Täällä taas

Heippa ja täällä "taas" ollaan. Kauan kauan sitten ja monta monta kertaa olen yrittänyt lopettaa tupakoinnin, ja keinoja on ollut sata. Mutta tässä sitä ollaan edelleen harkitsijoiden joukossa. En uskalla vielä sanoa, että olen päättänyt. Poltan kyllä askissa olevat loput tupakit, mutta tavoitteena on olla ostamatta uutta askia. Kunpa minä höppänä ymmärtäisin tulla tänne palstalle tukea saamaan tiukan paikan tullen, tai jo ennen sitä!

Tupakointia 34v vaihdellen epäsäännöllisestä tuuritupakoinnista säännölliseen aski päivässä -savutteluun, välissä raskaus ja imetysaika, sekä joitakin lopetusjaksoja..

Välillä tuntuu, että olen maailmankaikkeuden ainut ihminen, joka ei pysty lopettamaan tupakointia ;(

Mutta toivossa on hyvä elää (sanoi lapamato :) )

terveisin Nasti

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Heips Nasti, minä muistan sinut kyllä.
    Minäkin ajattelin aikoinaan, etten koskaan onnistu lopettamaan. Varsinkin minulle varsin pitkän 6 kk:n lopetuksen sorruttua tunnekuohuun ja riitelyyn.
    Minulle avainsana oli foorumi ja keskustelut. Lopetusaikoinani se oli Tupakka.org, kunnes se lopetettiin ja kaikki siirtyivät Stumppiin. Tietty mulla oli niksapurkat jne., mutta avainsana oli foorumi. Ainakin minulle. Yksi tärkeä asia oli porauduttava mullekin päähän. Se ettei kukaan tai mikään saa mua polttamaan. Ei tilanteet, ei tunnekuohut. Päätös on omassa nupissa.
    Uskon, että sinäkin onnistut. Moni lyö ja päätänsä seinään ja tunnen monta, joiden vasta esim. 3-8 lopetus onnistui. 
    Päätöstä vaille, eikö totta Nasti?

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

•   Kiitos Melisa, ja joo - päätöstä vailla valmista :)
  • Hei Nasti, et kyllä yksin ole, minullakin nyt menossa kolmas "tosi" yritys, josko nyt onnistuu....
  • Hurraa java, olet ollut polttamatta jo aika kauan! Minä vasta tunnin, ja tekee jo tiukkaa...
  • Lankesin muuten itsekin viime syksynä röökaamaan kun en tiukan paikan tullen tullut tänne vaikka vaan päästämään höyryjä, nyt olen yrittänyt aktiivisemmin käydä ja tehdä täällä käymisestä tapaa etten jää taas yksin. :smile: Laitoin tämän foorumin kirjanmerkiksi Speed dial-ympäristöön selaimessani.
  • Mietin, että kyllähän tupakoivanakin on hetkiä ja tuntejakin, ettei tupakoi, eikä tupakka ole koko ajan mielessä. Nyt kaksi tuntia tupakoimatta ja voivoi kun tekis mieli savutella. Mulla on vieroitukseen inhalaattori, jonka tällä hetkellä koen itselleni sopivimmaksi, purkasta yms en ole aiemminkaan oikeen tykännyt eikä ne edes helpottanut.
  • Ja Elysion, sinulla kanssa hyvällä mallilla :) yli kuukausi jo savutta!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.