Voxrasta apua?

Sain Voxraa adhd oireisiin, mutta olen käsittänyt että se auttaa myös tupakasta vieroitukseen.

Ajatus lopettamisesta on muhinut pitkään. Ja sitä on yritettykin huonoin tuloksin, ja nyt haluaisinkin tietää että kuinka kauan kestää että Voxran tupakkaan vaikuttavat vaikutukset tulevat esiin?

Odotan niin kovasti sitä päivää että en pysty enää polttamaan! Ja niin odottaa emäntäkin, hän on toivonut lopettamistani jo pitkään.

Onko tietoa?

Viestejä yhteensä

• vkovko
    editoi marraskuu 2013
    Tuntematon aine minulle. Minulle oli ja on tärkeintä oma motivaatio, muitten motivaatiot eivät ole eikä tule auttamaan.
  • RosalindaRosalinda Pohjois-Sawo
    editoi marraskuu 2013
    Moikkelis Myky :D Käyppä lukemassa etusivulta lopettaminen osiosta vieroituslääkkeet ja sieltä Zyban joka on tietääkseni sama kuin Voxra. Itse olen kolmen viimeisen lopetusyrityksen apuvälineenä käyttänyt Zybania se on toiminut mulla ainakin hyvin eli lievittänyt niitä vaikeita vieroitusoireita. Tärkeintä on kuitenkin tehdä se oma päätös ettei enää tupakoi, sillä mitkään lääkkeet ei siihen voi vaikuttaa. Edelliset lopetus yritykset ovat itselläni kariutuneet aina siihen yhteen savukekokeiluun. Muta nyt tämä viimeinen päätös on ja pitää en aio sytyttää sitä yhtäkään. Lopettamisesta on muutaman päivän kulutta 1vuosi ja 4kuukautta mutta vaikee on ollunna taival :shock: olen kuitenkin äärettömän ylpee itsestäni kun olen pystynyt lopettamaan tupakoinnin. Tsemppiä Myky lopettamiselle ja Voxra kyllä toimii mutta lisää siihen se omapäätös ja voimakas tahto niin hyvä tulee :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2013
    Hei! Kun googlettaa Voxran, niin siellä lukee, että on masennuslääke. Voi toki ehkä auttaa tupakoinnin lopetuksessakin, sillä kun noita kirjoituksia lueskellu, niin monilla vieroitusoireena jonkinlaista masennustakin. Mutta luulen myös, että ei Voxra, niinkuin mikään muukaan lääke lopeta tupakan polttoa, kyllä siihen omaa tahtoa tarvitaan ja minulla ainakin lujaakin sellaista.
    Että tsemppiä vaan lopetukseen.
  • Mulle määrättiin viikko sitten Voxraa mielialaoireisiin ja olo on nyt alkuun ollut ihan kamala. Outoa levottomuutta, itsetuhoajatuksia, masennusta ja samanlainen olo kuin silloin kun olen yrittänyt lopettaa tupakoinnin eli aivan kuin olisi vieroitusoireet päällä vaikka vielä poltankin. Eilen sitten ajattelin, että koska ns. viekkarit ovat päällä joka tapauksessa, niin lopetan samalla röökaamisen. Mutta aamulla ajatukset olivat erilaiset ja olo huomattavasti parempi, joten tupakointi jatkui.

Olen ennenkin lukenut bupropionin tehosta tupakoinnin lopettamisessa ja nyt tosiaan toivon, että saisin tästä sivuvaikutuksena apua lopettamiseenkin. Champix ei itselläni auttanut, joten onkohan näissä suurta eroa vaikutusmekanismissa? Nyt viikon jälkeen tuntuu, että tupakka on menettänyt merkityksensä, mutta vaikutus on se, että poltan enemmän, koska polttamisesta ei tule mielihyvää. Mulla taitaa toimia nää jutut ihan päinvastoin, koska joku toinen voisi lopettaa tupakoinnin, koska se ei tunnu miltään.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.