Hyvästi rakas ystävä?

Ja taas aloitetaan alusta tämä rumba.
Että voi olla typerä olo kun oli jo 7kk ja risat polttamatta ja taas aloitin toukokuussa kun repsahdin työkavereiden hoikutuksiin.

Ei auta itku vaan kärsitään taas tuskat ja unet.

Viestejä yhteensä

• PateliiniPateliini Lappi
    editoi helmikuu 2014
    Ei muuta kuin uutta yritystä kehiin! Minulla ainakin on ollut helpompi tämä lopetuskerta, kuin aikaisempi. Aina se repsahdus tarvitaan ilmeisesti että siitä jotakin oppisi. Älä lannistu, äläkä tuomitse itseäsi, vaan yritä uudelleen. Yrittämällä et menetä mitään! :-)

Paljon tsemppiä!!
  • editoi helmikuu 2014
    älä sure niin toisillekin on käynyt huomenna uusi aloitus
  • editoi maaliskuu 2014
    Olen jo odotellutkin saapumistasi tänne :) Samoissa mentiin, mutta nyt ei muuta kun uuteen nousuun ja sama tsemppi peliin, kun mitä oli aikaisemminkin <3

• Elli76Elli76 Jyväskylä/Helsinki
    editoi maaliskuu 2014
    Tsemppiä. Onnistut tällä kertaa!
  • Sanna89Sanna89 Kotka
    editoi maaliskuu 2014
    Tupakka ei ole ystävä. Ystävä ei aiheuta mitään pahaa sinulle itsellesi ja tupakka tekee päinvastoin sinulle kaikkea pahaa ja lopulta vie mahdollisesti ennenaikaiseen hautaan. Tupakka on paha,mutta silti olemme saaneet itsemme koukkuun siihen ja se on hallinut elämäämme liian pitkään. Olen 24 vuotias ja olen valmis päästämään siitä irti ennen kun sairastun vakavasti. Tsemppiä!!
  • editoi maaliskuu 2014
    Se ei ole ystävä, tottavie. Se on se saakelin yksi tupakka ja siinä sitä sitten taas ollaan. Tässä ryvön ja kerään voimia irtiriuhtomiseen minäkin. (Aikaa edellisestä irtiotosta vierähtikin jo aika pitkään)
  • vkovko
    editoi maaliskuu 2014
    Voimia koitokseen.
  • Miika84Miika84 helsinki
    editoi maaliskuu 2014
    Eilen kun olin kävelyllä ja totesin miten hienoa on olla hengästymättä ja saada happea oikein kunnolla..+kaikki muut hyödyt ja en edes oo ollut vielä kuukautta polttamatta..ajattelin siinä vaiheessa et en todellakaan ole turhaan kärsinyt ja enkä olekkaan :-)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.