Eka aamu ilman tupakkaa !

Minähän olen polttanut vasta noin puoli vuotta ja 1-6 tupakkaa päivässä mutta koukkuun jäin yllättävän lujasti. Varsinkin se aamutupakka tuntuu vaikealta lopettaa. Eilen poltin puoli tupakkaa aamulla. Päivällä teki mieli pari kertaa mutta meni ohi kun otin nicotinell pastillin.jostain syystä mulla näyttää toimivan vain tuo nicotinell pastilli vaikka muutkin tuotteet kokeiltu.nyt aamulla teki taas perhanasti mieli tupakkaa mutta pilleri auttoi. Nyt on voittaja fiilis :smiley: tuntuu kuin olokin olisi jo kohentunut vaikka eihän tämä ole vasta kuin ensimmäinen tupakaton aamu :smile: toivottavasti jatkuu samaan malliin ja tsemppiä muillekin!

Viestejä yhteensä

• Juoksuharrastus ja maratonaikoina tein myös itsekin tuota, että poltin muutaman savukkeen päivässä ja luulin, etten koukuttuisi. Olin ehkä jossain vaiheessa jo tiedostamattomasti koukussa. Tupakointi on helpompi lopettaa tuossa vaiheessa kuin ei mene kuin muutama savuke päivässä. Itselläni kävi niin, että tupakointimäärät kasvoivat pikku hiljaa ja sitten menikin jo aski päivässä. On varmasti yksilöllistä tuo, että pystyykö pitämään tupakointimäärät pieninä, mutta terveellistähän tupakointi ei silloinkaan ole, vaikka poltettujen savukkeiden määrä olisi miten pieni. Onnea savuttomana pysymiseen! :)
    Asiat eiv�t ainakaan parane tupakoimalla.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kissanminntulle tsempit hyvään päivään!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos.taas on aamu ja tupakkaa tekee mieli...Varsinkin kun äitini on kylässä ja ravaa alvariinsa tupakalla. Yritä siinä sitten kärvistellä. No otin pastillin. Kohta suihkuun.eiköhän tämä taas tästä...
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2016
    Näin just. Kyllä se siitä. Pidä ittes touhukkaana, sekin helpottaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Tsemppiä kissaminttu ja pastillia vaan suuhun pahoissa paikoissa ja tilanteissa  ;)

image

15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more

• kissanminttu kirjoitti:
    Kiitos.taas on aamu ja tupakkaa tekee mieli...Varsinkin kun äitini on kylässä ja ravaa alvariinsa tupakalla. Yritä siinä sitten kärvistellä. No otin pastillin. Kohta suihkuun.eiköhän tämä taas tästä...

Ja jos oikein pahaksi menee, pysy siellä suihkussa;-)
  • itse olen huomannut sen, että kun rääkkäät itseäsi fyysisesti lähes tulkoon maksimaaliseen tappiin asti niin viimeisetkin tupakanhimon rippeet häviävät. Tässä toimii itselläni jujuna se, että 39 pv polttamatta ja kunnon kohoaminen ja nähtävissä oleva tulos on aivan huikeaa :)
    Tsemppiä lopettamiseen !
    Itse popsin silloin alussa nicotinelin purkkaa, mutta se jäi myös vähitellen pois.
    3 viikonloppua on ollut myös erinäisiä kissanristiäisiä, jossa ollut alkoholia mukana. Eikä ole tullut ratkeamista tupakkaan siltikään. 
    Suosittelen että alkoholin käyttöä kannattaa miettiä ERITTÄIN tarkkaan alussa jos on altis/helppo houkutuksille.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.