100 tuntia kasassa!

Äsken tuli 100 tuntia täytteen viimeisimmästä kessusta ja oon huomannu jo ett makuaisti olis parantunu.
päätös lähti iha kokeilulla ko ei ollu töissä askia mukana ja töitten jälkee ostinki Nicoreten microtabseja Camelin sijaan. Kokeilin mökillä vierotusoireisiin Jameson pulloaki ja se toimi mainiosti. Aina ko sain puol tuntii lisää lakkariin kaadoin itelleni viskimoukun, palkitsemine kannattaa eikä kanuunakaa ollu nii kova ko en ollu polttanu!
MM

Viestejä yhteensä

• KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Hianosti männöö :):) ONNEA ,eka satanen täys ja monta vielä toivottavasti edessä :):)
  • editoi syyskuu 2007
    ONNEA mr.man 100 tunnista :P :P :P .Jatka vaan samaan malliin,niin satasia ropisee ja aina on fiilis mahtavampi :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    100 tuli mieleen, että minä olen jättänyt nyt polttamatta 100 tupakkia! Mutta en kyllä vielä ole tuohon 100 tuntiin päässyt.

Hienoa Mr.Man!!! Hienoa että kokeilusta tulikin tuollainen menestys!!! Olet upalla tiellä. Onnittelut!
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi syyskuu 2007
    SIIIS OOTSIE NY VETÄNYNNÄ 50 TUNTII VISKII????? :mrgreen: :mrgreen:
    eivaa...tervetuloo joukkoon :wink:
    hyvällä alulla oot :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    kitikatti kirjoitti:
    SIIIS OOTSIE NY VETÄNYNNÄ 50 TUNTII VISKII?????

hemmetin kitikatti kun kikatutat mua heti aamusta :lol: :lol: pomo varmaan ajattelee että oon sekoomassa kun joka aamu aloitan työnteon kikattamalla :lol: :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.