Palautetta antamalla voit vaikuttaa Stumpin toiminnan jatkumiseen.

Stumppi hakee toiminnalleen jatkorahoitusta v.2016 eteenpäin. Palautteenne olisikin nyt ensiarvoisen tärkeää. Arvostamme niin risuja kuin ruusujakin. Palautelomake löytyy Stumppi.fi etusivun vihreästä keskipalkista.

Ystävällisin terveisin,

Stumppi työryhmä

Viestejä yhteensä

• PeTeR-2015PeTeR-2015 Ylä-Savo
    editoi kesäkuu 2015
    Vaikkei täällä kaikki lopun elämäänsä vissiin hengaile, miksei samaa mahdollisuutta toimivalle vertaistuelle sitten tarjoaisi jatkossa muillekin.

Lakkauttakaa jos niin pakkomielle päättömille päättäjille on, mutta älkää odottako ymmärtämystä tai hyväksyntää hölömöilylle.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2015
    Esimerkiksi valmisteiden käyttäjien näkökulmasta korvaushoitovalmisteet eivät ole ratkaisevia tupakoinnin lopettamisen onnistumisessa, sanoo Helsingin yliopiston farmasian tiedekunnassa väittelevä proviisori Terhi Kurko.
    Väitöskirjaa varten analysoitiin mm. yli 24000 keskustelua Stumpin keskustelufoorumilta. Lääkkeitä tärkeämmäksi lopettamisen onnistumisen kannalta nousivat oma voimaantuminen ja pysyvä elintapamuutos sekä lopettamiseen saatu yhteisöllinen tuki.

http: //www.apteekkari.fi/uutiset/vaitos-tupakoinnin-lopettajalle-yksilollinen-tuki-on-laaketta-tarkeampaa.html
    Poistakaa linkistä välilyönti http: jälkeen.

Eiköhän tämän pitäisi vakuuttaa päättäjiä Stumpinkin tarpeellisuudesta keskustelufoorumina.
    Itse koin edellisiin niksapurkkaa käyttämääni lopetuskertoihin verrattuna oleellisena ja lopulliseen savuttomuuteen tähtäävänä apuna juuri foorumin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Tässä keskustelupalstan uusimisessa on ollut kovasti vaikeuksia ja voisi oikeastaan sanoa, että se korjailematon oli parempi kuin tämä uudistettu. Sen vuoksi esitän näin maallikkona harkittavaksi.

Jos Stumpin tietokanta on yleisesti käytössä oleva esim. relaatiokanta, kannattaisi varmaan tehdä kokonaan uusi käyttöliittymä. Tietokanta on tietysti hyvä koittaa säilyttää mahdollisimman paljon entisen kaltaisena, koska siellä on kaikki jo vuosien mittaan syötetty tieto. Mutta, jos tietokanta on joku ns. älykäs tietokanta ja käyttöliittymä tehdään siihen kuuluvalla kehittimellä, lienee parasta vaan koittaa jalostaa sitä.
  • Anteeksi Stumpin työrymä
    Olen tainnut pariinkin otteeseen pyytää, että olisi painike, jolla saisi edellisen käynnin jälkeen tulleet uudet viestit esille.

No sellainenhan tuossa on ja olen sitä käyttänyt jatkuvasti, "Uusimmat viestit". Se on juuri se jota olen toivonut. Joka aamu ensimmäiseksi avaan stumppi sivustotn ja painan tuota. Miksi en ole tätä vaan tajunnut, että tässähän se haluamani painike on.
  • Anteeksi Stumpin työrymä
    Olen tainnut pariinkin otteeseen pyytää, että olisi painike, jolla saisi edellisen käynnin jälkeen tulleet uudet viestit esille.

No sellainenhan tuossa on ja olen sitä käyttänyt jatkuvasti, "Uusimmat viestit". Se on juuri se jota olen toivonut. Joka aamu ensimmäiseksi avaan stumppi sivustotn ja painan tuota. Miksi en ole tätä vaan tajunnut, että tässähän se haluamani painike on.
    Hyvä kun löytyi tuo viimeisimmät viestit-painike! Eipä mekään osattu sitä aikaisemmin opastaa, kun ajattelimme, että toiveena oli jokin muunlainen toiminto... Tässä samalla testaillaan tuota lainauksen toimivuutta.
  • Toimimaton näyttää olevan.
  • editoi helmikuu 2016
    Tämä on vastaus kysymykseen missä olen esittänyt aiemmin, että merkitään haluttaessa klikkaamalla kaikki uudet viestit luetuksi.  Nämä viestit ovat nyt jotenkin sekaisin ja tuo kysymys oli esitetty jollakin toisella palstalla.

En tahdo saada itsekään esille tarkoittamaani aiempaa viestiä muuten kuin selaamalla omat viestit.

Seuraava teksti on kirjoitettu "helmikuu 7"  "Forumin päivitys" Ilmeisesti "Palauteosio", jota ei enää ole. Siellä on tämä teksti.

Ennen tätä päivitystä oli painike, joka näytti edellisen käynnin jälkeen tulleet uudet viestit. Se oli todella hyödyllinen.

Nyt tuota ei ole, mutta on painike "Uusimmat viestit". Se näyttää kaikki jostain päivämäärästä alkaen. Jättää tosin pois ne jotka on jo katsonut. Tästä on enemmän kiusaa kuin hyötyä, koska ei kaikkia halua lueskella. Korjaus vaihtoehdot:
    - Palautetaan entinen tapa eli listataan automaattisesti vain edellisen käynnin jälkeen tulleet
    - Voi merkata poistuessa halutessaan kaikki luetuksi
    - Käyttäjä voi antaa päivämäärän, jonka jälkeen tulleet viestit listataan.
  • Itse kun käytän tuota ylhäällä sinisessä palkissa olevaa "keskustelut" linkkiä, niin siitä pääsee lukemaan viimeisimmät viestiketjutt niin, että tuoreimmin kommentoitu on ylimpänä. Punaisista merkeistä näkee montako uutta viestiä kuhunkin keskusteluun on tullut edellisen käyntini jälkeen. Tosin vielä en löydä kohtaa, josta voisi merkitä kaikki luetuksi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.