Pieni muistutus

Sivusto unohtui jo pitkiksi ajoiksi, mutta tuli jostain taas mieleen, miten alkuvaiheissa löysi hyvän yhteisön saamaan vertaistukea. Tupiikkia ei saa, voi, eikä pidä polttaa enää tässä vaiheessa. Eipä ole riippuvuuttakaan ollut pian 5,5 vuoteen. Joka tapauksessa, edelleen mietin sitä, jos vaikka parisuhde tyrehtyisi ja muutenkin hommat menisi metsiin, lähtisikö homma lapasista..eli toisin sanoen näinkin pitkän ajan jälkeen mistään ei voi olla varma, ja homma täytyy pitää hanskassa VARSINKIN silloin, kun homma tuntuu olevan hanskassa...Toivottavasti kukaan ei saa väärää kuvaa. Vuodessa menee varmaan 0,0001 prosenttia aikaa kun miettii tupakointia, mutta silti, mikään syy ei ole riittävä aloittamaan jälleen. Samasta koukusta sitä taas itsensä löytäisi ja samoista syistä lopettamishaluisen addiktin ennenpitkää.

I have now stopped smoking for 5 years, 8 months, 2 weeks, 3 days, 12 hours, 12 minutes, 28 seconds. That translates into 24,990 cigarettes NOT smoked, for a savings of $4,998.02! At 5 minutes per cigarette I have increased my life expectancy by 2 months, 3 weeks, 2 days, 18 hours, 30 minutes, 31 seconds

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervehdys Kapa53!
    Sepä on koko elämän mittainen haaste. Jos homma lähtis lapasesta, se ei auttais sitä tilannetta ollenkaan. Ei korjais parisuhdetta, ei antais uutta työpaikkaa tms.
    On pahoja paikkoja elämän varrella, jolloin tämänkin lopettamisen lujuus mitataan. En tiedä ovatko ne pahimpia ollenkaan, mitä itse kohtasin 3-4 vuotta sitten, kun tuntui, et kaikki lähimmäiset ovat vuorotellen sairaalassa. Vuoden aikana vierailin sairaaloissa päivittäin puolen vuoden ajan. Sen jälkeen sit aloinkin jo itsekin olla melkoisen kipeä, ja juoksinkin itse sairaaloissa. 
    Mun täytyy sanoa, et tupakka ei tullut mieleeni eikä kyllä alkokaan - onneksi. 
    Onnitteluni sinulle Kapa53! Sulla lähestyy kuudes savuton vuosi täyttymistään.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Minulla on muistutus joka päivä, eikä niin pienikään.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.