lopettamisen vaikeus

hei ! päätetty on että savustaminen loppuu. Aiemmin onnistui lopettamaan hypnoosin avulla, silloin merkki sininen.. menin siihen vanhaan halpaan että voihan sitä joskus sauhutella ja siirryin puoliväkisin opettelemalla vihreään ..:ään.
Nyt käytän Champixiä ja olo vähän yllätynyt kun toisaalta tekee mieli ja kuitenkaan ei , eli tupakka jotenkin ei vaan toimi niinkuin ennen jolloin aski meni päivässä. Pohjustyötä olen tehnyt vuoden alusta kun työpaikkani tuli savuttomaksi. Mieheni ei tupakoi.
Saahan nähdä mihin tämä teksti lopulta päätyy, mulle ei oikein vielä ole auennut viestien käyttö.
Luin Champix esitteestä että niillä on tukiohjelma netissä lopettaville ja siihen rekisteröityminen vaatii pakkauksen Batch numeron. En ole sitä kyllä netistä löytäny, Kuka ON?

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2007
    Samassa veneessä ollaan,

minä syön myös Champixeja - lopetan lauantaina ;o). Valmisteen omat nettisivut ovat osoitteessa: (suora linkki poistettu) www. liferewards.fi/PAGES/PxWelcome.aspx, sinne tosiaan pääsee kun näpyttää lääkepaketissa olevan koodin aivan kuten kirjoitit. Pitää muuten rekisteröityä ennen kuin lopettaa!

Kun poltan, välillä tuntuu että tupakka on melkein pahaa - silleesti lääkkeiden kai pitääkin vaikuttaa. Vielä kuitenkin tuntuu, että tosi vaikeaa se luopuminen tulee olemaan.

Tsemppiä! Yatta
  • editoi elokuu 2007
    (suora linkki poistettu) www. lintukoto.net/testit/tupakkalaskusi/

Oletteko tätä testanneet? Pistää miettimään tupakanpolton järkevyyttä.
  • editoi elokuu 2007
    Huhhuh.. Todella järkevä harrastus joo..
    n. 15 viikon lomaa Italiassa kahdelle hengelle tai
    41 kannettavaa tietokonetta jne.. oisin saanut niillä rahoilla jotka oon polttanut savuna ilmaan. :hunf: :cry:
    Rahaa on kuudessatoista vuodessa mennyt n. 26 624 € :!:
    133 120 kpl syöpäkääryleitä :shock:
    Huh.. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan, onneksi tulin vihdoin järkiini :D Kolmas päivä menossa ja hengissä ollaan :mrgreen:
  • veeeeveeee Kanta-Häme
    editoi elokuu 2007
    Champixilla ollaan ja toinen savuton päivä alkaa olla lopuillaan.
    Se LifeRewards-ohjelma ei oo ollenkaan pöllömpi juttu. Vähän se vaatii aikaa ja vaivaa päivittäin mutta nythän sitä aikaa on kun EI KÄYDÄ ENÄÄN RÖÖKILLÄ! Vai mitä?
    Mulla Champix on auttanu yllättävän hyvin. Vähän pitkiä on nää päivät ollu kun niitä röökitaukoja on ollu monta pitkin päivää ja nyt pitäis keksiä jotain tekemistä niiden tilalle.
    Varsinaista tupakantuskaa on ollu melko vähän ottaen huomioon kessutteluhistorian(1-2askia/pv). Ilmeisesti lääke tekee sen mitä lupailee.
    Hyvä niin.
    Kyllä se siitä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.