Voi ####*+*#^#%%#%#%

Kui voi kärsii näin kauhian kamalast ketutuksesta. Et ku eniten v#^^%#^ kaikki! :evil:
Tupakoinnin lopetus n. 25 vuoden jälkeen. Ilman korvaavia! Kaikki on mahdollista siis! 

Viestejä yhteensä

• vkovko
    editoi huhtikuu 2015
    Täällä saa välillä ketuuttaakkin, kaikki ymmärtää.
  • editoi huhtikuu 2015
    Välillä sapettaa,niin pirusti Krääk :(
  • editoi huhtikuu 2015
    krisu kirjoitti:
    Välillä sapettaa,niin pirusti Krääk :(

Olet ollut jo puolivuotta polttamatta bannerin mukaan? Vieläkö sinulle tulee kiukunpuuskia. En itse muista yhtään koska ne kiukunpuuskat on loppuneet vaikka kolme kertaa olen ollut tupakoimatta puolitoista vuotta minimillään. Tosin silloin on ollut niin onnellinen syy olla ilman, kuin vauva, mutta tosiaan en yhtään muista.

Harmittaa tämmönen pirun rageeminen :evil: äskenki reuhosin ukolle ja sit tuli kamalan paha mieli :cry: kyl niin hermo on herkässä, et voi perkele!
    Tupakoinnin lopetus n. 25 vuoden jälkeen. Ilman korvaavia! Kaikki on mahdollista siis! 

• editoi huhtikuu 2015
    Piti tulla kiromaan päivän päätteeksi. Perkele! On ollu ihan järkky raivo päivä, jos on kyl saatu paljon aikaseksikin, mut olen aivan poikki tätä raivoa ja ketutusta... :evil: saatana! Aaaaaaaaaaaargh! Jo helppas :XD: :wink:

• editoi huhtikuu 2015
    mä niin tunnistan!!! kirjoitin itsekin just paripäivä sit n 50 kirosanaa peräkkäin manaten ne samall aääneen ja tais se sit vähän helpottaa. :P
    :o 27.2.2015 paloi vika rööki!
  • editoi huhtikuu 2015
    Tänään meinas aamupäivällä verisuonet poksahtaa. Nii paljon vitutti kaikki koko maailmassa et perkele. Vitutti sekin, et tämä vitutus tuli taas takasi. :lol: :lol: noh nyt o ehtoo ja se kaik on takanapäi. Toivottavasti huomenna parempi päivä!

• Savu(ton)sammakkoSavu(ton)sammakko Pohjois-Savo
    editoi huhtikuu 2015
    Vittu että on pinna kireellä. Johtuneeko sitten töistä, väsymyksestä vai tupakan lopettamisesta mutta esim. kaupassa välillä jos joku vähän hidastelee niin tekis mieli ottaa niskasta kiinni ja heittää pihalle tai kotona penskojen itku ja kiukkuilu saa semmosen hampaan puremisen aikaan ja turhanpäiväsen ärähtelyn ettei tosikaan :evil:
  • editoi huhtikuu 2015
    Juu, tiedän tunteen. Sitä on kärsimätön ja sit vituttaa se, et on kauhia vitutus, ha ha. Mut joo, justiinsa, et jos joku vaikka hidastelee edessä. Itellä meinas järki lähtee tänään ku oltiin äidin kans ostoksilla.....oi luoja! :lol: :lol:

• editoi toukokuu 2015
    On tää jännää tää lopettaminen. Pari päivää meni ihan kivasti, mutta nyt... Kaikki ok, jos saa olla omissa oloissaan, mutta heti kun joku puhuu mulle jotain... HUH. En tiennytkään että voin olla näin hurja! Riittää, että mies tulee kotiin ja sanoo moi, samantein tekis mieli ottaa pillistä kii.
  • editoi toukokuu 2015
    Se alun raivo on järkkyä. Siis niin järkkyä. :x Suosittelen iltaisin vähän mietiskelemään itsekseen niitä oman raivon purkauksia. Se auttaa käsittelemään harmitusta ja seuraavan päivän raivopuuskat ovat helpommin hallittavissa ja on helpompaa ymmärtää itseään. Kannattaa muistaa myös että siihen raivoon on syy....se perkeleen rööki, ei niinkään ihminen. :evil: Raivo kertoo erittäin hyvin siitä, miten paljon rööki hallitsee meidän kehoa. Huomaatte sen kun se raivo alkaa helpottamaan. :-)

• tommi.84tommi.84 joensuu
    editoi kesäkuu 2015
    Päivä 8 ja tänään iski se kovin vitutus. Kello ei oo edes 7 ja meinannu työkalut ja puhelin muutaman kerran seinään.. Liekö unen puute alkaa vaikuttaa vai mikä.. Aargh!!!
  • vkovko
    editoi kesäkuu 2015
    Vierotusoireita.
  • editoi kesäkuu 2015
    Olen kyl vieläki hieman järkyttynyt siitä raivon tunteesta, jota koin aluksi, huh huh. Onneksi menevät ohi, mutta kyllä välillä vieläkin kuohahtaa, (2,5 kk) mut ei sentään niin paljon kuin alussa. Kestämistä kaikille! Jokainen uusi päivä tuo lisää voimaa. Hauskasta muuten lukea näitä omia olotiloja täältä, näin jälkeenpäin. Et voi kirosanat naurattaa, tosin silloin ei paljon perkele naurattanu :evil: :lol:

