Toivottavasti nyt onnistuu.

Nyt ajattelin yritttää savutonta elämää taas kerran. Muutamat yritykset ollu vuosien varrella jotka ei tuottaneet toivottua tulosta. :( Semmoisia parin päivän ja alle viikon lopetus yrityksiä ollut muutamia ja pisin aika täysin ilman tupakkatuotteita ja nikotiini valmisteita olin 6 viikkoa noin vuosi sitten. Olen tupakoinut suunilleen 10 vuotta ekat kolmisen vuotta suunillee 5 sätkää päivässä joskus yli 10 sätkääkin meni ja 7 vuotta aktiivisesti noin 20 päivässä. viikko sitten harkitsin lopettaa sauhuttelun taas ja ajattelin polttaa vähemmän. Ekana päivänä kun vähensin meni noin kymmenen savuketta seuraavana päivänä joku 7 ja parina viimesenä päivänä en polttanut ku yhden per päivä. Nyt neljä päivää ollut savuttomana ja meinaa kyl välillä nii tehdä mieli vetää oikee savut on siitä yli jotenki päässyt kumminkin vaikka miltei kokoajan on kessu mielessä varsinkin jos ei oo justii jotai tekemistä. Välillä pelottaa ku muistelee miten viime kerralla 6 viikon savuttoman kauden jälkeenki tuli älytön himo tupakoida että mitenhän nyt käy, mutta kai sitä vaan pitää uskoa itseensä ja ponnistella. Toki asiaan varmasti vaikutti kun olin silloin vielä ammattikolussa ja suirinpiirtein kaikki luokallani tupakoi nii ei tullutkaan tehtyä opittua tapaa ja muiden kanssa vetään savut tauoilla ja ketään muuta ei innostanut silloin alottaa savutonta elämää vähä niinku kimpassa mun kanssa nii oitas oltu vähä niinku tukena toisilleme siinä samalla viimein sitä sitte ratkes polttaman taas. ei auta ku vaan yrittää nyt. hyvä että saa lukee näitä teidän muiden juttuja nii saa siitä voimaa ja tietää ettei ole yksin tän lopetuksen kanssa. kertokaa omia juttujanne kans tosta lopettamisesta ja yrityksistä ja tsempataan toisiamme jotta nyt tällä kertaa me kaikki onnistuttaisiin. :)

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi maaliskuu 2015
    Tsemppiä savuttomalle matkallsesi.
    Täällä on aivan mieletön määrä kirjoituksia lopettamisesta, oireista ja selviytymisestä.
    Jokos tänne on perustettu Maaliskuun 2015 lopettajat? Jos ei ole, niin perusta. Sitten on mukana samoihin aikoihin lopettaneet kuin sinäkin.
    Mutta terveellistä on lueskella ja kirjoitellakin myös muihin poteroihin.
    Olet yksi meistä lopettaneista, täällä me olemme toisiammekin varten kaikki.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi maaliskuu 2015
    jep. itsellä nuo tupakan himot on vähä ollu sellaiset kun yritän lopettaa nii välillä on päiviä ettei tee mieli juuri ollenkaa ja joskus sellaisia päiviä että ei meinaa kestää mitenkään. itsellä opittu tapa on varmasti se pahin, mutta tähän mennessä on menny iha hyvin vielä. :)
  • editoi maaliskuu 2015
    Vuoden alussa päätin olla polttamatta taas. Otin toiseksi tavoitteeksi minimoida kahvin juontia. Aamulla ja päivällä olen juonut kupillisen teetä. Tuntuu helpommalta olla tupakoimatta, kun voin retkahtaa aina muutaman kerran viikossa juomaan kahvia. Olen siirtänyt huomioni savuttomuudesta kahvin juonnin minimointiin.
    Toinen asia mitä olen pyrkinyt tekemään on oppimaan uusia taitoja. Esimerkiksi uuden kielen opettelu on ollut antoisaa.
    "Kyllä onnistuu" :D
  • editoi maaliskuu 2015
    Itsellä on automaattisesti toi kahvin juonti vähentynyt kun ei polta. tupakointi ja kahvin juonti tullut monesti liitettyä yhteen nyt kun ei juo nii jää sumpitki juomatta useasti. nyt on yllättävän hyvin pysyny tupakka pois mielestä ku vertaa aikaisempiin lopetus kertoihin. :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.