Päätös tehty, nyt alkaa päätöksessä pysyminen!!!!

2»

Viestejä yhteensä

• EpskuEpsku Porvoo
    editoi syyskuu 2007
    Hmm.
    Minä olen vielä tässä vaiheessa pystynyt käyttämään nuo levottomuus kohtaukset hyväksi tekemällä asioita joita olen siirtänyt aina jostain
    syystä eteenpäin, toki se vaatii hetken tiiviin keskittymis yrityksen.
    Tänään sain jopa siivottua vaatekomeron mikä oli sen näköinen että
    siellä on tosissaan jotku "villakoirat" pitänyt omia juhliaan siivoamatta jälkiään
    ja jälkeläisiä :D

Telkkarista tulee aina jotain kivaa, nimim. "jäänyt koukkuun BB:hen" :shock: Lasken tämän osaksi vieroitusoireita tupakast, koska olen vakaasti harkinnut ostavani sen nettipalvelu sydeemin loppuajaks :P :P

Ei muuta kuin hirmuisesti tsemppiä loppuillalle sulle :thumbup: :thumbup:
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Typerää kun mielessä on, että eikö sitä voisi sen viimeisen tupakan polttaa. Mutta kun mie olen polttanut noita viimeisiä tupakoita ihan tarpeeksi. Sen taas tietää, että jos tohon myöntyy, niin tupakkaa tekee sitten kahta kauheemmin mieli vartin päästä.... *hengittää syvään* Että ihmisen mieli on sitten typerä. Miks aivoilla on alitajuinen tarve koittaa pettää itseä?

*kaivaa inhalaattorin esiin ja alkaa hengittelemään nikotiinihöyryä, jos vaikka menis levottomuus ja idiootti ajatukset ohi.*
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Hande kirjoitti:
    Jokohan ne muijat sai siellä laavulla ja/tai saunalla jotain aikaiseksi; aina niin vaikea vastata näihin asiapitoisiin viesteihin. Tuo ylläpitokaan ei sitte vaan kirveelläkään avaa meille huuhaa-pöllöille omaa lokeroa vaan joudutaan häiriköimään täälä vakavissaan liikuvien immeisten kiusana.

--- ja taas h ---

Minusta on tosi hauska lukea teidän "huuhaa-pöllöjen" juttuja! Itse en valitettavasti samaan kykene, olen liian kuivakka ja asiapitoinen. Luulen kuitenkin, että huumori kukkii parhaiten näiden "normaalien" viestiketjujen sisällä tilannekomiikkana ja mielikuvituskomiikkana. Jos tänne perustettaisiin varsinainen huumoriosasto, se voisi olla teennäistä? Tai jos jutut vielä tästä parantuisivat, niin alkais jo vatsalihakset olla tosi kovilla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Kiitti vaan teille hauskuttajille ja piristäjille.

Ja Marikatti, tsemppiä sinulle kovasti :thumbup: . Olet näköjään selvinnyt vaikeuksista, jotka ovat paljon suurempia asioita kuin tupakasta luopuminen. Itsestä tuntuu tosi tyhmältä, että piti polttaa 22 vuotta ennen kuin pystyi lopettamaan. Kun olet vielä nuori, niin kannattaa lopettaa jo nyt. Vapaana on hyvä elää! Ja kannattaa tosiaan lukea Carrin kirja. Se auttoi itseäni tosi paljon. Ja listaa lapulle tuoakoinnin lopettamisen hyvät puolet ja tupakoinnin "hyvät" puolet (onko yhtään). Sitten pidät lappua lompakossa tai jossain, missä se on aina saatavilla, ja kertaat asioita vähän väliä. Onnea ja tsemppiä lopettamiseen ja onnea uudesta ekasta päivästä!
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos Läppä sulle kannustuksesta. Nyt on toka päivä menossa, ja on niin HEMMETIN VAIKEAA.... Mutta en aio sortua. Olen tänään jo moneen kertaan kaivanut lompakon esiin, napannut avaimet kouraan ja meinannut lähteä kiskalle, mutta sitten on mieli kuitenkin muuttunut. "Otanpa mielummin kulauksen simaa, se maistuu paremmalta". En siis ole kiskalle vielä kipaissut, enkä varmaan kipasekaan, kun kerran olen niin moneen kertaan tänään jo tehnyt kieltävän päätöksen... Eli tää on tällasta taistelua ollut tämä päivä...

