Ostin tupakkaa

:oops:

Eli kävin tänään kaupassa ja ostin askin tupakkaa ja siinä tavaroita pakatessani tajusin että ei helvetti..mitä mä tein..eikun aski kassiin ja menin autoon mietin mitä hemmettiä teen tälle tupakka askille jota minun ei todellakaan ollut aikomus ostaa vaan aivan automaattisesti painoin kassalla nappia jossa oli smart askin kuva :mrgreen:

No minäpä fiksuna tyttönä heitin 5,30e roskikseen ja päätin olla seuraavalla kerralla tarkkaavaisempi kassalla mitä nappeja painelen :D

6pvää olen nyt ollut polttamatta.

Minkähän hemmetin takia mä en palauttanut askia kauppaan jos oisivat olleet ymmärtäväisiä kun olisin selittänyt tilanteen,ettei ollut tarkoitus ostaa vaan vahingossa painoin nappia.. :oops:

Viestejä yhteensä

• Rita_2Rita_2 Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa, noin sitä pittää!! :lol: :lol:
    Ei ollut hukkaan heitetty, tsemppiä myös jatkoon!
  • editoi syyskuu 2007
    Hienoa Inkku78 tuo osoitti, että olet todella lopettamassa . :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Mulla meinas myös kaupassa automaattisesti sormi lähestyä sita tupakkanappia. Onneksi sain jotenkin hillittyä itseni. :) Mutta HYVÄ kun heitit sen pois! Minä en voinut heittää tupakoitani pois, annoin ne naapurille, joka uskollisena sitten hävitti ne kaverilleen eteenpäin. :)
  • Inkku78Inkku78 Harjavalta
    editoi syyskuu 2007
    Juu tosi mielellä olen liikenteessä ja kertaakaan ei käynyt mielessä että oisin sen askin avannut.

Huomaa kuinka sitä on tavat syvään pinttyneet kun ei TAJUA ostavansa tupakkaa vaan sen vaan ostaa.
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Niin se on, että tavat pinttyy. Minua suututtais, jos menisin ostamaan tupakkaa nyt, kun on just viis euroa rahaa, ennen kuin tiistaina tulloo lissää. Tuhlasin rahat tuohon malliin, ostin kaapit täyteen ruokaa, niin ei oo varaa ostaakaan tupakkaa. Säästän nuo rahat simaan. :mrgreen: Mutta kyllä sulle vielä joskus tulee sellainen olo kaupas, että et ees huomaa mitään nappilootaa, joka syöttää tupakkiaskeja.
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi syyskuu 2007
    :lol: :lol: :lol:
    muistuipa mieleen, kun alkumetreillä kaveri soitti että tua tullessas tupakkiaski-no mie kilttinä tyttönä työtä käskettyä....JA VOI ETTÄ OLI NOLO-OLO KU heitti askin hihnalle....ja sitte raapotti sitä askia etusormen ja peukun välissä ku rotanraatoo.....ja vielä mietti ett jos joku NÄKEE :shock: :lol: :XD:
  • Inkku78Inkku78 Harjavalta
    editoi syyskuu 2007
    :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    HUPS :x.Miten siin sillai kävi :mrgreen:.Onneksi oot noin vahva ja tietysti heitit sen roskiin :lol: Onnea melkein viikosta :thumbup:
  • editoi syyskuu 2007
    Heitän tähän väliin vähän MUSTAA huumoria:

Oisit rahat säästänyt kun oisit ne tupakat myynyt jollekin alaikäiselle teinille..! :D <3 Musta huumori <3
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Aivan loistavasti toimittu, Inkku :thumbup: . Onnea ja tsemppiä sinulle. Sinulla on todella menestyjän asenne!
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :thumbup:
  • EsaEsa Turku
    editoi syyskuu 2007
    Se oli hyvin käytetty 5,30e. Sinä pistit tupakkaa turpiin oikein olan takaa heittäessäsi sen askin pois. Sait siitä henkistä kanttia roimasti lisää.
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    HIENOA! Mahtitorjunta :)
    Kyllä ne tavat vaan niin sitkeessä on, mutta ajan kanssa nekin jää unholaan :D
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    L O I S T A V A A Inkku :!:
  • ChariChari Tuusula
    editoi syyskuu 2007
    Hieno homma kun heitin tupakat roskiin!!!
    Itse tunnen itseni niin hyvin etten voi heittää tupakoita vielä tässä vaiheessa roskiin. Lopettaessani viimeinen elokuuta askiin jäi yhdeksän käärylettä, katson askia päivittäin mutta en edes harkitse maistavani! Enhän ole lakossa vaan olen lopettanut :D
    Vieroitusoireita ei tunnu tällä hetkellä olevan muuta kuin unettomat ja levottomat yöt. :( Jostain kyllä luin että sekin helpottaa ajan kanssa!! Eilen oli ensimmäinen päivä ilman laastaria joten uskalsin jättää myös tänään pois ( mutta mukana on ).
    Varmuuden vuoksi pyysin lääkäriltä myöskin reseptin korvaushoito lääkkeistä, mutta vielä ei ole tarvinut poiketa apteekiin. Laastareilla olen päässyt hyvään alkuun.
  • editoi syyskuu 2007
    Töllötän juuri tälläkin hetkellä vajaata pientä L&M:n savukeaskia tuossa tietokonepöydällä, eikä tee yhtään mieli!
    Tuli ostettua viime vkonloppuna miehen kanssa saunaoluita, ja päätimme sitten että otetaan pikkuaski, katotaan miten käy. Yritämme siis lopettaa kumpainenkin. Sovimme jo lopettamisen alkuvaiheissa että oluen kanssa voi pari hassua polttaa jos siltä tuntuu, mutta vain jos tuska käy sietämättömäksi. Tästä ajatuksesta kiitos kuuluu isosiskolleni joka myös aikoinaan poltti päivittäin mutta nykyisin vain muutaman alkoholijuomien kera, eli n. kerran viikossa tai vähemmän.
    Omassa tarinassani kävi näin että menimme sitten yksissä tuumin kahden oluen jälkeen ulos retkahtamaan, totesimme että paskaltahan tämä maistuu mutta jollakin lailla olo oli tyydytetty. Mies meni nukkumaan, minä jäin juomaan vielä yhden oluen... Menin uudestaan savukkeelle... Jätin kesken, se ei ollut (ihmeekseni) enää hyvää.
    Tuossa tuo aski nököttää, odottamassa seuraavia saunakaljoja, mutta mietin seuraavalla kerralla visusti kannattaako niitä sittenkään polttaa.

Niin ja ehdottomasti onnea Inkulle hyvästä päätöksestä heittää tupakat pois!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.