campixilla loppuun asti

Nythän on tullu ennätys,miten se voi jäädä viikkoon ja sitten polttaa minulla näköjään sellainen kirous näköjään.Nyt onnistuin olemaan viikon polttamatta jatkuu kylläkin vielä,eikä tee edes heikkoo yhteensä 5vko meni kunnes sain lopetettua tupakoinnin,mut niinhän sielä käyttö tiedotteessa ilmotetaan et 5 viikko on se takaraja et sen jälkeen olis lopetettava,joten minä tein sen yepiii vai miten se kirjotetaa :D
.Vähän voi olla sekavaa tuo kirjotus mut olen niin ilonen kun pääsin ensimmäiseen etappiin.
Muille myös tsemppiä yrittäkää vaikka joskus tuntuukin kurjalta,nämä foorumit ovat tosi hyviä näitä tarvitaan,vois olla jos olis ryhmiä jotka kokoontuis aika ajoin ja vaihtais ajatuksia lopettamisesta.Onnistumis prosentti varmaan kohois huikeesti,onkohan sellasia ryhmiä kaupungeissa ?
nyt lopetan kirjottelun moikka

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2013
    http://www.itu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=59

Tuolta löysin ainakin yhden ryhmän tupakoimattomuuteen. Kannattaa myös apteekista tai terveyskeskuksesta kysellä ryhmiä.

Tsemppiä lopetukseen! :)
  • editoi heinäkuu 2013
    Kannattaa soittaa oman kunnan terveyskeskukseen ja tiedustella tupakasta vieroitus ryhmiä. Joskus myös esimerkiksi paikalliset Hengitysyhdistykset ovat järjestäneet vieroitusryhmiä.
    Kannattaa rohkeasti soitella ja kysyä asiasta sekä ilmaista ryhmien tarpeesta, koska siten voi joissain kunnissa asia lähteä etenemään.

Ystävällisesti Stumppi työryhmä
  • teppojteppoj turku
    editoi heinäkuu 2013
    Tässä taas kirjottelen to.26.7 ,viime kirjotuksesta kun ihmettelin et mikä kirous siinä 1vko:ssa on et ei pysty olemaan ilman tupakkia . No nyt sekin on rikottu ja hyvää tekee et ei ole sortunut.

campix lääkkeellä mennään eteen päin , ja lujalla tahdon voimalla :),olen tosi ylpee itsestäni kun asia menee päiväkerralla eteenpäin ,tosiaan tuon alotuspakkauksen 4vko ei riitä ainakaan tarvii olla se 5vko jonka jälkeen vasta minä pystyin lopettelemaan , ohjeissa on tosiaan maininta et 5vko:n jälkeen pitäis olla se lopetus pv päätetty . itse pistin sen 4vko:n jälkeen mut ei tullu mitään.

Joten jos mietitte ja harmittelette että ette pääse eroon niin kokeilkaa sitä 5vkoo ,ja sen jälkeen vasta lopettelette , mutta muistakaa ÄLKÄÄ LOPETTAKO lääkekuuria kesken , et siinä mielen tilassa et ei tästä tule yhtikäs mitään
    ,tällästä tällä kertaa ja et ,kirous on purettu :)

Sitä en tiedä tuliko tämä oikein tänne foorumille ja et huomaako joku et uusi kirjotus on tullut . Ehkä nuo ystävälliset ylläpitäjät korjaavat asian ,kiitoksia jo etu käteen teille ....
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2013
    ]Kirjoituksesi näkyy kyllä oikein hyvin täällä. Itse avaan aina "Viimeisimmät aiheet" tuolta yläreunasta, jolloin kaikki, jotka ovat kirjoittaneet lähimmän vuorokauden aikana, tulevat ensimmäiseksi näkyviin.. tai siis kun käyn täällä joka päivä.
    Hienoa, että olet päässyt eteenpäin. Me olemme niin erilaisia lopettajia ja luulen, että tuo lääkkeidenkin vaikutus on erilainen eri ihmisillä. Mutta olet nyt itse ratkaisuut ongelmasi, ja siitä onnittelut.
    Nyt vaan sitten harjoittelmaan sitä savuttomana oloa oikein olan takaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• teppojteppoj turku
    editoi heinäkuu 2013
    Heippa rallaa taas täälä,meinasin et kirjottelen tänne samaan ketjuun . No taas on menty eteenpäin ja lääkkeen voimalla , on se sitkeessä tuo aivolohko joka säätelee tuota nikotiini hyvän olon juttuja , pikku hiljaa tuo toinen puoli mielestä sanoo kuitenki et ei kannata sauhutella :),en olis uskonut et savuttomuus on näin ihanaa , ei yskitä eikä ole myöskään jos otat olutta niin seuraavana päivänä tukkonen oli kun on tullut poltettuu 2askii tai jotain siihen malliin .

