Savutonta syyskuun alkua..

2»

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2007
    Ei ole ainakaan yön aikana levinnyt tuo ihottuma, saa nähdä kuin käy.

Musta tuntuu, että miesten olis jostain syystä helpompi lopettaa, en tiedä onko totta. Mullakin pari miespuolista ystävää lopettanut tosta noin vaan, ilman sen kummempia kärvistelyjä. Välillä kuulemma vähän teki mieli tupakkaa ja se siitä :shock:. Tai sitten voi olla että ne hakkaa päätä seinään siellä nurkan takana kuten möksy sanoi :lol: :lol: :lol:.

Mulla livenäkin joitakin tsemppareita, mutta myös niitä jotka hymisee selvästi kateellisena kun sanon lopettaneeni tupakoinnin.
    Vähättelijöistä ja hymisijöistä ei kannata välittää.. Hymistään me takas sit kun ne jonain päivänä yrittää samaa :twisted: :twisted: :mrgreen:
  • TaistelijaTaistelija Kymenlaakso
    editoi syyskuu 2007
    Mua hirvittää kans hieman, kun zybanit joskus 4 viikon päästä loppuu. 20 vuotta polttaneena nytkin mietin miten kiva olisi mennä röökille. Sitten vain muistelut päälle: miten pahalle se viimeinen tupakki maistuikaan eikä edes hermoja rauhoittanut.

Mulla ei oikein tsemppareita ole. Ukko polttaa ja äiti polttaa. Kumpikaan ei uskalla edes kysyä mun fiilareista mitään, kun tietävät etteivät itse pystyisi (tai niin ainakin kuvittelevat) samaan. Hähhää :twisted: kun olen reteetä, kun olen jo 3 viikkoa ollut polttamatta. Täytyy mun niille välillä ihan pikkusen kehasta, miten vahva mä olen!

Aamulenkki takana eikä keuhkoja kirvele just lainkaan! Tää se on elämää... :mrgreen:
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    möksy kirjoitti:
    :)
    Erään tutun kanssa eilen juteltiin tästä lopettamisesta ja hieman kiehahdin kun hän ihmetteli mitä vaikeeta tupakointi nyt on muka lopettaa :shock:
    Kuulemma parikin miestuttuaan lopettanut ilman mitään apuvälineitä ja ei ole ollut yhtään vaikeaa.. Onkohan niin että miehet kun on muutoinkin tuolla Pohojonmaalla vähäpuhheisia niin ne ei vaan ole halunneet kertoa kellekään että nurkan takana ovat hakanneet kuiteskin päätään seinään hirveissä viekkareissa :mrgreen:

:roll: On se hyvä tämä stumppi olemassa, tsemppareita kun ei livessä juurikaan :(

:) Savutonta eloa kaikille ..

Mun eräs opettaja kertoi tarinan, että kun hänen eräs tuttunsa lopetti polttamisen, niin väitti kivenkovaa, ettei mitään korvaushoitoja käytä. Mutta kuinka ollakaan oli sitten yöllä näkynyt sen käsivarsissa laastareita useampikin kappale, kun oli äijä nukkunut... :mrgreen:
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    möksy
    Mie täällä kateellisena lueskelen siun unista :) Itsellä kaksi vuotias poika, joka aina ollut huono nukkumaan, unikoulustakaan ei aikanaan ollut apua. Nyt pieni potee räkätautia ja yöt mennyt itkeskellen :( Mutta työkaveri kertoi kokemuksesta, että kyllä ne lapset viimeistään teini-iässä nukkuvat :D
    Mieheni lopetti tupakanpolton n.kuusi vuotta sitten ilman apuja. Ja nyt ei paljon tsemppejä ole saanut. Eikä ymmärrä, että välillä VÄHÄN kiukuttaa :roll:
    Siulla tulee sitten viikonloppuna kaksi viikkoa täyteen? Itsellä tuli viime lauantaina. Tsemppiä vaan eteenpäin :thumbup: :thumbup:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    JEEEE,ONNEA MÖKSY 2.VIIKOSTA,HIENO HOMMA :D :D :D :thumbup:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    ...NIIN JA TUPULLE MYÖS!!!!!!! :D :D :D
  • editoi syyskuu 2007
    ONNEA 2-VIIKKOISILLE :P :P :P
  • MerviMervi Itäisessä suomessa
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Möksylle!!

