Mie retkahdin!

Lopetin maanantaina ja viime yönä retkahdin.. Tosissaan ottaa päähän.
Minulle sattui niin huono tuuri että viisaudenhammas tulehtunut ja valvotti yöllä..
Argh.. Miksi pitää olla näin tyhmä?

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2015
    Hei Kaisse,
    Nyt vaan sitten uutta yritystä! Särkylääke auttaa kyllä hammassärkyyn enemmän kuin tupakka. Vielä parempi mennä hampilääkäriin.
    Mutta tupakan poltto ei ainakaan auta. Kuten huomaat, ei edes silloin kun vtuttaa. Kas kun meitä eroon pyrkiviä vtuttaa vielä enemmän polttaminen kuin polttamattomuus!
    Tsemppiä! Ethän sytytä enää tänään?
  • editoi marraskuu 2015
    Ei en sytytä. Olen käynyt hammaslääkärissä ja saanut lääkkeet..hemmetin huono tekosyy siis vaan oli.
  • editoi marraskuu 2015
    No hienoa! Joskus sitä vaan kompastutaan kuin muinoin Lasse Viren kymppitonnin juoksussa. Muista: hänkin nousi vaan ylös ja kipitti ekana maaliin! Palkinto sinuakin odottaa: savuttomuus!
  • editoi marraskuu 2015
    Tsemppiä Kaisse!
    Minäkin oon retkahtanut ainakin 4 kertaa ja aina harmittaa. Mutta aina on myös mahdollisuus yrittää uudestaan. Mun kohdalla ainakin lopettaminen on vaatinut monta yritystä ja paljon mietiskelyä sekä "aivotyöskentelyä" siinä välissä. Nyt on mennyt melkein kolme viikkoa kohtuullisesti, mutta välillä peikko lymyilee nurkan takana.
    Älä oo liian ankara itsellesi.Kuulostaa ehkä huuhaalta, mutta mä oon nyt höpissy koko ajan rakkaudesta ja lempeydestä itseä kohtaan.:D Sillä oon pärjänny aika hyvin. Vaikee selittää...

image

• editoi marraskuu 2015
    Mie yöllä valvoin ja kiristelin hampaita. Oikeasti ei edes haluttanu tupakkaa, piti vaan mennä tyhmäileen tolleen.
    No ehkä en nyt jää maahan makaamaan vaan jatkan tätä savuttomana oloa. Ostan tänään itselle herkkuja ja nautin illasta
  • hippaheihippahei Varsinaisesti-Suomi
    editoi marraskuu 2015
    Oikea asenne. Tapahtunut mikä tapahtunut, ja ruotuun paluu :D . Nostan todellakin hattua, jos retkahduksen päätteeksi jatkaa savuttomuutta (kuten siis tulisi tehdä), minä olen niin selkärangaton, että jos retkahdan, retkahdan vuosiksi.
    Tsemppiä eteenpäin :D
  • editoi marraskuu 2015
    En ole polttanut sen jälkeen taas. Vieläkin harmittaa
  • editoi marraskuu 2015
    Siis en ole polttanut ollenkaan, sen retkahduksen jälkeen.
    Oma heikkous ärsyttää, että pitikin sortua.
  • hippaheihippahei Varsinaisesti-Suomi
    editoi marraskuu 2015
    Unohda se retkahdus. Olet näemmä ruoskinut itseäsi jo aivan liikaa. Nyt vain otat tuon oppina, ja seuraavan kerran retkahdus jää väliin, koska et halua ruoskia itseäsi :D .

Postiivinen asenne kehiin: retkahdit, mutta selvisit voittajana, koska olet edelleen täällä :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.