11 päivää

11 päivää on takana ilman savuja. Takana ei ole vielä esim. baari-iltoja savuttomana. Siellä sitten varmaan joutuu todelliseen puntariin. Tähän asti olen päässyt kohtuullisen helpolla ensimmäisen 2-3 päivän kurimuksen jälkeen.
Korvaajana olen käyttänyt muutaman kerran nuuskaa, kun jalat ovat tuntuneet vievän parvekkeelle väkisin savuille. Nuuskapurkki näyttää kuitenkin nyt loppuvan 11 päivän kaapimisen jälkeen ja sitten on tarkoitus jatkaa elämää ilman nikotiinia. Nuuskaa kun ei onneksi saa kovin helpolla :-)

Sinänsä olen melko toiveikas onnistumisesta. Saan voimia yritykselleni, kun katselen muitten tupakointia. Huomaan ajattelevani miten turhaa, ällöttävää ja haisevaa puuhaa se on.

Tämä kahvitunti oli vaikea, mutta menihän se ilman tupakkaa.
Kirjauduin tänne kertomaan tuntoja.
Ehkäpä muutaman viikon päästä vietän kahvitunnin ajatelematta tupakkaa ollenkaan.

Viestejä yhteensä

• tuputupu Hyvinkää
    editoi elokuu 2007
    Tervetuloa joukkoon suureen Aksu! Se on mahtavaa kun täällä on niin paljon upeita tyyppejä tsemppaamassa tai tarvittaessa potkimassa persuuksille :)
    Onnittelut hyvästä alusta! Niin se vaan etenee, päivä kerrallaan. Ja raikkaana, vapaana tupakan myrkystä!!! Tsemppiä jatkoon :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi elokuu 2007
    :thumbup: Täältä kans tervetulotoivotus.
  • editoi elokuu 2007
    Kuin myös,tervetuloa Aksu :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Aksu_Aksu_ Oulu
    editoi elokuu 2007
    Kiitokset toivotuksista! Itse asiassa en uskonut niistä olevan sen kummempaa apua, mutta herttinen -niistä tuli kiva olo :)
    Täytyypä nuuskapurkin sijasta suunnistaa jatkossa tänne foorumille.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Mie kans tervetulleeks toivotan ja kovasti tsemppiä matkaan :):) Sulla on hieno putki savuttomuutta jo päällä älä vaan nuuska- tai mitään muutakaan sellaista hipelöi :) Tietsikan näppis riittää ja tämä osoite :)

Voimia ja tsemppiä tuleviinkin savuttomiin päiviin, johan sä kohta kahden viikon etappia pääset juhlistamaan :)
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi elokuu 2007
    hienoo aksu :-) mut älä vain ala vakituisesti tuota nuuskaa käyttää,mun vanhin veli lopetti tupakinpolton ja siirtyi nuuskaan ja sanoi et tuosta nuuskastakin on helkkarin vaikea päästä eroon :roll: vaarallistakin se kait on.kovasti tsemppei sulle eteenpäin :-) :thumbup:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi elokuu 2007
    Tervetuloa Aksu kanssatallaajien joukkoon,yhdessä eteenpäin!!!!
  • Aksu_Aksu_ Oulu
    editoi syyskuu 2007
    2 viikkoa täynnä! Viiniäkin tuli otettua viikonloppuna ja kävin jopa kaverin seurana hytisemässä parvekkeella. Mutta en polttanut! Voi ziisus että olen ylpeä ittestäni.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup:PALJON ONNEEEAAA VAAAN :thumbup:

kaks viikkoa on jo kuule sama kuin 14 päivää, 336 tuntia, 20 160 minuuttia ja 1 209 600 sekunttia. Sietääkin olla ylpee!!!
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    JESS, Onnittelut kahdesta viikosta! Kylläpä onkin tunteina paljon :) Tsemppiä päiviin tuleviin :thumbup: :thumbup: (ja varsinkin niihin minuutteihin jolloin niksatuska iskee...)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Aksu_ kirjoitti:
    Mutta en polttanut! Voi ziisus että olen ylpeä ittestäni.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.