31 h

31 h armonaikaa... :shock:Sitten joutuu luopumaan vuosien ystävyydestä... Viimeinen tupakka poltetaan ja uusi elämä alkaa! Olen sen päättänyt vaikka vähän väliä mielessä onkin kaikki takaportit. Jospa kuitenkin vielä välillä ja joissain tilanteissa, mutta ei, se ei onnistu niin!! Pelko kalvaa mieltä ja olo on hämmentynyt mutta eiköhän tämä tästä??!! Voi luoja että jännittää!

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2007
    Kyllä se siitä ronja :thumbup:
    Mulla toinen päivä menossa savuttomana.. Kärvistelyä nää ekat päivät on, mutta tänäänkin hoin itselleni töissä: tämäkin menee ohi...tämäkin menee ohi...tämäkin menee ohi... :XD: :evil: :roll:
    Eka päivä pelotti eniten, mutta ei se sit kuitenkaan ollut niin paha kuin pelkäsin :mrgreen:
    Tsemppiä vaan, hyvin se menee :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi elokuu 2007
    :thumbup: mä luulen et meitä kaikkia on alussa tuo lopettaminen pelottanut :roll: sä selviät hengissä :-) en oo kuullut vielä kenenkään kupsahtaneen lopettamiseen :roll: :lol: tsemppejä oikein kovasti eteenpäin,se on helpompaa kuin luulet,oikeesti :-)
  • editoi elokuu 2007
    ronja :wink:Tänne vaan,jos on hirveen vaikeeta,me kyllä tsempataan :P Onnea hyvälle päätökselle ja uudelle,paremmalle,savuttomalle elämälle :thumbup:
  • editoi elokuu 2007
    Oot tehny hyvän the päätöksen :twisted: Ollaan vaan ja annetaan ajan kulua itekseen... sillai se menee 8)
  • editoi elokuu 2007
    Kiitos kaikilla! Tuntuu hyvältä että saa tukea koska helppoa ei varmasti tuu olemaan. Vielä 24,5 h...
  • editoi syyskuu 2007
    Viimeinen tupakka on nyt vedetty ylidramaattisesti! :shock:Uusi elämä alkoi!!
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Hyvä Ronja !!!!! Oot tehnyt hienon päätöksen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Ronja oikeasta päätöksestä! :thumbup: :thumbup:

Mulla kolme kuukautta napsahtaa ensi viikolla ja hhmmmm..nyt viime päivinä kieltämättä on mielessä käynyt. .:oops:
    Mutta se taitaa vähän niin kuin kuulua tähän vaiheeseen ja helvata yhtäkään ei polteta!!! :twisted: :twisted:
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    rita kirjoitti:
    Onnittelut Ronja oikeasta päätöksestä! :thumbup: :thumbup:

Mulla kolme kuukautta napsahtaa ensi viikolla ja hhmmmm..nyt viime päivinä kieltämättä on mielessä käynyt. .:oops:
    Mutta se taitaa vähän niin kuin kuulua tähän vaiheeseen ja helvata yhtäkään ei polteta!!! :twisted: :twisted:

Rita, sulle tulee siis ihan pian mega-billeet!!!! 3kk.... upee juttu!!!!!!!!
    editoi syyskuu 2007
    Juu, kiitos ja tsemppiä jatkoon myös sulle!
    Kyllä tähän tupakoimattomuuteen on jo tottunut, tiukkoja paikkoja on selvästi vähemmän mutta kyllä niitä silti tulee.
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    rita kirjoitti:
    Juu, kiitos ja tsemppiä jatkoon myös sulle!
    Kyllä tähän tupakoimattomuuteen on jo tottunut, tiukkoja paikkoja on selvästi vähemmän mutta kyllä niitä silti tulee.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • möltsimöltsi 08
    editoi syyskuu 2007
    Hei! Täältä ilmoittautuu ekaan savuttomaan päivään valmistautuva immeinen. Olen savutellut n.28 vuotta. Ja haaveena olisi loppuelämän savuttomuus. Carre`n kirjaa lueskellut ja laastari rinnassa.

Ronja, kovasti tsemppiä sinulle.

Ja hyvää päivän jatkoa kaikille toisillekkin.
  • editoi syyskuu 2007
    Onnea ronja ja möltsi ensimmäisestä päivästä :P :P :P Hyvin se menee :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Hirmuisesti tsemppiä ronjalle ja möltsille ensimmäiseen päivään :thumbup: Kyllä te selviätte :mrgreen: :D :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi syyskuu 2007
    tervetuloa kaikki uussavuttomat :D
  • möksymöksy Pohjois-Savo
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup:

Onnittelut hyvästä päätöksestä..

Minä aloitin myös tän käryttömän elämän tänään :)

Voimia sinulle kovasti...
  • editoi syyskuu 2007
    Tervetuloa uudet ja vanhat savuttomat :P :lol: :P :lol:
  • editoi syyskuu 2007
    Ihanaa Möltsi, me selvitään!!!!!! :D :D :D Mulla jo 17 h takana. Laastari käsivarressa ja yksi imeskylytablettikin mennyt, mutta ilman tupakkaa!! Kiitos kaikille kannustuksesta, sitä tarvitaan nyt!

Tsemppiä kovasti myös sulle Möltsi, parempaa huomista kohden!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Hieno Ronja! Ja kovasti tsemppiä!!!
  • RiksuRiksu Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppiä paljon Ronja :!: :!: :!: :thumbup:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppiä Möksy ja Ronja!!!tästä on hyvä jatkaa :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Toista päivää viedään! :lol: Mahtavaa etten ole sortunut vaikka mieli on tehnyt lähes joka minuutti ainakin kerran... :wink: Olotila menee ylös ja alas; välillä helpottaa ja välillä tuntuu et onko täs mitään järkeä kärvistellä mut tahdonvoima on voimakkaampi! Tää kai kuuluu asiaan...!
    Mahtavaa et täällä sivustoilla on niin paljon samassa tilanteessa olevia jolta saa tukea tarvittaessa ja voi vuodattaa tupakantuskaansa jota voi tupakoimattomien olla joskus vaikea ymmärtää.

Tsemmpiä kaikille kovasti!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Tulin teitä vähän tsemppaamaan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    Kylläs se siitä, joskus on vaan mentävä minuutti kerraallaan. Kohta jo helpottaa, mutta ei si :D tä yhtä ainuttakaan polteta, eiks nii!! :D
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Täällä kans mennään minuutti kerrallaan. Välillä oikeasti tuntuu, että onko tässä mitään järkeä, mutta sitten alkaa aivot taas toimimaan ja tajuaa että enemmän tässä on järkeä kuin sauhuttelussa!

Että voimia ja tahdonvoimaa sinne!
  • Aksu_Aksu_ Oulu
    editoi syyskuu 2007
    Voimia Ronja sulle! Eipähän tarvi mennä nyt kylmillä ilmoilla parvekkeelle hytisemään ja miettimään, että mikä ihmeen järki tässä on :lol:
    Ittelä tuli 2 viikkoa täyteen savuttomana. Kyllä me tähän pystymme!!
    Ja muista, että nyt ei takaportteja käytetä. Ei savuakaan -vaikka ovela pääkoppamme keksisi mitä tekosyitä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.