Öisin tupakointi

Olen polttanut ennen vain päivällä mutta viimeyönä heräsin ja olo oli outo. Yritin nukahtaa mutta se ei onnistunutkaan. Menin parvekkeelle vähän raikastumaan ja päätinkin siinä sytyttää Coltin ja ai että kun maistui hyvälle. Sen jälkeen nukahdinkin rauhallisesti.

Nyt pelkään että tämä tapahtuu uudestaan ja tästä alkaa yötupakointi kierre. Lopettamisen aika olisi varmaankin. Onko täällä muita jotka heräilevät öisin tupakoimaan?

Viestejä yhteensä

• GhjjgfGhjjgf Helsinki
    editoi syyskuu 2015
    En tupakoi lainkaan nykyään ja en koskaan tupakoinut öisin. Onko se jotenkin ihmeellistä?
  • vkovko
    editoi syyskuu 2015
    Minulla oli samoja "yöaktiviteetteja". Sai taas nukuttua kun oli sauhut kiskaissut.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi syyskuu 2015
    Joskus kun oli stressiä enkä saanut unta, taikka heräsin aamuyöllä, silloin tuli poltettua.
    Varta vasten en muuten noussut polttamaan, vaikka näitäkin tiesin kyllä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi syyskuu 2015
    Täällä myös jos oli stressiä tai unettomuutta niin tuli myös öisin käytyä, tai jos iski paha tupakkayskäpuuska (kirjotetaankohan se noin...?) niin tupakka helpotti... ja tietenki kesäöisin kun oikeen sataa tai ukkostaa niin tupakka huulessa piti ihailla.
  • editoi marraskuu 2015
    Joskus tuli alkuyöstä polteltua, kun valvoi myöhään. (siis silloin kun vielä tupakoin) Muuten ei oo kummempaa kokemusta, mutta nyt olen välillä nukkunut tosi levottomasti ja heräillyt hiestä märkänä. Tätä olen pitänyt vieroitusoireena. Hmph, kestänee aikansa. :roll:

image

• editoi tammikuu 2016
    Heräilen monesti yöllä ja menen tupakalle. Nyt kun on kylmä niin usein jään vessaan tupakalle, joka on saanut hälytyskellot soimaan
    , että aika lopettaa.
  • editoi tammikuu 2016
    Tänne vain Manhattan! Saat tukea ja apua elämäsi parhaaseen päätökseen!
  • HalluHallu Lahti
    editoi tammikuu 2016
    Kyllä sitä tuli öisinkin poltettua, uniapnea + muita unihäiriöitä niin oli aikaa poltella öisinkin :)
  • editoi tammikuu 2016
    Minulla tuli tuo yötupakoinnin kierre.
    Poltin eniten ennen keskiyötä ja vähän sen jälkeen ja sitten heti aamusta monta savuketta.
    Ei muka muuten saanut unta.

Nyt kohta kaksi viikkoa savuttomana ja näin hyvin en ole varmaan ikinä nukkunut..

image

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.