Päätin lopettaa, jos tällä kertaa oikeasti onnistuisin...

2»

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2007
    :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:WAU!!!!!
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Nii´i. Pienestä miekin oon ilonen. Mutta näin ekana täysin savuttomana päivänä ne pienet ilotkin kannustaa eteenpäin! :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Olen varmaan tyhmä, kun en ole hävittänyt tupakoitani. Minulla on aski tupakkaa tuolla piilossa ja se PITÄISI tuhota... Mutta EI polttamalla...

Kauppareissu ilman tupakkaa on minulle helpotus varmasti eniten! Laskun loppu summa on PIENEMPI!!!! RAHAA <3

editoi syyskuu 2007
    Neidonvarjo, minä ainakin suosittelen, että heität röökit vessanpytystä alas. Ettei ne ole sitten houkuttimena. Mitä sinä niillä teet, jos kerran olet lopettanut.

Minä voin rehellisesti sanoa, että kaksi ekaa päivää meni mönkään sen takia, että ihan oikeasti ajattelin, että jos sitä nyt joskus polttaa niin maailma ei siihen kaadu. Nyt olen tehnyt itselleni selväksi että kyllä kaatuu, sillä siitä lähtee kierre käyntiin vaan... En aio enää huijata itseäni.
  • Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Jee, hienoa Marikatti!! Ja aletaan olla jo illassa ja eka päivä takana. Tsemppiä, hienosti menee!! :thumbup: :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Kyl joo, iltaa kohti mennään. Oli tossa äsken aivan älyttömän pahat niksat, mutta se alkaa jo onneksi helpottaa. Sisulla selvisin, vaiks teki kyllä mieli mennä ostamaan röökiä. Mut selvisin ainakin yhdestä haasteesta.
  • editoi syyskuu 2007
    Niin... Pitäshän nuo tupakat heittää pois... En vaan RAASKI :D

Ajattelin, että olen kuukauden polttamatta. Yhden kuukauden vain ja ainoastaan. Miten paljon se auttaa mun rahatilannetta. Ei mulla ole oikeesti rahaa...

En tiedä... (epäröintiä ja mutinaa...)
    editoi syyskuu 2007
    Ei ole mitään järkeä olla vaan kuukautta polttamatta. Rahatilanne on sama joka kuukausi. Ja sitten kun sulla on taas tiukkaa ja joudut aloittamaan tupakkilakon sen takia, niin sulla on taas edessä toi kärsimys. Eli pääset helpommalla kun lopetat kokonaan!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Te ootte kyllä tosi hyvä sakki :):) Jatkakaahan vaan samaan malliin :)
    editoi syyskuu 2007
    Katja kirjoitti:
    Te ootte kyllä tosi hyvä sakki :):) Jatkakaahan vaan samaan malliin :)

Sinä oot kyllä hyvä tyyppi. Aina luen, kun sie kannustat ihmisiä! Jatka samaan malliin!
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Voi Neidonvarjo... nyt kyllä viskaat ne tupakat roskikseen... tiedän kokemuksesta että ei paljoa kannata noita "varatupakkeja" pitää jemmassa. Pois vaan tuollaiset turhat myrkkykääryleet :roll:
  • editoi syyskuu 2007
    ... Annoin viimeiset tupakkani kaikki naapurille (joka ei polta mutta lupas hävittää ne)! Ja tiedän, että se olisi järkevämpää jättää tupakka kokonaan, mutta minä EN voi ajatella että nyt se on LOPULLISTA. Samalla tavoin jätin alkoholin, aloitin aina yhdestä päivästä. Yhden päivän kun on ilman... Nyt minä aloitan kuukaudesta...

Ajatus lopullisuudesta saa minut ahdistamaan ja jos minulla olisi tupakka polttaisin sen tuosta ajatuksesta.

Tämä on väliaikaista, mahdollisimman väliaikaista pitkäaikaisella tarkoituksella. Olen kuukauden nyt ilman. PISTE.

En halua ajatella alkoholiakaan lopullisena... Olen ollut 3 vuotta ilman!

Mutta menen jo eteenpäin kun jätin tupakkani pois! :)
  • ansuansu Espoo
    editoi syyskuu 2007
    :) HALIT SINULLE ja perässä tullaan ekaa päivää, kaaduttu miljoona kertaa, mutta EN jää makaamaan :twisted: suututtaa tuo nikotiinipiru :evil: täältä noustaan vielä :thumbup: ei luovuteta ja eikö olekki ihanaa ku ei haise enää sille paskapötkölle :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    Ei tavallaan haise paskapötkylälle, mut kun vieroitusoireissani hikoilen, niin hiki haisee jostain syystä ihan tupakalle. Yöh...
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Se on kuule se yökkö myökkö nikotiini mitä häädät elimistöstä pois. Nauti siitä kun se joutuu häviämään :):)
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Juuuuu,haistaan oikein kunnolla,tietääpä ainakin mitä hikoilee :twisted:
    Mun hajuaisti parantunut niin et toiset hajut jopa oksettaa,ihan kuin olis taas raskaana :?
    Mutta kyllä hyvät tuoksut sit kans tuoksuu tosi hyvältä :D
    Tsemppiä tähänkin päivään :thumbup: :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Hitsit kun tää aamu on vaikea... Heti heräämisestä asti on ollut sellainen olo, että aamu ei lähde käyntiin ilman tupakkaa ja vaan ahdistaa jos ei saa tupakkaa...
    Mutta kun sitten ahdistaa vaan enemmän, jos menee polttamaan, kun tulee ajatus, että on taas pilannut hyvin alkaneen työn.
    editoi syyskuu 2007
    Marikatti: Minäkin huomasin salilla eilen, että oma hienhajuni oli jotain sietämätöntä... yäk!
    Huomasivatkohan muutkin siellä :mrgreen: :?:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Mä en oikein voi sua lohdutella, muuta kuin sanomalla: Tasan tarkkaan tiedän miltä susta tuntuu!!!

