Tammikuun 2014 lopettajat =)

Eli ketkäs kaikki täällä on tehneet tämän fiksun päätöksen ja lopettaneet tässä kuussa? :) Tästä selvitään viellä voittoon,periksi ei anneta! :) Tsemppiä kaikille tammikuulaisille ja myös kaikille muillekin tasapuolisesti :)
«1345678

Viestejä yhteensä

• meriiihmeriiih Tornio/Haparanda
    editoi tammikuu 2014
    Lopetin uutena vuotena. Viimeiset savut vedin minuuttia ennen puolta yötä 31.12 -13, mutta ensimmäinen tupakaton päivä oli 1.1 -14, eiköhän minut siis lasketa tammikuussa lopettaneeksi? :)
  • naavanaava lappi
    editoi tammikuu 2014

Onnea ja menestysta tammikuussa lopettaneille!
  • editoi tammikuu 2014
    Meriih: ilman muuta lasketaan,ja onnea ja menestystä siulle :thumbup:

naava: kiitoksia paljon :)

Eteenpäin mennään ja tupakkapirulle näytetään pelkkää selkää, taaksejäänyttä "elämää" :!:
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Toinen laskuri näyttää jo yhtä viikkoa, onnittelut.
  • editoi tammikuu 2014
    Onnittelut viikosta.

• editoi tammikuu 2014
    Kiitoksia :)

Ja onnea myös teille savuttomista päivistä,viikoista ja kuukausista, kyllä niitä vähitellen karttuu kokoajan lisää :)

Juu,tuo toinen laskuri kun ei ota tuota kellonaikaa huomioon mitä tuo vanha laskuri tekee :P
  • Täälläkin yksi tammikuun lopettaja ilmoittautuu. Tupakoin vielä uudenvuodenpäivän puolella, mutta hyvässä vauhdissa tässä ollaan jo menossa, ja just tällä hetkellä ilman suurempia vaikeuksia. Kolmas viikonloppu ilman tupakkaa on nimittäin sujunut ihan mukavasti. Parin viikon kulumisen jälkeen alkoi suurin kaipuu tupakkaa kohtaa hellittämään, niin että nyt ei enää tee sen takia mieli sortua polttamaan. Tsemppiä kaikille tänä vuonna tupakoinnin lopettaneille ja tietysti muillekin täällä, sekä harkitsijoille että konkareille ja kaikille siltä väliltä!
  • ykxoivaykxoiva Pohjois-savo
    editoi tammikuu 2014
    Jinita kirjoitti:

Eteenpäin mennään ja tupakkapirulle näytetään pelkkää selkää, taaksejäänyttä "elämää" :!:

Hyvä Jinita,oot jo 7 päivää näyttänyt selkää tupakalle,jatka vain samaan malliin,niin hyvin lähtee :D
  • SantraskaSantraska Etelä-Karjala
    editoi tammikuu 2014
    Yksi tammikuussa itsensä yllättänyt.Lähes 30 vuoteen pisin aika ilman tupakkaa, eli melkein 2 viikkoa täynnä. Tiukkoja tilanteita on tullut vastaan muilta tahoin ja koska niistä olen selvinnyt sortumatta tupakkaan, olen mielestäni ylittänyt - ja yllättänyt itseni oikein kunnolla. Korvikkeiden avulla menen eteenpäin, nyt vähemmällä käytöllä
    kuin ensimmäisellä viikolla. Päivä ja "just nyt en sytytä"-hetkin eteenpäin, pikkuhiljaa kai se suurin tuska hellittää.

Myönteisinä hetkinä ollut hengityskyvyn paraneminen ja vinkumisen väheneminen. :)
    editoi tammikuu 2014
    Huomista kannattaaki ajatella vasta huomenna,tsemppiä!
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Kahden viikon onnittelut Santraska.
  • editoi tammikuu 2014
    Tuore tammikuun lopettaja täälläkin, uunituore suorastaan koska lopettaminen lasketaan toistaiseksi vielä tunteina, mutta yli 12h jo, jokainen tunti lasketaan alussa. :D
    Parikymmentä vuotta sauhuteltu, välillä muutaman vuoden tauko, joka katkesi siihen surullisenkuuluisaan "kyllä mä yhden tupakan voin polttaa..".
    Viime kuukausina lopettaminen ollut vahvasti mielessä, ja tällä viikolla ajatus muuttui vihdoin päätökseksi. Laastaria ja purkkaa on tukena, ilman niitä ei rohkeus tai usko riittänyt alottamaan tätä urakkaa.

