Tahallaan pahoihin tilanteisiin?

En tiedä onko sairasta, mutta on niin kova uho päällä (vasta nelisen päivää ilman röökiä) että oikein nautin tilanteista missä tekee tupakkaa mieli. Naureskelen itselleni että: "hähäääää, et saa savuja, et saa". Käyn siis jonkinlaista taistelua vihollistani vastaan vaikka se yrittää kovaa vastaan laittaa :D
Ostin tahallani jopa muutaman alkoholijuoman ja ivallisesti hihittelin että etpä onnistu vaikka nyt vasta yrität.

Tapa kai tämäkin? :roll:

Viestejä yhteensä

• Sairasta tai ei, mutta minua  i h m e t y t t ä ä, miksi tupakkia tuntuu tulevan "ikkunoista ja ovista" :D
    Kun menen kävelylle, tien varsi onkin yhtäkkiä täynnä natsoja, tupakkiaskeja (tyhjiä sentään :wink: ) on jopa sytkäreitä ja nyt viimeisimpänä niksapurkan koteloita :open_mouth:
    Telkusta tulee ohjelmat , niissä poltetaan enemmän tai vähemmän :lol:   ja lukemista kun harrastan, olen onnistunut lainaamaan tietysti ne kirjat, joissa kessutellaan :astonished:
    Tämä taitaa olla jo sitä kohtalon ivaa :smiley: 

• BCBC Helsinki
    Minä olen huomannut tuon saman. Talven ja kevään olen katsellut yhtä TV-sarjaa kakkoselta lauantaisin ja jatkuvasti siellä palaa tupakka tai sikari. Kateellisena olen katsellut, kun siellä poltetaan  :(
    Mutta niinhän se on, että mikä asia on elämässä juuri nyt pinnalla, niin sen huomaa herkemmin myös ympärillään. Esimerkiksi: Kun aikoinaan olin raskaana alkoi ympärilläni yhtäkkiä jokapaikassa olla vauvamahoja vaikka muulloin en koskaan niihin ollut kiinnittänyt huomiota enkä nykyäänkään niitä sen kummemmin erottele ihmisjoukosta. Samoin, kun työkaverini osti uuden auton, jonka väri oli mielestäni tavallisuudesta poikkeava, aloinkin pongailla liikenteestä juurikin samanvärisiä autoja. En vain aiemmin ollut edes kiinnittänyt niihin huomiota.
    Kun minun tekee mieli tupakkaa ja ajattelen sitä paljon. tuntuu että kaikki ympärilläni tupakoivat. Näen ulkona vain tupakoivat ihmiset. En sitä, että suurin osa ei polta. 

image

• Aloittajan tilanne on tuttu, eli neljän päivän jälkeen saattaa elää motivaation vahvistamisvaihetta ja uhota vieroitusoireita kohtaan.

Raittius on kuitenkin kestävyyslaji, joten näyttävän lähdön sijaan kannattaa panostaa omien resursien kartoitukseen! Olen epäonnistunut kyllin usein lopettamaan nikotiinin käytön, jotta puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä!

On se ihminen melko veitikka, kun tupakkaa pitää käyttää, vaikka kaikki haitat on tiedossa!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.