Mutta olen jotenkin päättäväisempi kuin aikaisemmin. Yleensä olen sortunut heti kun tulee näin vaikeaa... Olen sortunut helpommastakin...

Koko ajan on vaan mielessä, että saispa sauhut. Tämä on todella, todella, todella vaikeaa. Mutta hetki kerrallaan. Välillä menen tänään minuutti kerrallaan, välillä vartti kerrallaan, mutta kuitenkin huomaan koko ajan, että aika vaan kuluu eteenpäin..
  • JemppaJemppa Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Unohda se kioski nyt vain kun noin hyvä tsemppi on päällä :D! Hetki kerrallaan ja joka päivä olo helpottuu!
  • editoi syyskuu 2007
    Moikka tännekkin taistelupaikkaan :mrgreen: Kyllä sä Marikatti oot aika kova, kun sait uudelleen ittees niskasta kiinni!! Ei ole lipsumisen jälkeen helppo homma.. tiedän.. :oops: Ja mulla nyt siis on puoltoista kuukautta takana.. Helpommalla pääsee, kun ei vedä yhtäkään.. ei tarvi haukkua itteensä... menin jo melki rikki. Tyhjää on, mutta kyllä se siitä täytyy iloksi tämäkin muuttua 8) Pirusti tsemppiä.. mä oon tehny latua... tuu peräs.. 8)
    editoi syyskuu 2007
    Pitää Tuide toivoa, ettei tässä välissä kerkee hirveesti lunta tuiskuttaa, tai ei oo valmiista ladusta tietoakaan. Mutt eikös nykyään oo jotain sellaisia latukoneita, soittelen sitte vaikka sellaisen apuun. :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Heh.. mä oon tän asian kans tota hiekkatietä menny hiihtäen vanhat puusukset jalas ilman lunta.... keli ku keli... kaikki käy 8) Ja rinki sitä ilmastointiteippiä pään ympärillä, ettei pää hajoo hiihtoreisulla :wink: :shock: Vähä pitoa suksen pohjiin, ettei lipsu.... :x :roll: 8)
  • editoi syyskuu 2007
    Läppä kirjoitti:
    Hande kirjoitti:
    Jokohan ne muijat sai siellä laavulla ja/tai saunalla jotain aikaiseksi; aina niin vaikea vastata näihin asiapitoisiin viesteihin. Tuo ylläpitokaan ei sitte vaan kirveelläkään avaa meille huuhaa-pöllöille omaa lokeroa vaan joudutaan häiriköimään täälä vakavissaan liikuvien immeisten kiusana.

--- ja taas h ---

Minusta on tosi hauska lukea teidän "huuhaa-pöllöjen" juttuja! Itse en valitettavasti samaan kykene, olen liian kuivakka ja asiapitoinen. Luulen kuitenkin, että huumori kukkii parhaiten näiden "normaalien" viestiketjujen sisällä tilannekomiikkana ja mielikuvituskomiikkana. Jos tänne perustettaisiin varsinainen huumoriosasto, se voisi olla teennäistä? Tai jos jutut vielä tästä parantuisivat, niin alkais jo vatsalihakset olla tosi kovilla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Kiitti vaan teille hauskuttajille ja piristäjille.

