaan muu samaa?

Viestejä yhteensä

• vkovko
    editoi heinäkuu 2013
    Minulla on se katsantokanta, että poltettu mikä poltettu. Nyt katse eteenpäin.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2013
    Kyllä vaan, moni meistä lopettajista miettii samaa. Jos itsekin olisin tiennyt, että lopettamisesta selviää ihan hengissä ja hyvissä voimin, olisin itsekin lopettanut aikaisemmin. Tosin silloin ei olisi ollut Stumppia. Vertaistukifoorumi oli aivan avainasemassa siinä, että pysyin savuttomana. Aikaisempi lopetus (6 kk) ei kestänyt, koska pahassa paikassa sorruin, eikä kukaan ollut vetämässä savuttomuuteen takaisin. :(
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi heinäkuu 2013
    Tottahan kumpikin turisee, turha rutista kun pöksyssä jo on. Tämä vertais tuki - ihan mieletön juttu. Kiitos teille ylläpitäjille. Vaikkakin koen nämä kuluneet ensimmäiset päivät yllättävän helpoiksi, tulee jo lähes rutiinin omaisesti iltaisin haettua täältä lisä stemppiä seuraavaan päivään. Liekö juuri se ollutkin ainakin osittain helpottava tekijä. Mutta kohta eka viikko täynnä - jes! P.s. Ukon mielestä olen nalkuttanut normaalia enemmän tänään. Eikös sen voi laittaa tän projektin piikkiin? Hih!
  • vkovko
    editoi heinäkuu 2013
    Joo, ärtymyskynnys on ollut alkuun tavallista matalampi.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2013
    Itse olin vaitonainen lopettaessani. Niin moneen kertaan olivat läheiset kuin myös työkaverit nähneet tämän tädin sortuvan komeasti kamalan hehkutuksenkin jälkeen. Pari viikkoa meni, ettei mies edes huomannut mun lopettaneen :mrgreen: :mrgreen:
    No, mulla oli sitä niksapurkkaa apuna. Mut kamala hämmästys oli, kun mies kerran totesi, että sulla taisikin olla helppoa lopettaa tuo tupakointi!!!! Ettei hän ollut huomannut sen vaikuttavan mun käytökseeni??? No, ehkä mä purin suurimmat paineet foorumille tai itseeni. Tai sitten mäkätykseni määrä pysyi vakiona. :lol: :lol:
    Kyllä mä takaan ja alleviivaan, ettei lopetukseni ollut helppo reilun 40 vuoden polttelun jälkeen. Mut olin kypsä lopetukseeni ja foorumin tuki yllätti minut. Se piti minut savuttomana.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.