Yskittää!

Moi, tänään lopetin tupakoinnin. Minulla ollut ns. tupakkayskä jo pitkään, limaa kertyy keuhkoputkeen. Mutta pidemmän tupakointitauon jälkeen tulee kuiva yskä = kurkkua kutittaa, ja yskittää. Siihen yleensä auttaa tupakka :( Mutta nyt siis ei, kun lopetin. Joten kuinkahan kauan tätä on odotettavissa, tupakkayskää ja tätä kuivempaa?

Käytän inhalaattoria mutta yskä ei johdu siitä, vaan muutenkin jos olen muutaman tunnin tupakoimatta, kutittaa kurkkua, muutoin on limainen yskä. Voi kun tämä on ällöttävä aihe!

Viestejä yhteensä

• Tuttua tekstiä, voi johtua monestakin syystä, en rupea arvuuttelemaan.
  • vko kirjoitti:
    Tuttua tekstiä, voi johtua monestakin syystä, en rupea arvuuttelemaan.

vko, sorry mutta en pyytänyt mitään "arvuuttelemaan". Tiedän kyllä tasan tarkkaan mistä yskät johtuu, ja "kirjallisuusviitteitä" kauanko yskät kestää, mutta kaipasin kokeneiden omia noin suurin piirtein kestoja. Mutta toisaalta kestää minkä kestää, ja tiedän sen olevan yksilöllistäkin.
  • Yksilöllistä on nimenomaan. Minulla syyt ovat pahimmasta päästä, niin yskiminen jatkuu loppuelämän.
  • vko, no voi harmi. Toivottavasti kuitenkin pärjäät sen kanssa. Ja tupakoidessa oireet olisi varmaan vielä pahemmat.
  • Siinä oli sama juttu kuin sinulla, tupakka poisti sen kuivan yskän ja sai liman poistumaan. Se "lääke" on vaikutuksiltaan petollinen, kuten minulla kävi.
  • Niinhän se on, vko. Tupakka on huono yskänlääke :(
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.