Voin vaan yrittää vakuutella sulle, että kestä nyt taas tämä päivä ihan ilman niitä kääryleitä niin illalla nukkumaan mennessä voit taputella itseäs olkapäälle kun hienosti vedit päivän läpi. Ja ei varmasti mene kauan kun alkaa helpottamaan.

Halit ja tsemppiä hurjasti :):) SÄ kestät tämän!!!
    editoi syyskuu 2007
    Marikatti tsemppistä nyt! Kyllä se nikkispiru vielä häipyy... ei tämä ikuisesti tule olemaan tällaista kärvistelyä. Minulle on aamut olleet ehdottomasti pahimpia. Nyt kun pääsin lopetukseni kanssa toiselle viikolle, aamut eivät sentään tunnu ihan ylitsepääsemättömiltä enään.
    Voimia!
    editoi syyskuu 2007
    Hävettää taas hirveästi. Olisi pitänyt vaan tulla tänne eikä mennä tupakalle. Kävin pummimassa yhdeltä tutulta tupakan... Tässä taas meni tämäkin hyvä alku... Huoh. :oops:

Eli alusta alkaa taas. Olen nyt loppupäivän polttamati vaikka mikä olis. On tämä vaan niin typerää, että yhden tupakan takia kaikki alkaa taas alusta. Minun pitää muistaa tämä asia nyt, niin ei tule enää poltettua. En halua vesittää kaikkea taas....
  • editoi syyskuu 2007
    Marikatti, mä tulin ekoina päivinä aina tänne kun alkoi tupakanhimo käymään ahdistavaksi. Niin, ja tuun vieläkin ;)
    Lupaat itelles (ja vähän meillekin), että ennen kuin menet tupakalle, käyt täällä pyörähtämässä, jookos :?: Ehdit sitten miettiä asiaa kaksi kertaa, että haluatko taas langeta vai et..
    Ei muuta kuin pää pystyyn ja ei usvaa putkeen, vaan usvat putkesta ULOS!
    editoi syyskuu 2007
    Mie olen tehnyt päätöksen, että lopetan polttamisen huomenna. Ostin itselleni pikkuaskin tupakkaa, ja päätin, että joka hitsin kerta kun käyn tänään tupakalla, niin puhun itselleni, että kato nyt, vedät myrkkyä sisälles, haiset tän jälkeen pahalle ja suussa maistuu paska. Että kannattaako.

Eli psyykkaan itseäni inhoamaan tupakkaa, niin ei varmasti tee mieli enää huomenna polttaa. Kun kokeilin jo yhdellä tupakalla tuota tekniikkaa, ja melkein jo oksennus lensi.

Nyt siis odotan huomista ja valmistaudun henkisesti paremmin asiaan, kuin aikaisemmin. Päätin ehkä vähän turhan nopsaan tosta lopettamisesta. Nyt on tää päivä aikaa valmistautua ja pohtia, että mitä minä muka tupakalta saan... Toivottakaa jo valmiiksi onnea ja voimia huomiseen.

Toivottavasti ette ole ihan älyttömän vihaisia minulle tästä lopettamisen lykkäämiispäätöksestä.

Ai niin, ja yksi kaverini lupautui lopettamaan polttamisen kanssani huomenna. Eli sitten mulla on kohtalotoveri tukena ihan arkielämässäkin.
  • editoi syyskuu 2007
    Marikatti, ei sitten muuta kuin tsemppiä :D :thumbup:
    Itselleenhän se pitääkin todistaa, että rööki on per....stä, vain silloin voit onnistua.
    Täältä kannustuspotku huomiselle *tumps* :mrgreen: ...toivottavasti ei mennyt ihan takapuoli mustelmille.. :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    Hyvä vaan, jos tuli mustelma, ainakin tajuun sitä tunnustellessa, et ei kannata alottaa ja sitten taas lopettaa, kun sitten taas saan kannustusmustelman! :wink:

Kiva oli tulla tänne, kun kukaan ei ollutkaan vihainen minulle. Kävin ostamassa itselle nyt inhalaattorin. Jos oikeasti alkaa tehdä mieli tupakkatauolle parvekkeelle, niin sitten menen inhalaattoria imemään, enkä myrkkytupakkaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.