Villeriinan 5. vuosi on käynnistynyt

Heipat, 
piti kirjautua koko systeemiin uudelleen, kun oli vanhan s-postinkautta tehdyn tilin salasana vanhentunut ja en käytä sitä enää. Aloitin savuttomuuden apunani tämä sivusto 28.2.2012 eli 5. vuosi savuttomuutta jo meneillään. Tämä oli silloin niin tärkeä tuki minulle, vaikka en itse kovin tunnoistani kirjoitellutkaan. Mutta muiden kokemuksien lukeminen auttoi pysymään päätöksessä. Hienoa, että tämä sivusto on olemassa... en usko että poltan savukettakaan enää elämässäni. Ei tee enää mieli.... Onnea kaikille päätöksessään pysyneille, ja kaikille aloittaneille ja kaikille uudelleen savuttomuuden aloittaneille. Tämä on elämänne paras päätös! Tai ainakin se oli sitä minulle, sain elämäni takaisin. Kiitos Stumppi.fi <3 Nähdään varmaan taas muutaman vuoden kuluttua!

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Oikein <3 -melliset onnitteluni neljästä vuodesta.
    Käytkös vielä Konkarien linjastossa heittämässä HEP-huutosi onnistuneesta lopetuksestasi.
    Tiedätkö, näillä on suuri merkitys uusilla lopettjille. Että näkevät vanhojen stumppilaisten tulevan kertomaan, että ovat pysyneet savuttomina.  Moni kuukausia jopa vuosiakin savuttomana ollut lopettaja häipyy täältä, eikä kukaan tiedä, kuinka on käynyt. Onko onnistunut vai epäonnistunut. No, tietty se on jokaisen oma asia, mut foorumille sillä olis merkitystä, kun tulevat kertomaan. Niin kuin sinä nyt. Kiitos siitä!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitoksia onnitteluista Melisa  <3. Toki käyn Hep huudon laittamassa. On tämä sivusto mielessä ja suosittelen aina kaikille ystäville, jotka harkitsevat tai ovat juuri lopettaneet. Ja tykkään facessa. Aktiivia minusta ei varmaan tule, mutta yritän käydä katsastamassa sivustoa aina silloin ja tällöin :) Enkä unohda, mikä merkitys tällä on minulle ollut.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Just näin! Kävin laittamassa sulle kukkasten kera onnittelut Hep-poteroon :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.