Alkoholi ja tupakka

Tupakoinnin lopettamisen yhteydessä ajattelin, että myös alkoholia pitää välttää, koska se on pahin tupakka-addiktion uudelleenaktivoija. Muitakin syitä alkoholin käytöstä luopumiseen on. Ajoittain olen ollut alkoholin suurkuluttaja ja viimeisimmässä vaiheessa alkoholisti, joskin ei pahimmasta päästä juomamääriin suhteutettuna.
Asiat eiv�t ainakaan parane tupakoimalla.

Viestejä yhteensä

• Itse huomasin että kun lopetin röökaamisen nii alkoholin juonti väheni ylipuolella! Esim on ollut viikonloppuja kun ei ole tehnyt mieli tippaakaan. Sittenkun välillä on juonut nii alkaa heti kaipaamaan sitä röökiä suunnattomasti..varsinkin jos on kaveriporukassa ottamassa kuppia ja muut hyppäävät terassille/ulos röökille nii jäädä yksin sitten siihen kököttään. Olen mennyt muutaman kerran ulos vain seisomaan mukaan ottamaan raitista ilmaa seuraksi, jälkeenpäin miettinyt että olin täysin mukana hengessä ulkona mukana, ei siihen tarvitse sitä röökiä käteen ja jälkeenpäin vain ylpeä itsestään. Muutenki tupakan "valaistuksen" jälkeen huomasin että esim tuo alkoholi voi olla myös yhtä hallitseva päihde kuin tupakkakin, jotku hakee siitä lohtua ja vaikka kenties mitä, mutta itse oon nykyään juonu max sen 6 juomas että tulee sosiaalinen ja rento olo, kännejä ei lähtä hakemaan ellei vahingossa päädytä johonkin oikein tarkotuksellisiin juhliin...
  • Mulla on käynyt vähän samalla tavalla kuin tumppitampilla, että lauantaikaljat on vähentyneet tupakin lopettamisen myötä. Vähentyneet tai jääneet kokonaan pois. Tosin jostain syystä en oo huomannut oluen vaikuttavan siihen että tekisi mieli tupakkaa vaikka ennen sitä meni enemmän jos otti alkoa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.