• aurooraauroora Lahti
    editoi kesäkuu 2015
    Tänne vaan huutamaan ja kiroamaan, kun siltä tuntuu :P
    Luulen, että jokainen täällä tietää mistä on kysymys ja raivon saa purkaa ihan niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Pääasia, että se helpottaa edes jotenkin.
    Kävin lukemassa noita omia, ekan viikon fiiliksiä vuoden alusta, eivätkä ne vielä ole mielestä unohtuneet muutenkaan. Sitä suuremmalla syyllä olen kiitollinen siitä, että olen tässä nyt savuttomana ja irti nikotiinista.
    Väittäisin, että olo on nyt seesteisempi kuin silloin tupakoivana. Se tupakasta saatu hetken helpotus oli näin jälkikäteen ajateltuna tosiaan vain hetkellinen. Ei mennyt kauaakaan, kun piti jo miettiä röökille pääsyä, oli sitten tilanne mikä tahansa. Sitä oli ikäänkuin huomaamattaan vähän täpinöissään koko ajan.
    Tässä vaiheessa ei enää tarvi miettiä missä välissä kerkiäisi röökille ja mihin sen menisi käryttämään. Ei niitä piilossa kiskaistuja savuja syyllisyyden vaivaamana. Sillä ainakin itselläni loppuvaiheessa juurikin tuo syyllisyyden ja häpeän tunne oli aika merkittävä tekijä lopettamisessa. Ei kukaan järkevä ihminen enää tunge keuhkoihinsa moista paskaa, vaan on kyse vahingollisesta riippuvuudesta. On ihan perusteltua vähän uhota, jos se auttaa irti pääsemisessä :twisted:

-auroora-
  • tommi.84tommi.84 joensuu
    editoi kesäkuu 2015
    hassuu et tuo eka viikko olikin noin helppo. Kaippa se kroppa alkaa tajuu et sitä tupakkaa ei tule.. :D Nyt sit kiristelee.. onneks tää on ohimenevää.. toivottavasti.. :shock:
  • editoi kesäkuu 2015
    Kohta, kohta se helpottaa :) Mä olen ainakin niin hyväntuulinen nykyisin, kunnei se fucking nikotiini hallitse enää. Stressitön olo, vaikka joitakin murheita olisikin.

• editoi kesäkuu 2015
    Kiukkusuonta niin kiristää, ettei meinaa henki kulkee. Kaikki on ollu vinksinvonksin ja mikään ei kelpaa. Laps totes mulle, että ei taija pystyy eikä kykenee olee nätisti tänään kukaan. Huomenna on ihan varmasti parempi päivä.
    Lenkkarit jalkaan ja lenkille puhisee ärtymystä pois (taas).
  • editoi elokuu 2015
    joo toinen savuton päivä ja heti hermo pinnassa... aiemmin käyny vastaavas tilantees kessulla... :evil: ei oikeen ymmärrä ite itseään ja muu perhe vielä vähemmän. :(
  • GhjjgfGhjjgf Helsinki
    editoi elokuu 2015
    Täällä voi purkaa sydäntään. Ei tupakanpolton lopettamista ymmärrä kukaan muu kuin toinen samanlainen.
  • Perkele kun ottaa päähän ###!!!%%. Mä repsahdin polttamaan hyvän alun jälkeen.
    Kerkesin jo aika monelle kehua lopettaneeni :(

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Uskon, että ottaa pattiin! Tuohon auttaa se, että yrität mahdollisimman nopeasti pitä se tupakointi poikki. Sitten ei viekkaritkaan ole niin kovia. Hyvä alkuhan sulla jo oli!
    Etiäppäin, sanoi mummo lumessa. ;)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Uutta yritystä ja vaikka vitutuksen kera ni kyl se helpottaa.....mullakin helpotti aikanaan, kun vaan jaksaa muistaa, että aika kuluu aina ja tilanteet helpottaa. Oli kylläkin pitkästä aikaa yks päivä tässä juuri, jolloin harkitsin röökin hakemista. Olin niin ahdistunut ja tunne oli, että on nikkis. En hakenu kun onneksi aivoissani on edelleen pysynyt järki ja lause, että tupakka ei auta murheeseen! Onneksi aivoihin on rekisteröitynyt se tunne miltä se paska loppujen lopuksi maistuu. Kuinka huono olo siitä vaan tulee. Mitä parit ensimmäiset "muka" helpottavat henkoset mitään ikinä helpottaa? Loppu maistuu paskalle!

• Ihana ketju varsinkin tuo kun mies tulee kotiin ja ...pilliin kiinni
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.