Ja Marikatti, tsemppiä sinulle kovasti :thumbup: . Olet näköjään selvinnyt vaikeuksista, jotka ovat paljon suurempia asioita kuin tupakasta luopuminen. Itsestä tuntuu tosi tyhmältä, että piti polttaa 22 vuotta ennen kuin pystyi lopettamaan. Kun olet vielä nuori, niin kannattaa lopettaa jo nyt. Vapaana on hyvä elää! Ja kannattaa tosiaan lukea Carrin kirja. Se auttoi itseäni tosi paljon. Ja listaa lapulle tuoakoinnin lopettamisen hyvät puolet ja tupakoinnin "hyvät" puolet (onko yhtään). Sitten pidät lappua lompakossa tai jossain, missä se on aina saatavilla, ja kertaat asioita vähän väliä. Onnea ja tsemppiä lopettamiseen ja onnea uudesta ekasta päivästä!

Läppä hei, kyä kuivakat ja asiapitosetki viestit kelepaa. Itte oon oikeesti kaikki tylsin kaiffari tuola kylillä, mutta mitäsevväliä. Anna palaa vaan. Siis ei 'palaa' vaan palaa. Ja hei, lue ihmeessä se Carrin kirja. Ja parikin kertaa.

---hande---
  • editoi syyskuu 2007
    Ja mun luetunymmärtäminen taas.... Mä teen semmoset ladut kato... ettei ne mee lumisateessa umpeen!!! Lumi sulaa niihin.... on niin kuumat ladut... 8) Höyry vaan nousee... kyllä sä ne näet.. kattot vaan kaikilla kolmella silmällä... 8) :mrgreen: :lol:
    editoi syyskuu 2007
    Tuide, onko joku positiivinen myötävaikutus, ku lopettaa polttamisen, että kasvaa kolmas silmä? Mie oon aina ihmetellykii, ett miks joillakii on kolme silmää, mutt nythän se selkis. Ne on lopettanu tupakanpolton! :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Eiku siis Läppähän sitä Carria suositteli noille kateille. Sori, harittaa välillä pahemman kerran. Ja siis suosittelee kirjaa kaikille handekin.

---h---
    editoi syyskuu 2007
    Hande kirjoitti:

Läppä hei, kyä kuivakat ja asiapitosetki viestit kelepaa. Itte oon oikeesti kaikki tylsin kaiffari tuola kylillä, mutta mitäsevväliä. Anna palaa vaan. Siis ei 'palaa' vaan palaa. Ja hei, lue ihmeessä se Carrin kirja. Ja parikin kertaa.

---hande---

Ethän sie mikään tylsä oo, et vaan ite tajuu huumorias. Ei se mitää, en miekään aina tajuu itteeni.

Ja on se hyvä puhuu välillä asiaaki. :wink:
  • editoi syyskuu 2007
    Kröhöm... ei tupakinpoltonlopettaminen vaikuta niiden silmien lukumäärään... vaan... verenkierto voi kaikissa kyllä vilkastua... (se yks on p*rs-silmä... :oops: ) 8) :lol: Ainakin täällä meilläpäin sitä jotkut sillä nimellä kutsuu... :oops: :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    Just just. :oops: Jotkut ihmiset kyl tuntuu ain vaan JUST SILLÄ silmällä kattovan, välil iteekin nousee pers edellä sängystä... (ei vääräl jalal, vaa pers eellä)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    No nyt vasta luin tämänkin ketjun. VOIHAN PASKA!!!!!!!

Halit, energiaa, voimia, iloa ja aurinkoa ja kaikkea kivaa, pysyhän kamu nyt savuttomalla tiellä!!
    editoi syyskuu 2007
    Kiitti kiitti Katja, nyt on taas pikkasen helpompaa, mutta tossa päivällä kyllä väännettiin kättä nikkispirun kanssa. Mutta ku ei oo se raukka ees käyny salilla niin kyllä tällänen tyttönen sen päihittää! :wink:

On tää tällasta, ei voi ku ihmetellä tätä elämää... Oikeasti kun ajattelee, niin ei tupakoinnin lopettamisen pitäis olla ongelma eikä mikään kaiken menneen jälkeen, mutta jotenkin tää vaan on niin vaikeeta.

