:Owtf

kuuntelin ihan rauhassa nrjiitä niin joku typerästi lässytäen puhuva syöpä yhdistyksen täti jokal oli sillä lailla kyllä passiivinen tupakointi on paha ja plää plää olin silleen niin kyllä onkin mutta sitten se alkoi puhua todellista paskaa (tai lässytystähän se oli) että kyllä lakia pitäisi muttaa (siinä vaiheessa olin sillä mit ihm sillä suomessa on ihan sika hyvin nämä tupakka lakia asiat verratuna vaikka etelä eurooppaan) Tämän jälkeen se oli että kyllä tupakointi pitäisi kieltää yksityis asunoissa yksityis autoissa sekä parvekeilla WTF mitä ihmettä miksi ei sitten saman tien kieletä koko tupakkaa ja kuka vaan tajuaa että sen kieltäminen työllistäisi tuhansia poliiseja ja todelisuudessa tupakan kulutus vain kasvaisi sillä siitä tulee nuorille kielettyä ja jännitävää ja ne jotka sitä jo käyttävät eivät sitä lopeta eli mikä autistinen ongelma tulla puhumaan radiossa kirjaimellisesti paskaa. Ja muuten itse olen 13v joka ei ole lkoskaan kokeillut tupakkaa niin minäkin tajuan tuollaisen väittämän järjettömyyden.

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2014
    aa ja regesin tälle foorumille sillä radiossa mainittiin tästä en tiedä liityykö se ärsyttävä täti tähän foorumiin mitenkään
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi syyskuu 2014
    Kuuluu tahi ei, nämä sinun kirjoituksesi eivät kuulu tänne.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi syyskuu 2014
    hyvä ettet tupakkaan ole sortunut ja älä sorru!! mut ehkä parempi ettet tänne enää kirjoittele kun tää ei oo lasten kirjoittelu palsta kuitenkaan:)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.