Millä lopetit?

Eli tehdäänpä tämmöinen kysely

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2014
    No ei oikein onnistunut mulla tuo äänestys. Lopetin myös kielenalustabuilla,Nikotiinipurkalla ,imeskely tabuilla 1 mg:n ja 2:n mg:n ja 14 mg laastareilla. Ja todella toimineet,Sekä eukalyptys pastilleilla ja mynthonilla. Mulla jäi mainitsematta ne :oops:
  • vkovko
    editoi marraskuu 2014
    Sama juttu, ei onnistu äänestys. 21mg + 20x 2mg.
  • editoi marraskuu 2014
    Minä kuitenkin äänestin ,mutta mulla jäi vastaamatta 3 kohtaan.
  • editoi marraskuu 2014
    Aluksi hypnoosilla ja nikotiinilaastarilla. Parin päivän päästä luovuin laastarista ja luin "Stumppaa tähän"-kirjan.
  • JuliAnnaJuliAnna Satakunta
    editoi marraskuu 2014
    Täällä sähkötupakka kulkee edelleen nikotiinittomana mukana henkisenä tukena, imeskelytabletit ja sumute ovat mennyttä aikaa :mrgreen:
  • jumaskjumask Salo
    editoi marraskuu 2014
    Ensimmäiset 2kk meni nikotiinilaastareilla, kunnes jätin ne portaittain pois: 24mg 3vk -> 14mg 3vk -> 7mg 3vk -> 0mg. Alussa lainasin myös ystävän nikotiinitonta sähkötupakkaa, sillä hän halusi myös tupakointia vähentää. Tunsin siitä joka kerta huonoa omatuntoa, joten sen lainailu ja polttelu jäi sitten melko nopeasti pois. :)
  • editoi tammikuu 2015
    Nikotiinillisella, kunnon sähkötupakalla pikkuhiljaa. Nyt olen siis jo ilman sähkötupakkaakin.
  • aurooraauroora Lahti
    editoi tammikuu 2015
    Tahdonvoimalla :)
  • editoi huhtikuu 2015
    Champix toimi erinomaisesti, ei tarvinnut edes täyttä kuuria.
  • editoi lokakuu 2015
    Mä olen niiiiiiiiin alussa vasta (4 päivää mennyt)
    1. päivä Champix 0,5mg
    2. päivä Champix 0,5mg
    3. päivä Champix 0,5mg + 3 suihkausta suusumutetta
    4. päivä Champix 0,5mg + useampi suihkausta suusumutetta.
    ...and counting
  • editoi lokakuu 2015
    Stumppaa tähän kirja + kovaa liikuntaa :wink:
  • editoi lokakuu 2015
    Ranla kirjoitti:
    Stumppaa tähän kirja + kovaa liikuntaa :wink:

Näillä minäkin onnistuin lopettamaan kolme vuotta sitten. :lol:

• editoi lokakuu 2015
    Lopetuksen jälkeen Sähkötupakkaa 2 päivää(ei ollut mun juttu), sitten nikotiini purkka ja imeskelytabletteja n. 2-3 pävää, lopetin ne koska en halunnut jäädä niihin koukkuun pidemmäksi aikaa ja tahtotila oli kova vieroittaa itsensä kaikesta paskata pois ja sitten vaan kaikki korvaavat pois ja kovaa kärsimystä ja kärvistelyä ekat viikot ja kunnon hikilenkkejä ja muuta liikuntaa joka auttoi pahimpien hetkien yli. Aina kun teki mieli tupakkaa, niin kaivoin tavallista purkkaa taskusta tai väkeviä pastilleja. Toimi yllättävän hyvin. Kovalla päällä mennään vaikka perse edellä puuhun. :)

image

15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.