Muistan muuten, kun tässä kävin iskän haudalla joskus, niin poltin tupakkaa, ja mua kyllä hävetti. Ajattelin siinä, että on se kumma kun pitää isäukon haudallakin polttaa, vaikka isä oli mulle sanonut kun olin pikkukersa, että älä sitten ikinä ala polttamaan... Hävetti olla siinä isän haudalla tupakki suussa...
  • editoi syyskuu 2007
    Marikatti kirjoitti:
    Kiitti kiitti Katja, nyt on taas pikkasen helpompaa, mutta tossa päivällä kyllä väännettiin kättä nikkispirun kanssa. Mutta ku ei oo se raukka ees käyny salilla niin kyllä tällänen tyttönen sen päihittää! :wink:

On tää tällasta, ei voi ku ihmetellä tätä elämää... Oikeasti kun ajattelee, niin ei tupakoinnin lopettamisen pitäis olla ongelma eikä mikään kaiken menneen jälkeen, mutta jotenkin tää vaan on niin vaikeeta.

Muistan muuten, kun tässä kävin iskän haudalla joskus, niin poltin tupakkaa, ja mua kyllä hävetti. Ajattelin siinä, että on se kumma kun pitää isäukon haudallakin polttaa, vaikka isä oli mulle sanonut kun olin pikkukersa, että älä sitten ikinä ala polttamaan... Hävetti olla siinä isän haudalla tupakki suussa...
    EI sitä tupakoidessa ajatellut yhtään,missä tupakoi :evil:.Mua kans hävettää,kun ajattelen,missä meikäläinenkin tuprutti,mut onneks näin ollaan jälki viisaita edes :wink: En oo isäni haudalla tupakoinut,mut hautausmaalle mennessäni aina ja sit takaisin tulles taas :evil: Ei minkäänlaisia tapoja ollut ennen. Ja autossa tupakoitiin,ei kyllä lasten aikana,mut voi kauhee,mille auton ja meidän on pitänyt haista :mrgreen:. Voimia Marikatille :lol: :lol: :lol:
  • KattiKatti Kirkkonummi
    editoi syyskuu 2007
    Marikatti älä lannistu. Katit ovat kovia yrittämään ja sitkeitä. Minulllakin on tämä sessio kolmas kerta tänä vuonna. Tätä aion kyllä jatkaa. Jos kompastuu, niin sitähän nousee ylös. Tässä sama juttu, uutta yritystä putkeen. Repsahduksesta pitää ottaa oppia. Minäkin hyvä sanomaan - en edes kehtaa sanoa kuinka monta kertaa aikaisemmin olen yrittänyt lopettaa. Tsemppiä sulle ja iso repullinen sisua sekä hellä hali. Paijaukset kisuille.
    editoi syyskuu 2007
    Meitä sisukkaita katteja on täällä foorumilla aikas paljon, ihan katti katteja ja sitten vielä niitä, jotka on luonteeltaan katteja! :wink:

No, oli pakko tulla tänne vielä katsomaan viestit läpi, kun en unta saa... Suututtaa.... Kai mie stressaan huomista päivää, että miten pärjää kun pitäis olla ihmisten seurassa ja vielä koulussa... :roll: Ja muutenkin menee aina noi yöunet kun lopettaa tupakoinnin, mutta kai se tästä sitten tasoittuu...
  • editoi syyskuu 2007
    Huomenta sinne mustamakkaramaahan 8) Täälläkin aamu koittanu... TÄSTÄ TULEE HYVÄ PÄIVÄ :shock: (???????) :mrgreen: tsemppiä .....................
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi syyskuu 2007
    toivottavasti tämä päivä on siulle hyvä päivä :) tsemppiä! :thumbup:
  • möksymöksy Pohjois-Savo
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :) Voimia ja tsemppiä ...

