Miten saan tuollaisen "bannerin" jossa näkyy kuinka kauan on ollut polttamatta jms????

Kysymys löytyy otsikosta :)

Viestejä yhteensä

• vkovko
    editoi maaliskuu 2015
    Vastaus ei ole kovin kaukana, katso otsikon "Stumppi tiedottaa" alta.
  • editoi maaliskuu 2015
    En löydä profiilistani mitään tuollaista kohtaa? Johtuuko se siitä että olen mobiilisti?
    Ettei se siis näkyisi tässä...tällasta tää on kun on sormi keskellä kämmentä
  • editoi maaliskuu 2015
    Mobiililla ei saa. Yritin itsekin löytää Silloin kännykällä. Mene kannettavalle tai pöytäkoneelle. Kirjaudu
    klikkaa keskustelu
    klikkaa ylhäältä "profiili"
    Ja sieltä löytyy lopettamis päivämäärä ja paljon savukkeita poltat päivässä:)
  • editoi toukokuu 2015
    Mä sain tabletilla kyllä kaikki näkyviin, mutta ei sitä laskuria mun ekassa postauksessa ainakaan näkyny. :)
  • Ei löydy banneria tupakan aloittamis- ja lopettamispäivästä mistään. Ei vaikka olis tabletilla tai kolmella eri koneella. Kiva olisi ittellekin se tuohon rinnalle saada näkyviin. Jotta onko se totta, että se nortti sammui. Murmur - ikävää. Meni maku koko sivustoon, on niin sekava.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Aloittamispäivää ei saa. Sen voit meille muuten ilmoittaa tai laittaa lisätekstiä bannerin alle.
    Vähän sen kanssa joutuu jumppaamaan, mut yritä nyt vaan ohjeiden mukaan.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Voi jestat. Minä olen vissiin tosi olemattomalla äo;lla varustettu. En löydä minkäänlaista polkua, ei-ei vaikka miten pyörittäis tätä sivustoa, ei pihaustakaan bannerista. :s :s pitää lähteä hermosavuille

• Köh köh,

koitin katsoa mistä bannerin asetukset saa laitettua, mutta nyt en minäkään löydä sitä mistään :s

• Eiku nyt se löyty. Mene ensin pääsivulle https://stumppi.fi/
    ja sieltä profiiliin...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.