Foorumiin tutustuin tällä viikolla ja sain uskomattoman paljon tsemppifiilistä kun luin kokemuksia ja onnistumistarinoita, kiitos niistä. Jospa omanikin saan kirjottaa tänne joku kaunis päivä tulevaisuudessa. Sitä odotellessa, tsemppiä tammikuulaisille ja kaikille muillekin!
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Tervetuloa mukaan ja kirjoittele ihmeessä lisää, se auttaa alussa ja jatkossa.
  • editoi tammikuu 2014
    Kiitos vko!
    Olo ihan kiva, toki laastari ja purkat auttaa siinä. Hassuinta on ollut huomata kaikki ne tapatupakat joita on poltellut aiemmin. Telkkua katsellessa huomaa ajattelevansa kuin seuraavalla mainostauolla pitää käydä tupakalla, tai ennen johonkin sisätilaan vaikka kauppakeskukseen menoa kuuluu polttaa tupakka, kunnes tajuan että - hei, enhän mä polta enää. :)
    Henkseleitä en paukuttele vielä näin alkuvaiheessa, mutta hiljaa ajatuksissani sanon itselleni -hyvä minä, kun pääsen aina jostain hetkestä yli jolloin on ollut tapana se savuke pistää palamaan.
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Hyvässä alussa olet, jatketaan samaan malliin.
  • editoi tammikuu 2014
    12. tammikuuta poltin viimeisen tupakan. Tupakoin noin 40v. Eli hyvin kauan, siksipä ihmettelen miten helppoa on ollut. Tupakkaa ei kertakaikkiaan tee mieli. Ainoa korvaushoito on ollut imeskelytabletit, 1-2 päivässä. Nyt muutaman päivän ajan ei yhtään. Mutta vieroituoireita on, lisääntynyt ruokahalu ja makean nälkä. Ja parin kolmen viime päivän aikana itkukohtauksia. Uskon, että tämä on ohimenevää. Tsemppiä kaikille. :?
    editoi tammikuu 2014
    Caro kirjoitti:
    Jospa omanikin saan kirjottaa tänne joku kaunis päivä tulevaisuudessa. Sitä odotellessa, tsemppiä tammikuulaisille ja kaikille muillekin!

Tervetuloa joukkoon, Caro!

Kirjoittaminen kannattaa aloittaa heti,se helpottaa.
    :thumbup:
    editoi tammikuu 2014
    alma kirjoitti:
    12. tammikuuta poltin viimeisen tupakan. :?

Tervetulo alma :thumbup:
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Almalle tsemppiä.
  • naavanaava lappi
    editoi tammikuu 2014
    vko:lle 8 onnea ja menestystä!
  • editoi tammikuu 2014
    VKO paljon onnea 8kk takana. Perässä tullaan jo vähän vankemmilla askelilla.

• vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Kiitos, askeleet vankkenevat kun savuverho vähitellen haihtuu.
  • editoi tammikuu 2014
    Heipsis kaikille tännekin :)
    Itselle kävi niinkin nolosti että siirryn Helmikuun lopettajiin tästä tammikuusta :?
    Mutta tsemppiä kaikille tammikuulaisille tänne ja jatkakaa hyvin alkanutta matkaa :)
  • editoi tammikuu 2014
    Tammikuun 6 päivä tuli tumpattua viiminen nortti ja en voi kyllä sanoa että olisi turhan helppoa ollut.
    Tää on jo toinen kerta itselle kun lopetan, olin jo välissä muutaman vuoden polttamatta mutta sitten se " ei yks pahaa tee" ja se oli siinä.
    Muutama vuosi meni siinä taas savutellessa mutta nyt tuli taas mitta täyteen sitä puuhaa ja se loppu.
    Jotenkin vaan tuntunut paljon vaikeammalta kun mitä se oli ekalla kerralla mutta kyllä se tästä, päivä kerrallaan.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 2014
    Sullahan on Spude jo kolme viikkoa kasassa. Onnittelut niistä!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Minulla oli alku myöskin vaikeaa, mutta se helpotti aikaa myöten. Välillä meinasin hermostua täällä palstallakin hyvän olon hehkutuksiin. 3 viikkoa on ihan kiva alku.
  • editoi tammikuu 2014
    Tästä se lähtee, 24h polttamatta, "Vihdoinkin savuton" luettuna. 8v kerkesin polttaa, päänmäärä vain yksi. Savuton.
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    Tervetuloa ja tsemppiä eteenpäin.
  • editoi tammikuu 2014
    Liki 6 päivää savuttomuutta takana, ja tänään tuli se pahin päivä toistaiseksi vastaan. Ajatus harhaillut tupakkaan vähän väliä, mutta oon vaan heittänyt uutta nikotiinipurkkaa suuhun.
    Ja joo tunnustan...kaikkea muutakin mitä vaan keittiön kaapeista syötäväksi löytyy. :D

Onko muille käynyt niin, että äkkiä on ajatuksissaan pelästynyt että on käynyt ihan huomaamatta tupakalla vaikkei olekaan? En tiedä osasinko kysymystä oikein esittää, mutta itse olen muutaman kerran pelästynyt, että jos olen käynyt vahingossa tiedostamatta tupakalla. Se kun oli niin rutiinia aiemmin. Tiedän etten ole käynyt, koska tupakointivälineitä ei enää ole saatavilla kotosalla. Ajatukset vaan tekee mielenkiintoisia kepposia.
  • vkovko
    editoi tammikuu 2014
    On naurava hymiö kuitenkin viestissä, niin eiköhän se siitä. Niitä ajatuksia tulee matkan varrella jos jonkinlaisia, kuuluvat kuvioihin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.