savuamatta 1viikko....

:shock: ihmettelen tässä itekkin, et hups...mutta apujoukot eli chambix käytössä...
23v. savuttamalla...paitti lapsien teko tauko välissä..
nyt kysyisisn onx samoja oireita ollu kellään, tai kaikkihan me ollaan omanlaisia yksilöitä, mutta, mutta...
hiki lentää ja alussa meni viikoksi ruokahalu...röökiä ei tehny mieli..mutta puoltoista viikkoa vedin poskareita ja puolikkaan savun...sit olikin helppo olla ostamatta ollenkaan kun päätöspäivän määräsin ja huomenna viikko ilman savua, eikä tee tiukkakaan..ainut on et nyt ruoka maistusi ja yö unet ei meinaa tulla ja pissittää koko ajan...eli tuossa lukenu et meillä 4kymppäsillä aineenvaihdunta muutenkin hidasta niin olen toistamieltä...ainakin mulla tulee useaan kertaan yössä ja päivällä tarve tyhjentyä..eli kertokaas onx teitillä samoja oireita ollu?
muuten loitava olo ja olen ylpeä itsestäni...koiran kanssa lenkitkin menee puuskuttamatta.... :wink: ja energiaa piisaa..... :mrgreen:

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2007
    Onnea saaraliina ensimmäisestä viikosta :thumbup: :-D
    Perässä tullaan, kolmas päivä menossa :mrgreen:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi elokuu 2007
    Hyvä Saaraliina! :D
  • suihkonisuihkoni Helsinki
    editoi elokuu 2007
    Onneksi olkoon ! Oireet helpottaa kyllä. Minulla tuo aineenvaihdunta muutoin hidastui, nyt syön luumuja. Mutta pissalla täytyy juosta lähes kokoajan. Lisäksi neste tuntuu silti jäävän kroppaan. Tämä on ollut varsin mielenkiintoista :) :roll:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi elokuu 2007
    Minulla ainakin suu käy koko ajan. Koko ajan pitää lapata suuhunsa jotain. No päätin, että käyn kerran viikossa vaakaa moikkaamassa, enkä aio päästää tilannetta kovin pahaksi.
    Viimeksi kun olin polttamatta sen miltei vuoden, paino nousi 8 kg :shock:
    Ja muutaman kuukauden jouduin tekemään kovasti työtä että sain painoni taas tippumaan sen 8 kg. Mutta tuosta laihduttamisesta oli silloin se hyvä puoli että aloin todella nauttimaan liikunnasta -> ja liikunta on ollut osa minua jo pitkään :D. Eli tästäkin löytyi jotain positiivista :wink:
  • TeresaTeresa Lahti
    editoi syyskuu 2007
    Olen 48-vuotias nainen ja polttanut 35-vuotta, viime vuosina on tullut suhtautuminen tupakkaan toisenlainen, tupakka haisee pahalle, suu on kuiva ja lapset sanovat usein halimaan tullessaan, että ei pahalla, mutta haiset äiti pahalle! Tänä kesänä aloin tosissani miettimään suhdetta tupakkaan! Elokuussa sitten tein päätöksen, että nyt yritetään oikein kovasti. Nyt on mennyt kaksiviikkoa ja en sano, ettei mielessä sauhut käy, mutta ei tämä kyllä hirveän ylivoimaiseltakaan tunnu. Olen tehnyt sellaisen päätöksen, että en vaan enää polta. Työkaverini aloitti lääkekuurin tupakanlopettamiseen minä yritän ilman, tuemme toisimme. Perhe on tosi kannustava samoin mieheni!

Tsemppiä Sinulle joka olet viikon ollut tupakoimatta, siitä se lähtee! :) :-)

Teresa
  • editoi syyskuu 2007
    Onnea saraliina viikosta ja tervetuloa Teresa savuttomien joukkoon :P :thumbup:
  • TeresaTeresa Lahti
    editoi syyskuu 2007
    Teresa kirjoitti:
    Olen 48-vuotias nainen ja polttanut 35-vuotta, viime vuosina on tullut suhtautuminen tupakkaan toisenlainen, tupakka haisee pahalle, suu on kuiva ja lapset sanovat usein halimaan tullessaan, että ei pahalla, mutta haiset äiti pahalle! Tänä kesänä aloin tosissani miettimään suhdetta tupakkaan! Elokuussa sitten tein päätöksen, että nyt yritetään oikein kovasti. Nyt on mennyt kaksiviikkoa ja en sano, ettei mielessä sauhut käy, mutta ei tämä kyllä hirveän ylivoimaiseltakaan tunnu. Olen tehnyt sellaisen päätöksen, että en vaan enää polta. Työkaverini aloitti lääkekuurin tupakanlopettamiseen minä yritän ilman, tuemme toisimme. Perhe on tosi kannustava samoin mieheni!

Tsemppiä Sinulle joka olet viikon ollut tupakoimatta, siitä se lähtee!

Teresa
  • Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Saaraliina viikosta, hieno saavutus! :D
    Onnittelut myös Teresalle, kohta jo kuukausi plakkarissa, jeee! Hienoa, että tukijoukkoja löytyy, siitä on paljon apua :) :)
  • TeresaTeresa Lahti
    editoi syyskuu 2007
    Nyt on 5.9. ja takana 17-savuamatonta päivää takana. Olotila on aivan mahtava ja tunne siitä, että toivottavasti ei enää ikänä tupakka maistuisi.
    Työpaikallamme on suuri kannustus ja lisää lopettajia on jonossa, kunhan se tarvittava "emmin perspiraatio" vaan tulisi. KAIKILLE LOPETTAJILLE PALJON TSEMPPIÄ! AURINKOISTA SYKSYÄ! TERESA :lol:
  • editoi syyskuu 2007
    Hienoa Teresa ja muutkin! :D
    Minulla kanssa 17päivää takana ja ei kyllä tee enää mieli savuttajaksi palata!
    Hyi yäk!
  • veeeeveeee Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Moi Saaraliina.
    About 1,5 tunnin päästä olis viikko täys mullakin ja tätä kirjoittaessani pyyhin kylmää Champix-hikeä otsalta eli olet oikeissa oireissa(tai ollaan molemmat samoissa väärissä), hyvin menee.
    Mitä unensaantiin tulee mulla on ihan päinvastaset olot. Joko oon muuttumassa sammakoksi ja menossa talvihorteeseen tai sitten röökin lopetus ja lääkkeet tekee mut ihan hullun uniseksi.
    Koko kesä meni hienosti noin 5 tunnin yöunilla ja nyt meinaan kuukahtaa töistä tullessa vaikka alla olis 8 tunnin unet.
    No anyway. Ne on pikkuvaivoja jos niillä pääsee zäpäkästä eroon.
    HYVÄ ME! :thumbup: :thumbup:
    TSEMPPIÄ JATKOON!!
  • niinuskaniinuska Valkeala
    editoi syyskuu 2007
    Viikko on hienosti pärjätty!!!
    Pitkän tupakoinnin jälkeen varmasti tulee joitan sivu vaikutuksia, mutta jokainen pissi tauko yms. merkitsee sinun kehon "paranemista"!!!
    Tsemppiä ihan sikapaljon!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.