Ja nyt olen myös joutunut ekan kerran kieltäytymään kun tarjottiin ja kysyttiin et poltanko.Vähän polleena sanoin et en polta :lol: . Ainoa mikä ottaa päähän et toinen osapuoli polttaa ,ainoa te kyllä se toinen kysyy et voiko polttaa ja et ei haittaa minua
    Mut tämä tällä kertaa tässä toivottavasti saatte selvää ja et ymmärrätte tätä , tämä stumppi on kyllä hyvä juttu.
    editoi heinäkuu 2013
    Teppoj, dopamiinia kait se nikotiini aivoista puristaa, jotta on hyvä olo. Mitenkähän lie tuohon aikoinaan iskostunut, näin sitä miettii vieläkin. Onhan savuttomallakin hyvä olo ilman tuota jatkuvaa kierrettä - tupakka, tauko, himo, tupakka, tauko.....
    Mut hyvät jatkot sulle, kun tarpeeksi vakavasti asian ottaa, tästä selviytyy voittajana!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• teppojteppoj turku
    editoi elokuu 2013
    Kiitti Melisa hyvistä neuvoista , katselinki et olet itsekin lopettanu jo aikoja sitten,mut kuitenki käyt täälä foorumilla neuvomassa muita , ja kertomassa omistakin kokemuksistasi . No itsellä ei tunnu tuo tupakin himo millään laantua ajatukset harhailee tupakissa , nyt pureskelen jenkkipurkkaa kun mieli rupee tupakkia tekemään . Katselin tuonne campix laatikkoon ja 4viikkoo jäljellä tietty tämä alotettu viikko mukana . Mahtasko lääkäri kirjottaa reseptiä jatko lääkityksestä jos on tarvis

Minulla siinä mielessä onnistanu kun työnantajani maksaa tämän lääkityksen 100% takas minulle , ei muutakun kuitit talteen ja työnantajalle viedä . Tuollasesta jutusta en tiedä et maksaako ylimääräsen lääkekuurin pitää ottaa selvää ,mut tälläsiä asioita tällä kertaa
    Kiitti kuitenki Melisa vielä neuvoista ja kannustuksesta :)
    editoi elokuu 2013
    Tämä on niin tärkeä asia, tämä tupakoinnin lopettaminen, että päätin jäädä foorumille. Olen nyt ainakin yksi elävä esimerkki siitä, että vielä vuosikymmeniä polttanut voipi lopettaa ja säilyä savuttomana.
    Luin just, et 60 % tupakoivista miehistä ja (vain) 50 % naisista haluaisi lopettaa tupakoinnin. Joskus määrä oli jotain70 %, mutta lienee vähän kyse keltä kysytään ja miten jne..
    Tsemppiä vain jatkoon.. kun aika kuluu, tilanne paranee. Usko mua. Jos tuntuu, et jatkokuuri pitäisi ottaa, ota se vaikka omaan laskuun, jos lääkäri sitä suosittaa.

• editoi lokakuu 2013
    Hienoa Melisa ja muut kokeneet kun jaksatte kannustaa meitä tulokkaita savuttomuuden kaidalla polulla. Tilastot tehdään sen mukaan kuin tilaaja tahtoo eikä niillä välttämättä ole mitään tekemistä elävän elämän kanssa. Saman suuruisiin lukuihin ole törmännyt, mutta väittäisin tupakasta eroon haluavia olevan huomattavasti enemmän. Nämä, jotka ovat vastanneet kieltävästi kysymykseen haluavatko lopettaa vai jatkaa, ovat niitä, jotka eivät halua myöntää itselleen olevansa kykenemättömiä lopettamaan. Niin uskottelin itsekin ja silti haaveilin salaa jonakin päivänä löytäväni jostakin tuon selkärangan pystyäkseni sittenkin elämään savuttomana. Eli taas nähtiin kohdallani miten heikkous kääntyykin vahvuudeksi kun sen myöntää itselleen ja nöyrtyy hakemaan apua.
  • San AndresSan Andres Uusimaa
    editoi helmikuu 2014
    Ttesti
  • Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.

editoi lokakuu 24
    Hieno juttu, et olet keksinyt sen keinon, joka sulla tepsii.
    Pysyvä savuttomuus on kyllä niin hieno asia, et sen saavuttamiseksi kannattaa kokeilla vaikka eri konstien tehoja. Mut sä löydit jo omas.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.