Mulla oli eilen illalla vaikeeta ..tuntui ihan --> :shock: silmät pullistuvan päästä kun iski mieliteko. Ja muutamana yönä on uniinkin tullut tuo pään räjähtämistunne :roll:

Mutta eikun sisua vaan vaikka kuinka ois vaikea olotila ..kyllä nämä tästä helpottuu aikaa myöten ja vielä koittaa sekin päivä ettei tupakkaa muista edes ajatella :)
    editoi syyskuu 2007
    Kun koittais se päivä pian, jolloin ei edes muista tupakkia ajatella. Tai ei se ajattelu mitään, mutta ettei tekis sitä mieli.... (olenvahvaolenvahvaolenvahva)
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppistä vaan Marikatti uuteen yritykseen :thumbup:
    Aika monella meillä varmaan ollut näitä lopetysyrityksiä enempi ja vähempi, mutta tarpeeksi kun harjottelee niin lopulta onnistuu :)
    Miullakin olis jo yli kuukausi täynnä ilman yhtä lipsahdusta reilu kaksi viikkoa sitten.Mutta silloin päätin, että se OLI viimeinen lipsahdus tässä elämässä :D Ja vahva tunne siitä että todella näin on. Nyt se on loppu.
    Kyllä sinäkin sen :twisted: onnistut selättämään, tsemppiä siihen :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Ollut toisaalta vaikea päivä toisaalta ei... En tiedä... Ei ole ollut niksoja juuri ollenkaan, mutta hinku tupakille on ollut kova... Se tapariippuvuus on nostanut päätään taas. Mie selviän paremmin, kun on kovat niksat, sillon tietää mitä varten taistelee, mutta kun on kunnossa, niin sitä ajatellee sauhuja vaan, että olis kiva mennä vähän sauhuttelemaan... Outoa. Mie oikeasti sorrun kaikista helpoiten, kun ei ole niksoja, mutta on tylsää...

Niksat jotenkin muistuttaa, että tälle on joku syy...
    editoi syyskuu 2007
    Niin joo, sen verran pitää tuohon lisätä, että en siis ole polttanut tänään, on vaan ollut tupakka koko ajan mielessä. :roll: En ole saanut oikeen mihkään keskityttyä kun on ollut sellainen eipäsjuupaseipäsjuupas-olo koko päivän... :roll:
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Tsemppiä Marikatille, möksylle, Tupulle ja muille! Se on alussa vaikeaa ja voin sanoa suoraan, että V**TUMAISTA, mutta kuten olen aiemminkin kirjoittanut, OIKOTIETÄ EI OLE. On vain oltava polttamatta niin kauan, että himo vähenee. Jos poltat yhdenkin, se roihauttaa kytevän hiilloksen liekkeihin ja himo on taas entistä suurempi.

Kyllä se ihan oikeasti vielä iloksi muuttuu!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Eikä se lopunikää pyöri koko ajan mielessä. Ihan taatusti...

Se oli mulla varmaan vaikeinta kun tuntu että ihan tauotta ajattelee kessuja. Nyt saattaa mennä päiväkin ettei oo mielessä vaikka stumpissakin hengailee niin ei sitä fyysistä tupakkaa ajattele ollenkaan.

Tsemppiä tällekin päivälle !!
    editoi syyskuu 2007
    Ensin kun heräsin, ajattelin mielessäni että onpa helppo aamu, kun ei ollut niksoja minkäänlaisia, mutta kummasti ne sitten hiipi jostain nurkan takaa... Mutta ensimmäinen puolituntia oli helppo kuitenkin. Positiivista.

Ja minulla ei ole aamulla enää ensimmäinen ajatus, että tupakalle! vaan että kahvia! Mutta aika nopeesti sitten tulee kuitenkin mieleen se tupakkakin sitten...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.