Taas retkahdus

Vaikeaa on tämä lopettaminen. Olin ollut taas kaksi päivää tupakoimatta, kun eilen heti repsahdin. Kotona oli pari siideriä ja siihenhän kuuluu tietysti myös tupakka. Nyt on huono mieli, taas aloitettava alusta. Ja mulla näitä alusta aloittamisia on paljon. :cry:

Viestejä yhteensä

• editoi joulukuu 2015
    Älä masennu. Uutta matoa koukkuun vaan :thumbup:

Enemmän varmaan potuttaisi jos olisit jo ollut kerennyt olemaan useamman kuukauden tai vuoden polttamatta ja sitten oisit ratkennut.

Nyt vaan kova päätös ja asenne kohdilleen niin onnistuu kyllä.

Tsempit :)

image

15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more

• vkovko
    editoi joulukuu 2015
    Näin juuri, uutta lopetusta kehiin.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi joulukuu 2015
    Vaatii usein monta lopetuskertaa, ennen kuin jotenkin aukeaa itselle se oma tapa lopettaa ja ajatella lopettamista.
    Kait jotenkin on sit kypsä lopettamaan, jos nyt voi niin sanoa.
    Mahdollisimman nopeasti yrität kerätä itses uudelleen. Ajattele, et retkahdus olikin vain mielenkiintoinen oppimiskokemus, ei maailman loppu.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• HalluHallu Lahti
    editoi joulukuu 2015
    Helpottaa lopettamista aika tavalla jos laittaa ns korkin myös kiinni, joksikin aikaa, muutamaksi viikoksi.
  • mikajavamikajava Turku
    editoi joulukuu 2015
    Minulla taas ainakin tässä alkuvaiheessa viini/wiski huikka vie pahimman tupakan tuskan pois :oops: kohta vieroitushoitoon viinasta :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi joulukuu 2015
    Useimmilla on kiinteä suhde alkon ja tupakan välillä. Itse en uskaltanut nauttia alkoa pariin kuukauteen juurikaan.
    Pöydän kulmalla ehkä joskus siivouspäivä olutpullo, josta vauhdissa siemaisin. Pöydässä istumista lasin ääressä en voinut ajatellakaan. Mut jokainen tietää itsensä.
    Lopettamisen jälkeen on alkon ottaminen vähentynyt muutenkin melko paljon.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• HalluHallu Lahti
    editoi joulukuu 2015
    Ok :D kuulostaa vaaralliselta, eikä oikein sopis töissäkäyvän arkeen :)
  • mikajavamikajava Turku
    editoi joulukuu 2015
    Joo.. voi haitata vähän työn tekoa, onneksi töihin vasta 4.1 jos pahin on jo silloin takana.
  • HalluHallu Lahti
    editoi joulukuu 2015
    mikajava kirjoitti:
    Joo.. voi haitata vähän työn tekoa, onneksi töihin vasta 4.1 jos pahin on jo silloin takana.

Jees tsemppiä kovasti :)
  • editoi tammikuu 2016
    Lopetin 1.1.2016, ratkesin polttamaan yhden viikonlopun ja 18.1 lopetin uudelleen ja nyt en ole ratkennut. Ei se kerralla onnistunut mullakaan. Valitettavasti. Käytän inhalaattoria ja nikotiini-imeskelytabletteja
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.