Samanlaista oon kuullu itekin,että miten se nyt voi muka olla vaikeeta lopettaa :evil: .Ja harvassa ne tsempparit livenä tosiaan on.Enempi löytyy niitä irvistelijöitä ja kädet ristissä olevia,jotka oikein oottaa että millon lipee... :x

Ja siihen en muuten usko,että jotkut lopettaa noin vaan ILMAN mitään tuskia.Kuhan eivät myönnä,että lakin alla kuhisee... :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    Juu ja Tupulle myös onnittelut!!

Jaa että lapset nukkuu sitten teini-iässä....hmmm...en halua masentaa,mutta poikkeuksiakin on :roll:
  • möksymöksy Pohjois-Savo
    editoi syyskuu 2007
    :) pöö tulinpas kuikkimaan sateisen synkeän päivän piristeeksi..

Jotenkin on kauhia väsymys painanut kasaan tätä lyyliä, ja yskä jatkunut nyt likipitäen kuukauden eli samoja aikoja kuin nappaillut tuota zybaniakin. Liekö krooninen tupakkayskä ilman tupakkaa :lol:

Zybaneita oli pakko vähentää yhteen päivässä, tuli semmoinen masennus että alkoi jo hirvittää ja tupakka liikaa pyöriä mielessä tyyliin mitä millään on väliä...sit otin itteäni niskasta että prkle ja muistutin että kun niistä alkupäivistä kerran on selvitty niin ei stna uudelleen viittis aloittaa, laiska kun olen (anteeksi kiroilu on paha päivä tänään) :oops:

Tuo unien näkeminen on tainnut tulla liiankin rakkaaksi harrasteeksi kun aina väsyttää. Mikähän piristäis siihen vaivaan tai onko toiveita milloin tämä tämmöinen helpottaa.. :?: Mulla kun oli paha tapa lääkitä väsynyttä olotilaa aina tupakalla (mukamas piristi ..hah) ja viime yönä se prhanan kääryle sitten pari kertaa oli suussa, unessa siis. Muutenkin alkanut sellaisia kaipaavia kutinoita olla ...*kiroilee niin että pakko sensuroida jo*

Pitäisköhän nostaa masennuksen uhallakin tuo zyban annos kahteen taas?

:roll:
    editoi syyskuu 2007
    3 viikkoa täynnä.
    Mikä ihmeen juttu on 3 pvää, 3 viikkoa ja 3 kuukautta? Mulla ainakin jokin ihme psykologinen trauma..
    Noh ehkä tässä aletaan kuitenkin odotella 3 kk:tta. Hmm..mitenkähän 3 vuotta sitten?

:)

Toivottavasti mukavaa viikonloppua kaikille tältä penteleen pähkäilijältä *kiroilee oikeen sensuroidusti*
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Onnittelut Möksylle kolmesta viikosta! Tsemppiä!
    editoi syyskuu 2007
    Möksylle hurjasti tsemppiä!!!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    HIANOO!!! Sä selvisit pahimmista viikoista :):) ONNEA!!! Tsemppiä hurjasti tulevillekin viikoille :)
    editoi lokakuu 2007
    :oops:

Häveten kuikin taasen tänne

:oops:

Tasaisesti repsahdellut pitkin lokakuuta. Tuntuu ettei nyt oikein saa otetta omista niskavilloistaan :evil:

Zybanit lopetin tietenkin liian aikaisin, nyt taas popsin niitä ja koitan potkia itseäni.

Melkoisesti kiloja tullut lisää ja muutoinkin tämä syksyn ankea pimeys vie voimia.

Nyt ei auta siis muu kuin ryhdistäytyä. On tämä vaan vaikea projekti.
  • editoi lokakuu 2007
    Voi sinnuu Möksy...koitahan saada ittes nyt ruotuun, jooko.....tsemppiä ja voimia täältä iso kassillinen sinulle!!!
    editoi lokakuu 2007
    :) Kiitos tsempistä Meke..
    Liikunta auttaa näköjään jonkun verran ja aloitin käsityöharrasteen uudelleen..eli neulepuikot viuhuu iltaisin jotta olisi käsille parempaa tekemistä kuin hamuta tupakkaa.
    Voimia sinnekin ..
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    :( :( Voi Möksy! :( :( Kuis nyt tuollai??

Pidä kutimet käsissä ja imase siitä puikosta kun tupakkaa tekee mieli, mutta pysy nyt pois kessuista.. Sulla on hyvin alkanut savuton elämä jo takana ja anna sen jatkua :):)

Tsemppiiiiii ihan hurjasti ja oikein paljon sinne virtaa pitää se peikko poissa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.