Repsahdin. Ahdistaa!!

En kestä itseäni. Hienosti olin polttamatta yli kuukauden, ja olin jo omaksunut savuttomuuden. Sitten maistoin savua, jonka jälkeen poltin koko viikonlopun entiseen malliin. En halua polttaa ja tiedän pystyvän siihen, mutta muistan kauheat vieroitusoireet, jotka iskivät alussa minulle todella pahoin. Ei tupakanhimoa, vaan totaalinen unettomuus ja järjetön ahdistus, aivosumu, masennus etc. Nyt mulla on todella tiukka ja keskittymistä vaativa paikka elämässäni, ja makaan sängyssä itku silmässä että mitä on tullut tehtyä. Onko jollakulla repsahtajalla tietoa siitä iskevätkö viekkarit yhtä pahoina kuin alussa?? Itken valmiiksi sitä ahdistuksen määrää mikä minua taas tämän kirotun aineen takia odottaa.. vai odottaako? Nikotiinivalmisteita en ole käyttänyt, enkä haluaisi. Mutta viikon päästä minulla on ehkä elämäni suurin tilaisuus, jossa minun on loistettava, ja pelkään että se menee pyllylleen odotettavissa olevan kurimuksen takia.. auttakaa! Ovatko vieroitusoireet yhtä pahat??

Viestejä yhteensä

• editoi tammikuu 2016
    Juuri siksi vähennän, kokeile sinäkin.

Tiukat paikat aiheuttaa ton repsahtamisen.

Kyllä vierotusoireet helpottaa, minulla viimeksi 2 pv lopettamisen jälkeen.

Tasaannu ja tee vähentämis ohjelma, eli 50 % pois ja pidä se 6 vko. Sitten pikkuhiljaa vähemmän.

• editoi tammikuu 2016
    Ootko huuhko jo päättänyt milloin on lopetuspäivä :shock: Vai onko vielä salaisuus :)

image

15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 2016
    Minä en suosita vähentämällä lopettamista, koska olit jo niin pitkään ollut ilman tupakkaa.
    Täällä on havaittu se, että mitä nopeammin lähtee uuteen lopetukseen, sen pienemmät ovat vieroitusoireet.
    Ei kun etiäppäin, sanos mummo lumessa :lol:
    Voimia, sosua ja kärsivällisyyttä!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi tammikuu 2016
    En ole vielä päättänyt, ohjelma kerrallaan eteenpäin.
  • editoi tammikuu 2016
    Uutta yrityatä vaan. Ja ole itsellesi armollinen, äläkä syyttele repsahtamisesta hirveesti. Mullakin vasta neljäs kerta onnistui. Päätä lopetuspäivä tarkasti, vaikka vasta sen tapahtuman jälkeen, jonka mainitsit. Tee itsellesi selvöksi, että viekkarit voi olla vaikeita, mutta niistä sisulla selviää ja lopussa kiitos seisoo. Suosittelen kyllä käyttämään korvaavia. Itse käytin inhalaattoria. Sai nikotiinia ja käsille totuttua työtä. Kalliita ovat, mutta maksaahan se tupakkakin. Tsemppiä, kyllä se onnistuu.
    Thh
  • editoi tammikuu 2016
    Joo, melisa ja bomita puhuu molemmat kyllä asiaa. Oon melisan kanssa aika samoilla linjoilla tuon lopetuksen suhteen, mutta jos saa tuolla tavalla onnistumaan niin hyvä niin :thumbup:

Bomitalle 1 vuoden Onnittelut :)

image

15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more

• Onnea koitokseen. Tai toisaalta onnella ei ole mitään tekemistä tämän prosessin kanssa. Tahto on se mikä ratkaisee.
    Minä henk.koht suoraan sanottuna kokeilin vain lopettamista, mutta en vain pystynyt antamaan periksi. Pienoinen hairahdus toki sattui alkumetreillä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.